3.5.2010

R U Koing?

Seittämän pistettä ja marsutarra sille joka ekana tajuua mihin otsikko viittaa!

Niille jotka ei arvaa, voin kyllä kertoa, että...


...nyt kävi niin onnellisesti että MUA PYYDETTIIN RUK:n tanssiaisiin! Oon käyny ihan ylikierroksilla nyt koko päivän, kaks kuukautta aikaa löytää joku "ihan kiva" iltapuku tai joku sen tyylinen ainakin, varata kampaaja ja muuta sellasta. JEEE :D Noi bileet on aina ollu mun to do -listalla ja toiveet sinne pääsemisestä oli jo heitetty kaivoon kun poikaystävää ei tosiaan ole ja kavereista kai kukaan ei oo käyny RUK:ia. Paitsi nyt. Ah<3

Mä en ihan 100% varmasti tiedä mitä tuolla tapahtuu, mut sen tiiän et 3.-4.7. pistän itseni täyteen tällinkiin ja nautin niin täysillä tästä mahollisuudesta! Kuulemma jos ei mitään muuta wanhana mummona muista, niin tää säilyy mielessä aina. Kuin siistii? :D

Se siitä yleisestä fiilistelystä, oon jo miettiny vähän kampausta ja pukua ja tullu siihen lopputulokseen, että sellanen kreikkalainen look olis ihan hemmetin ihana. Eli hiukset kaikki ylös sellaselle pehmeälle kiharapilvelle ja mekko vois olla kauniisti laskeutuva empire-linjainen luomus.





Tällästä tyyliä ajattelin, tosin kun musta on kysymys niin mahdollisuudet on, että mieli muuttuu uuuuuuuseaan kertaan ennen lopullista päätöstä :D


Tää on aiiiiika tarkasti sellanen kampaus jonka haluisin, ihanan rento mut silti niin kaunis :) Meikkiin sit kullan+ruskean eri sävyjä, eli mekon pitää olla joku kivan viileän sinertävä tai vaalea.

Mainitsinko jo, että oon ihan liian innoissani? JEEEEE!

P.S. Onko kukaan muu menossa? Millasia suunnitelmia teillä on? :)

4 kommenttia:

  1. hei vitsi onneee =) mäkin oon aina halunnu sinne mut nöyh =(

    VastaaPoista
  2. Ootko menossa maavoimien tanssiaisiin? :) Ite olin viime kesänä merivoimien RUKin tanssiaisissa, ja oon väsäämässä siitä lähiaikoina jonkunlaista pientä postaustakin, siitä voisit saada ainakin vähän kuvaa millasta siellä on, jos kiinnostaa :D

    VastaaPoista
  3. Joo taitaa olla maavoimien, huomaa miten hirveesti oon kiinnostunu tälläsistä pienistä (:D) yksityiskohdista... Joo, ois kiva nähä vähän millanen meininki siel oli!

    VastaaPoista
  4. onnea! muakin pyydettiin samoihin bileisiin ja löysimpä tänne ku vähän googlailin. :D

    mun mekkounelma on aika paljon samanlainen ku sun! oikeestaan olin aatellu tän tyylistä ensin wanhoihin mutta sitten päädyinkin mun toiseen mekkounelmaan, vaal.pun prinsessamekkoon. heti ku sain kutsun näihin tiesin että hei tässä tuli mahdollisuus mun toisellekki mekkounelmalle :D nyt oon käyttäny kaikki parhaat taitoni ebay metsästykseen ja the mekkoa ei löydy ja kohta tulee kiire !

    mää oon niin innoissaan näistä bileistä, kivaa ku en tunne sieltä ketään muuta kun tän pojan nii pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin. ja onhan tää mahtavaa päästä näinkin hienoihin bileisiin ees kerran elämässä!

    oho taisin vähän innostua tän tekstin kanssa =)

    VastaaPoista