9.5.2012

Mitä tuli tehtyä

No ensinnäkin tuli tehtyä VAKAVA-koe, joka vaikutti hämmentävästi liian helpolta siihen nähden miten paljon luin. Voi johtua siitäkin että ihan häpeilemättä lottosin osan vastauksista ja ne jotka oikeesti TIESIN oli aika harvassa ;)

Koetta edeltävänä iltana otin pari kolme rohkaisevaa siideriä näissä merkeissä:




Oltiin siis kattomassa MM-kiekkoa, oli aika virkistävää kun ei tarvinnut jännätä kummankaan joukkueen puolesta vaan sai pelkästään seurata peliä ja halailla Hockey Birdiä :D Jääkiekon jälkeen mentiin vielä poikien kanssa pelaamaan bilistä (pojat pelas ja mä näpräsin puhelinta...) ja sit paineltiin suihkun kautta nukkumaan.

Aamulla mulla oli huono olo eikä se mennyt ohi ennen koetta, meinasin ruveta itkemään kun multa kysyttiin että jännittääkö ja sit loppujenlopuks kävin ostamassa vähän salmiakkia lohdutukseks. Ei auttanut. Keskusta oli täynnä oranssikantisia Samalta Viivalta -kirjoja ja kaikki puhui oppimisen utopioista ja turvallisesta kiintymissuhteesta, mulla nousi oksennus kurkkuun ja kylmä hiki otsalle.

Tein koetta sallitusta kahdesta tunnista ehkä tunnin ja sit olikin jo parempi olo, kun tiesin ettei mennyt hyvin niin ei tarvinnut enää jännittää! Kotona odotti kutsu liiketalouden koulutusohjelman pääsykokeisiin joihin varmaan meen, ja mietin sit myöhemmin että kiinnostaako se ala mua. En usko.

1 kommentti:

  1. Mäkin oon yllättäny itteni seuraamasta lätkää ees vähäsen :D kummallista.

    Ainiin ja vaihdoin blogin osotteen + nimen + kirjottajan ja vaikka mitä muuta, eli sekotin kaiken ihan täysin eikä toi mun blogi näytä sullekaan tohon sivupalkkiin päivittyvän. Uus osote on siis ritucrush.blogspot.com. Paluu lähes täsmälleen samaan osotteeseen kun muutama vuos sitte :D

    VastaaPoista