2.1.2010

Aspana olemisen ihanuus

...Ja siis aspahommahan ei missään muodossa ole ihanaa, ei ainakaan tänään kun Makuunin lämpötila lähenteli nollaa, mua väsytti ja kaikki meni muutenkin päin sitä kuuluisaa ruumiinosaa. Lisäks pääsin tavallisen kello viiden sijaan kotiin vasta seiskalta, ja nyt täälläkin on kylmä. Ja netti perseilee. Kiitos kaikesta. Onneks sain joululahjaks niin monet villasukat, että jalat alkaa kohta sulamaan ja huomenna nään varmaan Juhan, sekin lämmittää :)



Tää samainen kuvassa näkyvä muikee ja suhteellisen vammasen näkönen aspavirne meinas tänään hyytyä viimeistään siinä kohtaa, kun leffat tippu käsistä, asiakkaat oli mulkkuja ja syytti mua omista virheistään ja varpaat muuttu sinisiks villasukista ja talvikengistä huolimatta meiän iglu-olotilassa. Joku homekorva varmaan naureskelee partaansa vahingonilosena just nyt, kesällä meiän liikkeeseen meinas tukehtua kun oli niin kuuma ja viilennys korjattiin sopivasti talven alkajaisiksi... ja nyt sinne ei tietty tuu lämmintä. Anna mun kaikki kestää.


Hirvee valituspostaus tulee mut pakko avautua vielä siitä, että tänään mulla oli sellanen päivä että ei ois huvittanu nähdä yhtään ketään ihmistä, eikä varsinkaan ketään alta täys-ikästä. Tietysti sitten tänään oli se päivä kun kaikki viikkoja sisällä homehtuneet äidin pikku mussukat tuotiin mun iloks vuokraamaan elokuvia. Ne pienet saatanat ojenteli mulle räkäsissä ja paskasissa käsissä pyörittelemiään leffoja ja äidit vaan katto ihailevasti vieressä kuinka meidän Jaakko-Petteri sai hienon pierun aikaseks videovuokraamon lauantai-ruuhkassa. "Anna se elokuva tädille" on ehkä viimenen lause jonka nyt haluisin kuulla. Aamen.

Huh. Huominen vielä, ja sit on muutama päivä lomaa kaikesta. Mitäs vois tehä, no vaikka nukkua, nukkua, ja nukkua vähän lisää ennen SEURAAVAA viikonloppua Makuunissa<3

2 kommenttia: