7.9.2009

Kesän loppu, opiskelun alku

Kesäloma on jo aikoja sitte loppunut, ja ajattelin että hei, välillä vois vaikka reipastua ja päivittää blogia! :D

Kesä meni liian nopeesti, tuntuu ettei koskaan ennen loma oo kulunu yhtä nopeasti. Koko ajan oli kyllä kivaa tekemistä, ensin olin reilun viikon Briteissä ja loppukesä menikin tössä, rannalla ja Tiinan kanssa kaikkea kivaa tehdessä :) Käytiin mm. Yyterissä, häissä, Virossa ja biletettiin rankasti ja paljon! Mahtuhan kesään myös sydänsuruja meille molemmille yksin poikien osalta, jotka myös sattu olemaan kavereita keskenään! Nyt ne ajat on takanapäin ja edessä uus elämä - opiskelijan sellanen. Kouluun on pakko panostaa kun vika vuosi lähtee käyntiin. Oon myös osallistunu aikasempaa enemmän koulussa kaikkiin yhteisiin juttuihin, suunniteltiin mm. abiverkkarit (huomenna äänestys, iik!) ja mä myyn 100 aamun bileisiin lippuja! Perjantaina on äikän tekstitaidonkoe, vähän jännittää kun en oo mikään hyvä äikässä ja nyt on mun AINOA mahollisuus päästä tosta läpi... :( Eiköhän se hyvin mee! Ylppäreiden jälkeen alan sit lukee ens kevään pääsykokeisiin ja maksimoin mun mahollisuudet päästä sisään lukemaan enkkua ens syksynä :) Valmennuskurssikin on varattu, maksaa se pitää vielä ;)

Kotona on kuumat paikat kun äidin uus poikaystävä käytännössä katsoen asuu siellä. Onneks mun ei tarvii asua siellä, tulisin varmaan hulluks! Se on ihan kiva tyyppi, mutta joku siinä vaan mättää...

Nyt syksyllä on paaaaaljon bileitä tulossa: ylihuomenna 100 aamun bileet, 23.10 vietetään mun synttärijuhlia ja sit 27.10 lähetään Tiinan kanssa LONTOOSEEN!!! Saatiin viime maanantaina ruokailussa inspiraatio lähteä johonkin syyslomalla, ja mietittiin ensin sekä Tallinnaa että Tukholmaa, mut sit ku muistin että EasyJetillä saa tosi halpoja lentoja Lontooseen, käytiin tekemässä vähän taustatutkimusta netissä ja 24h myöhemmin meille oli varattu liput ja hostelli kolmeks yöks ihan Covent Gardenin ja muiden keskeisten paikkojen läheltä :) Odotetaan kumpikin tosi paljon tota reissua ja säästetään rahaa että päästään shoppailemaan kaikkiin IHANIIN kauppoihin, oih <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti