3.1.2010

Foliorakkautta

Oon täysin unohtanu kertoa, että rakas mamitsu vietti joulun Miamissa niinkuin kunnon maailmanmatkaaja ainakin, ja tuli takaisin reilu viikko sitten laukut täynnä tuliaisia. On se kivaa kun vanhemmat matkustelee :D

Yks rakkaimmista ja ihkupihkuimmista tuomisista on tämä:


Ja aah että mä rakastan sitä! Ihana rentoilukassi johon mahtuu tarvittaessa vaikka yökyläreissun tavarat tai shoppaillessa kaikki kassit joita ei jaksa kantaa kädessä <3

Lisäks sain Victoria's Secretiltä myös alusvaatteita ja Sephoralta mun absolute lempparihuulikiiltoa, Sephora Brilliant Shine Lip Glossia sävyssä Sugar Cookie :) Kuvassa ei oo oikee sävy, mutta tällänen se tuubi on:


Sephoralta oli eksynyt ostoskassiin vielä mun ikuisesti havittelema kulttituote, nimittäin Shu Uemuran ripsentaivutin sekä sit mun erikseen toivoma Stilan Smudgepot -geelimäinen eyeliner. Siihen pitää vielä hankkia sopiva sivellinen niin kaikki on kivasti! :)


Ja ihan toiseen aiheeseen hypätäkseni, mulla ja Tinskulla ois taas pieni Lontookuume päällänsä. Asiaa ei helpota yhtään ainakaan se, että Travelodge -nimisellä hotelliketjulla on torstaina iso ale, huoneita voi saada jopa 9£/yö! Sit vaan lennot pitäis saada... Kesällähän me vasta oltais menossa, eli aikaa varauksiin on mutta veikkaan, että kaikki hostellit ja hotellit sekä lennot on täyteen buukattu jo hyvissä ajoin ennen seasonia, ajoissa pitäis siis lähtee varauksien suhteen liikkeelle :D Antakaa rahaa! Kyllä me jollain konstilla ittemee sinne kesällä hommataan vaikka se söis mun kaikki rahat ja viimesetki hermojen rippeet!

2 kommenttia:

  1. wowowowo!!! ihania juttuja! :) mäki haluuuuun!

    VastaaPoista
  2. pakko viel sanoa, että kiva kun postailet taas useammin ;)

    VastaaPoista