30.6.2010

Kärsimys kauneuden eteen? So not worth it...

Tänään tein mun tähänastisen elämän jännimmän ostoksen. Se on pieni, sievä ja vaaleanpunainen, pitää surisevaa ääntä kun sen laittaa päälle ja saa naisen voihkimaan... TUSKASTA!


Saanko esitellä,
...Braunin Silk Èpil Eversoft. Naisen pahin vihollinen ja samalla yks parhaista ystävistä, pirskutti.

Olin (tai no, oon edelleen) niiiiiin täynnä sheivaamista että päätin vähän panostaa karvanpoiston iloihin ja koska vahaliuskat ei oo mun kavereita, päädyin tähän. Luin kyllä kokemuksia joissa sanottiin, että epilointi sattuu pirusti, mutta mulle niin ominaiseen tyyliin ignoorasin tän ja päätin että muahan ei pienet pyörivät pinsetit hetkauta. Väärin. Ne hetkautti mulle kyyneleen silmäkulmaan kun päästin laitteen ekaa kertaa kosketuksiin mun rakkaiden pienten ja viattomien säärikarvojen kanssa.

No, koska oon vähän tyhmä ja sitä vähääkin enemmän yllytyshullu niin tietysti vein homman loppuun asti ja nyt on sääret ilosen punaläikikkäät :D Jes. Onneks huomenna ei oo mitään tärkeetä, esimerkiks isoa työhaastattelua heti aamusta...

Sain tosiaan työhaastattelun sieltä kivasta paikasta mihin haluisin ihan palavasti duuniin, että voi jännittääääääää! Nyt vaan kaikki ruumiinosat pystyyn ja tsemppiä mulle, jos saisin ton duunin niin mulla olis ens keväänä isoja muutoksia edessä :) Jauu!

3 kommenttia:

  1. Ollaan kans tyttökavereiden kanssa puhuttu tosta (kukaan ei oo kai vielä kokeillut) ja en tajuu miten tollai laite voi sattuu niin pirusti mut kai se sit voi :/ Minne menet työhaastatteluun jos saa udella? :)

    VastaaPoista
  2. No mun sisko ja äiti pystyy molemmat ihan huoletta epiloimaan, mutta mulle toi on aivan saatanallista tuskaa. En kykene, en pysty! Tosin oon kyllä siitä onnekas, että mun säärikarvojen (pehmeä) sänki alkaa puskemaan esiin vasta viikon päästä sheivaamisesta, joten aika mun ees kannata kärsiä ton tappajaleikkurin kanssa. Hyh.

    Niin ja hurjasti onnea työhaastatteluun!

    VastaaPoista
  3. Ano: Hmm, ei se varmaan enää parin ekan kerran jälkeen satu (toiveajattelua :D) kun karvoja on vähemmän... tai jotain. THL:ssä olin työhaastattelussa ja sain paikan! :)

    Kata: Auuh, mä sentään hammasta puremalla pystyn tohon kidutukseen :D Ootpa sä onnekas karvajalka, mulle myös, kiiiitoooos.

    Kiitti onnentoivotuksista, selvästi autto! ;)

    VastaaPoista