24.7.2010

Vielä on kesää jäljellä...

...vielä tulee kauniita päiviä, jotka mä saan viettää TÖISSÄ!

Heissan vaan itse kullekin, meitsi on bäk in pisnis ja yritän saada blogin taas rullaamaan kun elämässä alkaa tapahtua muutakin kun vaan puolilta päivin heräily ja tuulettimen edessä röhnöttäminen!

Sooo, tässä viimesen kolmen viikon aikana ei oo tapahtunu mitään kauheen jännittävää, itseasiassa mun elämä on ollu ihanan TYLSÄÄ. Pari helteistä viikkoa meni rantsussa makaillessa, uidessa ja akkuja lataillessa, nyt on ihan hyvä väri nahassa, vielä vois olla ruskeempi mut hei, kaikkee ei voi saada. Oon lilliny järvessä ja meressäkin enemmän ku parina viime kesänä yhteensä ja tullu siihen lopputulokseen, että Suomen kesä ja varsinki verrattain puhtaat vedet on IHANIA<3 Yöuintejakin oon harrastanu pari kertaa, yksin olis varmaan pelottavaa mut mulla on onneks tarpeeks sekopäitä kavereita lähtemään mulle seuraks :)

Auringossa grillailu on uuten pelastanu mun kesä-aamujen kiirepaniikin kun naama ei kaipaa meikkiä aurinkopuuteria ja paria ripsarihutasua lukuunottamatta. Jostain mulle tuntemattomasta syystä nimittäin iho näyttää paremmalta ku ikinä ennen ja ripset taipuu itestään ilman mun rakkaan Shu Uemuran apua, jee!



Viime postauksen jälkeen oon mm. käyny kirjottamassa työsopimuksen ja sillon niin kaukanen 26.7. kolkuttelee uhkaavasti ovelle, oh god... Ylihuomenna tätä naista odottaa uudet haasteet ja jännitän ihan hirveesti et ottaako ne tytöt mut mukaan porukkaan, onko ne ihan erilaisia ku minä ja mikä tärkeintä, MITÄ LAITAN PÄÄLLE?! :D Tavallinen toimistopukeutuminen näytti olevan liian muodollista, mutta mun kesävaatteissa (farkkushortsit ja tissitoppi) en myöskään oikein viittis lähteä. Damn.

Jotenki tuntuu et kesä on menny älyttömän nopeesti, kaikki varmaan muistaa miten paljon mua vielä kesäkuun alussa ahisti pelkkä oleminen? No, nyt oon jo tottunu siihen ja vähän harmittaa että helteitä menee multa ohi suun kun istun toimistossa enkä pääse rantsuun makoilemaan. Yleisfiilis duunin alkamisesta kuitenki on hyvä, kaikkeen tottuu right? :D

Tää kesä on onneks menny vähän rauhallisemmin ku viimekesä, nimimerkillä Onnelassa 4 kertaa viikossa. Tän kesäloman aikana oon käyny baarissa yhen käden sormilla laskettavat kerrat ja niistäkin vaan kaks kertaa on menny kunnolla bilettäessä. Pari kertaa oon myös kyllä ollu selvinpäin kuskina, niitä ei mun matikalla lasketa baarireissuiks! :D Ah, vanhuus. En tiiä miks mutta ei enää oikeen huvita käydä, innostus laski Fabricin hautaamisen jälkeen. Nykyään ei voi enää olettaa, että aina löytyy joku tuttu baarista kun porukkaa on hajallaan Helsingin yöelämässä: Herkussa, Huumassa, Tigerissa ja missä vielä. Ei sitäpaitsi olla Tiinan kanssa vielä löydetty Fabricin verosta vakkarimestaa, Herkku ja Huuma on kivoja mut ne ei oo kuitenkaan mitään verrattuna meiän entiseen toiseen kotiin ;)


 No, niinku sanottu ni pari kertaa ollaan tosiaan oltu viihteellä Tiinulin kanssa! Otetaan nyt vaikka esimerkkinä viime perjantai kun suunnitelmana oli uintireissun jälkeen syödä ja kattoa leffaa... Päädyttiin lähtemään terassille ja terassin kautta Aleen, sieltä vielä Herkkuun:



Tyytyväinen marsu siinä junamatkailee :) Ei ehkä naama kauheesti edusta näissä kuvissa mutta rusketus näkyy hienosti, nyt se on kyllä vähän haalistunu parin auringottoman päivän jälkeen :( Matkaseurana pitkällä taipaleella Leppävaarasta Helsinkiin mulla oli hän:


Joku luikkujalkanen neiti, kuka lie. Selitti jotain jostain talven matkasuunnitelmista ja Kultalonkerosta. Aina mä vedän tälläsii friikkejä puoleeni...

Mun Aussi-haaveet on siiretty ainaki hetkeks taustalle, lähtö koittaa ehkä ens syksynä jos vielä sillonkaan. Opiskelemaan en (yllättävää kyllä :D) päässy tänä vuonna ja joku järjen hiven mulla on nähtävästi tallella kun ajatuksena olis hankkia täältä opiskelupaikka ennen ku karkaan toiselle puolelle maapalloa. Siksipä keväällä lähteminen ei onnistu, mut ei se haittaa koska meillä (Team Tehiksillä, a.k.a mulla ja Tiinuliinulla) on Suuria Suunnitelmia kylmän talven varalle. Ne suunnitelmat kyllä edellyttää a.) helvetisti rahaa ja b.) sitä, että mun duuni ei jatku kauheen pitkälle helmikuuhun tai jos jatkuu niin sieltä pitäis saada reilu kaks viikkoa lomaa. Pikkujuttuja :)

Nyt kuitenki painelen The Last Songin ja lettukasan kimppuun, oon himoinnu lettuja monta päivää ja tänään oli viimein tarpeeks viileetä ulkona että jakso seisoa hellan vieressä tuntitolkulla paistamassa niitä. Rumiahan niistä tuli, sormi palo ja kämppä haiskahtaa palaneelta, mutta yhen pikkuriikkisen testiannoksen perusteella maku on kohdillaan :)

Adios, nauttikaa jäljellä olevasta lomasta ja pitäkää mulle peukkuja!

2 kommenttia:

  1. Mäkin tajusin joku päivä että tän kesän aikana baarireissuja on tullu ihan surkeen vähän, koska rahaa ei ole eikä sen puoleen vapaitakaan, ja työpäivät on niin rankkoja ettei baaria voi edelliselle illalle edes kuvitella (ainakaan sen erään lauantain jälkeen...). Mut koska työt ja syksy tietää rahaa, niin toivottavasti reissujakin tulee! Tampereellakaan ei enää tunnu olevan kivoja baareja, kun ikää tuli tarpeeks käytiin Cabaretissa ja se tuntu loistavalta, mutta sitten tyhmä setä Sedu vaihto paikalle jonkun PartyBoxin ja siitä ei sen enempää...... nyt paikalla on Armas, ja eieiei. Cabaret kuulemma tulis takasin talvella. Lisää hyviä baareja! Tällä hetkellä Tampereen valikoimasta Ruma ois ehkä sellanen minne lähtisin jos nyt vois :D

    VastaaPoista