5.5.2010

Oppia ikä kaikki

Siis.

Meikkishän ei ikinäkoskaanNEVAEVAHHHH opi, että vaalet/punaiset/kuparin väriset hiukset EI sovi mulle. Eilen viittasin tälle takaraivossa huutelevalle muistolle kintaalla ja murhasin taas vähän hiuksia värinpoistolla ja värillä joka lupaili tuloksesta kullanruskeaa... Niin. Valitettavasti mun punapigmenttisten hiusten mielestä väri kuului muuttaa hiuksissa kirkuvan kupariseksi ja nyt vois vähän itkeä :D KAMALAA! Viikonloppuna siis tiedossa pieni pelastusoperaatio, mustiin olis niiiiin helppo palata mutta toisaalta joku suklaanruskeakin olis kiva kokeilla. Ehkä meen ensin tolla ruskeella, ainahan voi vetästä päälle mustaa jos sille päälle sattuu.

Aino hauska puoli tässä oranssisuudessa on se, että mun paniikkinutturaksi nimetty kampaus saa aikaan välittömän Pikku Myy -efektin :) Laitan huomenna tulemaan kuvaa niin näätte tänki ihmeen...

                                                                       Asenne-Myy täältä!

Eilen käytiin valitsemassa uudet sohvat kotiin ja olin ihan yllättyny, että mun ehdotus meni läpi. Eli tumman beiget kangassohvat, joiden selkätyynyissä on kerman värisiä kukkakuvioita, ihanuus hot ajattomuus not<3
Nyt majailen tokavikaa päivää Espoon takametsissä, perjantaina mamitsu tulee Kuubasta ja pitää lähteä takas kotiin, ihanaa ku siellä on muutaki ruokaa ku pussipastaa ja vanukasta :D!

Illan piristeeks lähen vielä laskemaan kymmenen tehtävää matikasta, mun homma helpottu huomattavasti ku löysin mun TI-84 Plus -laskimesta parin päivän etsinnän jälkeen sen alavalikon josta saan kertoman laskettua, eli siis se ! -merkki jonkun luvun perään. Pärjäsin ilman sitä ihan hienosti pienillä luvuilla (4 x 3 x 2 x 1=24) mut siinä vaiheessa kun luvut meni kymmeniin ja satoihin niin tuli laskimen käyttöohjeita ja äitiä vähän ikävä. Liian hieno vehje mun makuun toi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti