6.6.2010

Lyyra lipassa, elämä edessä

Eilen oli vihdoin THE päivä, eli lakkiaiset! Ihan valehtelematta yks parhaista päivistä mun elämässä, kaikki meni just nappiin, ruoka oli superhyvää, meikki onnistu, mekko oli ihana ja lakkikaan ei näyttäny ainakaan kauheen tyhmältä. Lahjojakin sain kivasti, Muumimukin Siiriltä ja Miksulta, Kalevalan Vanamo -sarjaa korvikset, käädyn ja rannekorun sekä rahaa jotka menee matkakassaan :)

Heräsin aamulla puol seiska ihan intopinkeenä laittautumaan ja sit ajeltiin koululle, Paula otti valmistautumisesta vähän kuvia:

                                                                               P<3


Itse lakkiaistilaisuushan oli järrrrrrrkyttävän tylsä ja pitkäveteinen, plus olin vielä ihan viimenen kaikista ylioppilaista jotka sen todistuksen sai. Pieni paniikki ehti muodostua kun mietin, että joudun kävelemään sinne eteen ja entä jos liukastun tai entä jos korko katkee tai ENTÄ JOS... Lopulta pääsin sinne ihan hyvin, tuntu vaan siltä että jalat ois ihan hiukan tärissy :D Ei yhtään helpottanu se tieto, että koko homma kuvattiin vielä videolle ja yyyy.

No mut, loppu hyvin kaikki hyvin, sain lakin ja todistuksen ja päästiin kotiin järkkäämään juhlia. Tosiaan ruoka oli ihan sairaan hyvää, kanavartaita, sushia (NAM<3), kevätkääryleitä ja fresh spring rollseja sekä voileipäkakut, mun tekemää juustokakkua ja äitin valkkaamat moussekakut - suklaa-mustaherukka ja mango-lime :)

                                          "Voi isi, mä oon nyt sua niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon fiksumpi..."

                           
(Loput kuvat on otettu järkkärillä, onks laadussa jotain huomattavia eroja? Parempi, huonompi? En jaksa alkaa latailee mistään TinyPicin tms. kautta näitä, eli bare with me :D Jos joskus hommaan järkkärin omaan käyttöön niin lupaan panostaa enemmän...)

Vieraita alko tippuu kahen jälkeen ja sit oliki täys tohina päällä kuuteen asti ku alko porukka harvenee. Pari sellasta kaveria joita en oo nähny pitkään aikaan yllätti tulemalla ja oli kyl ihan älyttömän ihanaa nähä niitä pitkästä aikaa! A kävi myös ja mun serkkupoika 5v ihastu siihen ihan kybällä (varmaan joku sukuvika? :D) ja ne leikki yhessä tuolla pihalla. Yritin mennä mukaan mut oli kuulemma jätkien juttuja :( Kysyin vielä Antilta että mikä siinä A:ssa oli niin ihanaa, sillä oli kuulemma koviskengät ja se oli JÄTKÄ :D Jahas.


Siinä sit syötiin kakkua tuntikaupalla, juoruiltiin sukulaisten ja kaverien kanssa ja ihasteltiin mun kauneinta sukulaista, eli häntä:

                                                   Julezzz-pienoinen, meiän antama mekko päällä<3

Skumppaa meni ehkä vähän liikaakin, join yksinään varmaan kaks pulloa ja siltä kyllä tuntukin yhessä vaiheessa, en silti nolannu itteäni ihan täysin... Kai :D

                                                                  Kiva kaksari<3

Ruokaki onneks maistu sen verran, ettei tullu huono olo.

                                                    

Olin jo aikasemmin päättäny, etten haluu mennä valokuvaamoon ottamaan "virallisia" YO-kuvia, eli värväsin mun kummitädin ottamaan musta niiden järkkärillä ulkona kuvia. Paula otti Miksun kameran ja napsi myös muutaman kuvan, tässä yks mun mielestä onnistunu:


Näytän ihan iteltäni ja tästä mun mielestä välittyy niiiiiin se fiilis mikä mulla oli! Ilonen ja rento eikä mikään tiukkapiponen meininki :) Vaikka olihan se lakki aika kireen tuntunen loppuillasta ;)


Loppuun vielä pari kuvaa mun ihanista pikkusiskoista, Suvi puuttuu mut Siiri tuli korvaamaan sitä! Se vois olla mun kolmas pikkusisko, eiks nii? :)

         Paulalta tuli keskellä yötä ihana tekstari - "Oot paras sisko. Aattelin vaan ilmottaa." You too <3

Tässä ois nää kuvat, illalla lähettiin vielä baariin mut siitä ei onneks oo kuvia ainakaan vielä :D Otettiin ennen sitä baarireissuuki vielä tolla Miksun järkkärillä kuvia, mut blondi ku oon ni en osaa laittaa niitä koneelle eli lataan ne tänne joskus myöhemmin jos siellä on jotain julkasukelposta :) Nyt häviin tästä suihkuun ja vielä illaks juoruilemaan Tiinan kanssa koska mulla alko KESÄLOMA eikä huomenna tarvii tehä mitään!

5 kommenttia:

  1. oi super paljon onnea =) sulla oli tosi nätti puku ja jos toi shamppanja on sitä astiaa niin voi jummi se on hyvää <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Johan tässä tuli ihan oma ylppäripäivä mieleen, paras päivä ikinä! :')
    Ja voi jumpe, oisin ehkä tahtonu olla tuolla sun juhlissa, niin olisin parkkeerannu itteni tuon ruokapöydän viereen ja tyhjentänyt koko komeuden. Ei vaines, mutta mahtavan näköiset tarjoilut kyllä ollut teillä! =)

    VastaaPoista
  3. onneks olkoon ylioppilaalle!:) ihanat tarjoilut, ihan nälkä tuli

    VastaaPoista
  4. onnittelut uudelle ylioppilaalle :) tosi nättinä olit ja sun hiukset on superkivat pakko vaa sanoo : DD

    VastaaPoista
  5. Kiitos onnitteluista kaikille! :))

    Mine: Skumppa oli jotain Törleytä kai, Gancia Asti ON hyvää mut nii oli kyl toiki vaik maksoki vaan 5€/pullo! :D

    Ano&Loviisa: Ruoat oli ihania, jos ette vielä oo tutustunu thai-keittiöön niin suosittelen kyllä lämpimästi :)

    Wenny: Kiitti! :) Jossain vaiheessa pitää kyllä vähän käydä päivittämässä tota mallia...

    VastaaPoista