22.3.2012

Innkaupalisti

Reissu alkaa uhkaavasti lähentyä (4 päivää!!!!!) ja vaikka oonkin viimeaikoina kunnostautunut shoppailun saralla ihan täällä kotoisan loskaisellakin maaperällä, on mulla "muutama" juttu mitä Lontoostakin lähden metsästämään.
shoppingggg








En näköjään osaa käyttää Polyvorea kauheen hyvin, typerä kuva ei rajautunut niinku piti... Mitäs pienistä :D

Mun måste köpä -listalla on tällä hetkellä ruskea nahkalaukku (joo, Mulberry olis kiva mutta "vähän" liian kallis...), ruskeat ja mustat nahkaballerinat, mahdollisesti trenssi tai sitten joku muu kiva kevättakki ja aurinkolasit. Lisäks unelmoin kerrankin täydellisistä shortseista, kaikesta pitsisestä ja Marc by Marc Jacobsin hopeisista Turnlock Studseista kivillä tai ilman. Jos joku tietää varman paikan mistä voisin lähteä näitä korviksia metsästämään niin annan pusun! Harrodsin ja Selfridgesin nettikaupoissa ainakaan ei juuri tälläisiä näkynyt olevan :(
khfjkhj
Sit olis ihan kiva saada myös nahkainen clutch, joiden sarjassa Mulberry aiheutti jälleen kerran eniten "mutku mä haluuuuuuuuun" -vinkunaa. Täydennystä mun korkkarikokoelmaan nudejen ja mustien korkojen muodossa, tänä keväänä ilmeisesti kovassa huudossa oleva dip hem -hame (sinisenä!), täydelliset farkut ja kevään lämpimimmille keleille vaalea ja/tai kirkkaanvärinen jakku.

Kuulen hiljasta itkua mun käsilaukusta, oliskohan vaikka mun lompakko joka ei halua luopua säästöistään?

2 kommenttia:

  1. Kivoja kollaaseja!:)

    www.karoliinannn.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Luen sun blogia ihan Intona ja voisit kyl pian päivittää. :D

    VastaaPoista