8.12.2009

Lomailua!

Yeaa!

Terveisia vaan taas kerran ulkomailta, talla kertaa siis taalta Playa Del Inglesista! :) Lampoo on riittany tahan mennessa jokaiselle paivalle ja meille sanottiinkin, et taalla on olly kuumin syksy/talvi 25 vuoteen. Sopii mulle.

Oon elattany itteni Breezereilla ja sampyloilla, naminam<3 Tahan aamuun asti meian viereisessa huoneessa oli jengi hyvannakosii espanjalaisii poikii koska taal oli monta pyhaa perakkain ja kaikki paikalliset oli pitkan viikonlopun vietossa Inglesin rannoilla. Huonompi homma et ne mekkaloi yomyohaan ja heras aamukuudelta uuteen nousuun, ku ma yritin rankan auringonottopaivan jalkeen saada nukuttuu... pah.

Vaik taal onki ihanan lamminta ja aurinkoista ni sovellun silti paremmin lomailemaan jossain pidemmalla tai ainaki sellasessa paikassa missa suomalaisiin ei tormaa jokaisessa kadunkulmassa. Tosi rasittavaa kun koko ajan joku kuuntelee ja kommentoi hyyyi siks lomalle lahetaan etta saadaan vahan rauhaa! Toinen asia on sit kauppojen myyjat ja promot jotka kavelee perassa ja huutelee kaanistasoomityttoa, tuletule halppa kamera!

Huomenna ollaan Paulan kanssa menossa varmaan baariin jos saadaan perseemme raahattua sinne asti ja jaksettais laittautua :D Ei taal jaksa panostaa, tukka vaan ponnarille ja aurinkoo ottamaan... Oon polttanu itteni aika tehokkaasti, selka ja varsinki pakarat on aika ilkeen punaset :( Millon oikeen opin rasvaamaan tarpeeks!

En haluis taalta pois vahaan aikaan ku oon taas tottunu tahan lampoon, mut pakko kai se on... Tekis mieli johonki lumen keskelle mokkiin juomaan moneks paivaks mut ei oo lunta, eika kylla mokkiikaan :D Hiihtolomalla vois kattoo jos lahtis vaikka Tahkolle tai Rukalle ja sais houkuteltua kavereita mukaan. Oon todellaki surkee sanan surullisimmassa merkityksessa mita tulee mihinkaan jalkoihin teipattuihin laudanpatkiin, joten mun keskittyminen painottuu after skihin, mmm....<3 Nyt lahen kuitenki lukemaan mun homppakirjan loppuun et jaksan huomen heraa rannalle!

Buenas noches, pus <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti