5.5.2009

Vaatteet on mun aatteet

Maanataina tuli opintotuki, ja mun oli IHAN PAKKO tilata Asokselta ihana mekko päättäjäisiin! Kaikki kaverit pääsee ylioppilaaksi paitsi minä, ja siksipä ajatuksena olikin viettää vähintään yhtä mukava päivä lakitta, kuin mitä kavereilla on lakin kanssa. Alustava suunnitelma on juoda paljon shampanjaa ja syödä järkyttävä määrä hyvää ruokaa, illalla odottaa (toivottavasti) UPEAT lakkiaisbileet Kaivolla! Nyt jännitän kuitenki vielä sitä että mahtuuko toi mekko mulle, en tunne brittikokoja ollenkaan :P




Mekon kaveriksi ajattelin näitä Biancon kenkiä, jos uskallan ostaa noin räikeen pinkit korkkarit :P We'll see. Muut asusteet on vielä ihan hukassa, mutta niitä on onneks aikaa miettiä.

Seuraava tehtävä on löytää joku upee mekko kaverin 19-v. synttäribileisiin ja seuraavan päivän 20-v. juhliin! Juhlapaikkana ekana päivänä toimii Fever, seuraavana iltana suuntana on Royal Onnela. Etten joutuis ihan lopulliseen vararikkoon, mekon on sovittava kumpaankin tilaisuuteen, ja sen pitää olla halpa. 30€ on ehdoton maksimi minkä voin maksaa siitä, että mulle jää rahaa myös nesteyttää itseni suuuuuren juhlan kunniaksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti