30.7.2010

Aikuisen elämää

Helou!

Tänää ois perjantai ja mun ekan duuniviikon vika duunipäivä. Vähän aikasta ehkä sanoa, mutta I GOTTA FEEEEELING that this is gonna be awesome! Ihan superkivaa ollu joka päivä, vaikka tietysti mua pienenä hoppuilijana hermostuttaa kun en osaa vielä mitään. Asia toivottavasti korjaantuu tässä seuraavien kuukausien kuluessa :) Aamuherätykset on syvältä, mut kahvi on onneks keksitty ja tykkään tästä säännöllisestä päivärytmistä hirveesti. Puol kuudelta ylös, puol kasilta bussille, 12-13 aikaan lounas, kolmelta välipala ja neljän jälkeen kotiin. Paljoa muuta en sit ehi tekee, mun on nimittäin pakko mennä viimeistään yheltätoista nukkumaan että jaksan repiä itteni aamulla ylös. Onneks on kesä, mulle on paljon helpompi herätä kun on valosaa!

Huomenna alkaa mun lomaviikko (=yksin kotona Pavelin kanssa), kun isipappa lähtee mökille. Suunnitelmissa yllättäen pari pulloa valkkaria ja joku hyvä uutuus-siideri kun en oo vielä kamalasti kerennyt niitä maistelemaan :) Pitää vielä miettiä että lähtiskö ulkoilemaan vai pysyiskö sisällä, onks Helsingin yöelämässä lauantaina tarjoilla jotain Erityisen Kivaa? Haluisin myös kivaa seuraa, halukkaat voi ilmottaa itestään koska mun all-time feivöritti party girl on töissä ja vähän haluton lähtemään baanalle. Buu.

Ens viikolla sit alkaa kidutus kun mun Elixiajäsenyys aktivoituu taas, rantakunto 2011 here I come! Oon nyt koittanu VHH-ruokavalioo ja täytyy sanoo et vaikka välillä ottaaki päähän ettei voi mättää pullaa ja leipää niin olo on aika muksa. Vielä pitäis yrittää tajuta sen rasvansaannin tärkeys ja sit on tutto bene! Jotenki ei vaan pysty ymmärtämään, että rasvaa TARVITSEE kun joka tuutista myydään rasvatonta ja vähärasvaista "terveellistä" vaihtoehtoa. Kohtuus kaikessa, u know...

Tää on nyt tällänen tylsä kuvaton postaus kun en viitti latailla duunikoneelle mitään kuvia, katotaan jos viikonlopusta sais jotain julkasukelposta matskuu =)

P.S. Että mua jaksaa vituttaa mun HTML-kädettömyys. En jaksa enää säätää ni että nyt saatte tottua tollaseen Bloggerin omilla asetuksilla väännettyyn lay outiin :D Banneri lähtee kyllä vaihtoon, no worries!


THL kuittaa, luurit korville ja hommiin!

2 kommenttia:

  1. missäs sä nyt oot töissä, vai joko mainitsit? :D
    ja hei, pähkinöistä saa hyviä rasvoja, ja ne on hyviäkin vielä

    mulla alkaa kans loma <3

    VastaaPoista
  2. Oon terveyden ja hyvinvoinnin laitoksella puhelinvaihteessa :)

    Mulla on oikeeta lomaa seuraavan kerran hyvällä tuurilla helmikuussa, no ei haittaa ku saa rahaa ja sit pääsee reissuun :)

    VastaaPoista