4.5.2012

Kymmenen pientä elefanttia ja niiden yksi kaveri

Sain Sannalta uuden haasteen, eli taas mennään! Ihanaa kun näitä tulee niin ei tarvii keksiä mitään oikeeta kirjottamista :D Tällä kertaa säännöt menee näin:

- Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog.
- Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. 
- Create 11 new questions for the people you tag to answer.- Do not tag back to the person who has already tagged you.

1. Jos olisit koru, mikä koru olisit?
-En osaa sanoa tarkkaan, millainen koru, mut haluisin olla sellanen jota käytetään joka päivä läpi elämän ja ilman sitä tuntuu alastomalta. Luottokoru. Sellanen joka pelastaa joka asun, sopii arkeen ja juhlaan, tuo mieleen hillittömän hauskoja ja ihanan herkkiä muistoja ja joka kestää vuodet läpeensä.
 
2. Jos saisit valita yhden seuraavista, minkä valitsisit seuraavalle vapaapäivällesi: kampaaja, manikyyri, hieronta vai kosmetologi?
-Hieronta! Oon just käynyt kampaajalla ja kosmetologilla enkä niin kauheesti välitä manikyyreistä, joten menisin johonkin ihan over the top hierontaan ja makaisin siellä monta tuntia.
 
3. Lukio vai amis? Miksi?
-Entisenä lukiolaisena vastaan, että lukio. Vaikka se olikin ihan perseestä välillä, niin oon saanut mun parhaat ystävät sieltä, kokenut paljon hyvää ja huonoa ja kasvoin ihmisenä. Lisäks lukio avaa ovet niin moneen eri suuntaan, että suosittelen sitä ehdottomasti kaikille jotka ei ihan varmasti tiedä mitä haluaa tehdä työkseen aikuisena.
 
4. Minkä neuvon antaisit 5 vuotta nuoremmalle itsellesi?
-Älä ota asioita niin vakavasti, kaikki selviää tavalla tai toisella. Mitä ihmissuhteisiin tulee, muista että elämässä on muutakin, pidä kiinni omasta onnesta sen sijaan että uhraisit kaiken toisen edestä koska se kostautuu pahasti tulevaisuudessa. Älä juo liikaa tequilaa.
 
5. Milloin viimeksi valehtelit?
-Varmaan tän viikon alussa kun sanoin kerjäläiselle, että mulla ei oo yhtään rahaa.
 
6. Biisi, joka on viime aikoina pyörinyt päässäsi?


 






 
7. Viimeisin näytelmä, jonka olet nähnyt? Oliko hyvä?

-Vastanaineet. Olihan se ihan hyvä, ei ihan mun tyylinen mutta hauska kuitenkin.
 
8. Tapa, josta et koskaan luovu?

-Pienien kilttien tekojen tekeminen ihmisille, joista välitän. Siitä itsekkäästä syystä, että mulle tulee siitä hyvä mieli :D
 
9. Kummallisin ruokailutottumuksesi (tyyliin ranskalaisten dippaaminen pehmiksessä)?

-Domino'sin pepperonipizza Kokteilsósaan dipattuna. Pelkästään sen takia voisin lähtee takas Islantiin. Eipä toi taida kauheen omituinen olla kyllä. Yks mikä on mun mielestä hyvää ja vähän omituista on Atrian kuorettomat nakit Valion mustikkajugurttiin dippailtuna, kokeilkaa vaikka! Joskus siihen tulee himo ja toisinaan koko ajatuskin ällöttää.
 
10. Ruoka, jota et ole maistanut, mutta haluaisit maistaa?

 -Corn dog kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, eli ainakin sitä!


11. Toimitko oppilaskunnassa/järjestössä/jaostossa/seurassa? Jos, niin missä?
-En, enkä oo ikinä toiminutkaan. Lukiossa myin kaksiin bileisiin lippuja ja hain tutoriksi, siinä mun toiminta oppilaskunnan hyväksi :D En vaan koskaan oo ollu tarpeeks kiinnostunut/aktiivinen ja mun kouluissa niitä puuhatätejä ja -setiä on onneks riittänyt vaikka muille jakaa.


Sit mun 11 kysymystä:

1. Jos saisit valita loppuelämäsi ajaksi vain kolme kosmetiikkatuotetta (sis. meikit, rasvat, shampoot, puhdistusaineet yms.), mitkä valitsisit?
2. Mikä oli lapsuuden unelma-ammattisi?
3. Nakit ja muusi vai lihapullat ja muusi?
4. Milloin valehtelu on oikein, vai onko koskaan?
5. Rakkain muistosi viimeisen viiden vuoden ajalta?
6. Jos sinulla olisi rajaton määrä rahaa, lahjoittaisitko hyväntekeväisyyteen? Mille järjestö(i)lle?
7. Saisit viikon ajan olla kuka tahansa elävä tai kuollut julkisuuden henkilö. Kuka olisit ja mitä tekisit?
8. Mieluisin kotityö? Entä inhottavin?
9. Oletko musikaalinen? Jos olet, mikä on "lajisi"?
10. Asia jota ikävöit eniten Suomessa, kun olet ulkomailla?
11. Mitkä ovat viisi parasta asiaa sinussa? 


En jaksa haastaa ketään tiettyä, koska laitoin just eilen haasteen menemään muutamalle bloggaajalle ja mun mielikuvitus ei riitä keksimään lisää ihmisiä. Siksi toivonkin, että kaikki jotka tän lukee ja kirjoittaa itse blogia, vastaisi mun kysymyksiin ja ilmoittaisi itsestään kommenttiboksiin että pääsen kyttäämään teitä >:)

2 kommenttia:

  1. Okei, mä luulin et mä olen outo kun syön mannapuuron kanssa maksamakkaraa mut NAKIT JA JUGURTTI! :D loistavaa, kymmenen pistettä tuosta vastausesta!!

    VastaaPoista