1.7.2010

G'day!

Eeeeeeeeeerittäin hyvää alkuiltaa kaikille, mulla on ihan HITON hyviä uutisia!

No, ensinnäkin käytiin pikkusiskojen kanssa kaupungilla tänään. Mä ostin maailman täydellisimmät farkkushortsit ja uuden mekon mun Nümph -collectioniin, en vaan voi tajuta miten ne tekee niin kivoja vaatteita! Käytiin syömässä intialaista safkaa ja jälkkäriks vetästiin jätskit, mikä läskipäivä?

Sitten suunnattiin leffaan katsomaan paria ihan OK-näköstä jätkää...


Twilight-saagan uusin siis, oli hyvä leffa ja mulle tarjos ainaki runsaasti silmäniloa ;) Harmi vaan ettei Emmettiä näytetä enemmän, sihisevän kuuma lihaskimppu ja vaan muutama hassu vuorosana?! Not fair. Emmettiä näyttelevä Kellan Lutz on päätynyt myös mun tietokoneen taustakuvaks erittäin onnistuneen mainoskampanjan tuloksena.


         Marry me, please? Tsekatkaa nyt noi vatsalihakset, niillä vois pestä mun alusv... lakanoita.

Noniin.

Asiasta ihan kokonaan toiseen hypätäkseni, mä tosiaan sain sen työpaikan mistä puhuin eilen! Eli yks muikee bloggaaja täällä puolella ruutua tänään, tällä hetkellä luette tulevan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen puhelinvaihteen hoitajan ajatuksia ;) Upee nimike, eikö? Pitkä ja vaikeesti muistettava, sopii mulle ku nenä päähän. Duuni alkaa 26.7. eli vähän reilun kolmen viikon päästä, jipppiiiiiii!

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli siihen, minkä takia tarviin duunia.Rahan. Mihin sitä rahaa tarvitaan, tälläinen kysymys saattaa pyöriä parissa söpössä päässä siellä jossain. No... tähän:


Australiaaaaa! Nimittäin, mulla olis suunnitelmissa ens keväänä (rahatilanteen salliessa) lähteä Ausseihin ainakin puoleks vuodeks töihin ja reppureissailemaan. Tän takia oon ollu ihan pissat housussa duunihommien takia, koska Working Holiday -viisumi vaatii sen, että säästössä on ainakin 3000€. Joten ainakin nyt näyttäis vahvasti siltä että lähössä ollaan, tietysti pitää miettiä vielä käytännön hommia (no ne lentoliput ja kaikki muut) ja sit kattoo et jatkuuko duuni mahollisesti joulun jälkeen, sillä alustavasti on sovittu että sopimus kestää siihen asti. Anyway, tätä odotellessa :) Jos tää homma ei nyt onnistu, niin aikaa onneks on kolmekymppiseks asti (tai siihen asti että saan lapsia...) ja siis jos lähtö ei nyt keväällä onnistu niin toinen mahdollinen matkakohde on jo mietitty, sinne mentäis kyllä vaan lomailemaan sit.

Eiä mulla tänään muuta, paitsi että kuvat on täältä, täältä, täältä, täältä ja täältä!

4 kommenttia:

  1. ONNEAAA! Huippua, että sait sen duunin. Ja vau mitkä tulevaisuuden suunnitelmat, kuulostaa mahtavalta ;)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti pääsisit lähteämään ulkomaille töihin :) En itse taida olla sua vanhempi, ja tarkoitus oli lähteä töihin Sveitsiin jossain vaiheessa. Nyt täytyy ainakin hetki odotella ennen kuin ulkomaille seuraavan kerran suunta kun on perheeseen tuota porukkaa lisää tulossa :)Mutta ilo irti vaan kaikesta!

    VastaaPoista
  3. Wau, rakastan sun sanavalintoja! Ja Kellan on kuuma. ;o

    VastaaPoista
  4. Kiitoskiitoskiitos kaikille yhdessä ja erikseen, oon aika innoissani ja apua, enää yks päivä autuaan tietämättömänä uuden duunin haasteista :D

    VastaaPoista