23.8.2012

Ready, set, go

Kymmenen tunnin päästä tästä hetkestä mun pitäis hyvin todennäköisesti olla syvässä unessa mun uudessa sängyssä, uudessa kodissa, uudessa-vanhassa kotikaupungissa.

OMG. Kaksi viikkoa sitten en tosiaankaan ajatellut, että kaikki tapahtuisi näin nopeasti. Olin ihan maani myynyt kun en saanut kutsuja asuntonäyttöihin, tai jos sainkin niin paikalla oli biljoona muutakin ihmistä yhtälailla, ellei vielä enemmänkin, asunnon tarpeessa kuin minä. Onneks olin sit kuitenkin haukkana paikalla tuolla, ja huomisesta alkaen oonkin sit virallisesti helsinkiläinen 20 vuoden tauon jälkeen!

Eilen meinas tulla itku silmään kun yritin asetella mun kahteen kaappiin samaa määrää tavaraa, joka ennen on majaillut neljässä isossa kaapissa. Asiaa ei yhtään helpottanut se, että olin "pakannut" vaatteet hyllyistä jätesäkkeihin kaatamalla vailla minkäänlaista logiikkaa :D Nyt kuitenkin on järjestys kohdallaan, ainoastaan sukilta puuttuu kori. Myöhemmin hankin ehkä vielä eteiseen lipaston johon saan kaikki kaulahuivit ja pipot, hanskat sekä villasukat, toistaiseksi kaikki edellämainituista majailee eteisen naulakon päällä iloisessa sekamelskassa. Myös keittiössä osa astioista on siirretty asumaan kaappien päälle, koska eräs Anne ei ostosvimmassaan tajunnut, että tulee yksiössään tuskin IKINÄ tarvitsemaan kerrallaan kahdeksaa kahvikuppia, vesilasia ja kumppaneita... No, onpahan ainakin valmiina odottamassa väljempiä vesiä.

Btw, ehkä mun massiivisesta stressistä johtuen löysin tänään mun silmäkulmasta ekan oikean rypyn, ei siis mitään naururyppyä vaan rehellisen (mutta onneksi pienen) juonteen. Missä mun silmänympärysvoide?! :(




4 kommenttia:

  1. Sullahan on muuttohommat jo hyvällä mallilla. Kai laitat kuvia kämpästä sitten kun kaikki on paikallaan? :)

    VastaaPoista
  2. Joo laitan! :) Tosin mulla ei vielä oo kämpillä nettiä, eli joudun puhelimella näpyttelemään niitä postauksia sitten... Plääh :D

    VastaaPoista
  3. Mäkin haluan nähdä kotipostauksia!:-)

    VastaaPoista
  4. Hei, mulla on jo ihan _oikea_ ryppy otsassa ja juonne kans tullut ku hymyilen toispuoleisesti, APUA! :D Mutta hirmu kiva blogi sinulla, olen ennenkin tänne eksynyt ja selaillut.

    VastaaPoista