9.4.2011

Springtime!

Ihan ekana voisin kertoa, etta arvoin eilen Styrmirin avustuksella Islanti-palkinnon voittajan ja talla kertaa onni suosi Kataa, jonka kesabiisi oli Valvomon Mikä Kesä? Laitatko mulle sahkopostiin ansku_bansku90@hotmail.com sun yhteystiedot niin postitan palkinnon sit Suomesta :)
Taa viikko on menny tosi nopeesti (taas vaihteeks), harmi vaan etta oon ollu jossain megaflunssassa viime torstaista asti ja se on vieny musta viimesetki mehut :( Onneks viela viikko aikaa parantua ennen ristiaisia ja kaikkee muuta hauskaa, peukut pystyyn!

En oikeestaan edes muista mista mun piti kirjottaa, sama paa kesat talvet ja varsinkin aina kevaisin oon ihan ulapalla kaikesta... Ainakin lupasin esitella viimeaikaisia ostoksia, joten taalta pesee!



Punaiset ballerinat Zarasta ja korvikset jostain ihanasta rihkamakaupasta :) Naiden lisaks sit yhet mustat farkut joita saastelen ristiaisiin. Samaan tilaisuuteen pitais viela loytaa joku juhlava ylaosa, onneks maanantaina paasen taas pikareissulle RVK-cityyn! Ei taalla oikein tuu shoppailtua kun Keflavíkissa on kaks vaatekauppaa joista kummastakaan en oikein loyda mitaan :D Muutenkin vaatteet on taalla suht kalliita, eli aika monet taskurahat on menny Reykjavikissa kaymiseen, leffoihin ja sellaseen. Lankaakin oon ostellu varmaan 20 keraa, tosin mun jo reilu 2kk kestanyt projekti loppui toissapaivana eli ei enaa IKINA vaaleenpunasta lankaa mun kasiin kiitos! Saatte kuvaa sit tasta yllarista kunhan se on ensin paatynyt onnellisesti vastaanottajalleen...

Sitten kuvaa niista mun tuunaamista iPod-kuulokkeista in action:


TYKKAAN! Tein toisetkin, niissa on vaaleenpunasta, mintunvihreeta ja keltasta mut ne ei oo viela eksyny kameralle :) Niista tulee sit mun kesakuulokkeet!

Ei taalla oo kylla mitaan mainitsemisen arvosta tapahtunut, nyyh. Keskiviikkona tuli telkkarista Góð er gufan - Miesten vuoro ja sita kateltiin sit Lillýn ja Styrmirin kanssa - ma uneksin kunnon loylyista ja L&S ilmotti mulle silmat pyoreena etta kylla te suomalaiset ootte hulluja... Puhelinkoppi- ja autosauna ei ainakaan auttanut mua kun yritin selittaa ettei meilla oo mikaan ruuvi karkuteilla, lopullisesti havisin pelin kun kuvioon astui vihta ja Suomen kansa tuomittiin ihan taysin kajahtaneiksi. Aluks olin vahan epailevainen ton leffan suhteen, mutta pakko kylla myontaa etta se yllatti positiivisesti. En tiia sit etta johtuko Suomi-ikavasta vai oliko se oikeesti hyva :D

Ens viikolla lupaan ja vannon yrittavani taas vahan reippaammin paivitella blogia, jos muistan niin voisin vaikka raahata kerrankin kameran mukaan sinne Reykjavíkiin. Siihen asti siis heipat :)

Short translation:

Pretty much nothing exciting has happened this past week. I've been sick since last Thursday and I really hope I'll get better before the christening next Saturday. 
  I don't really do as much shopping here as I did in Finland, since Keflavík only has like two shops and the clothes are quite expensive anyway. It seems that in Iceland the only thing I shop for is yarn :D
 On Wednesday we watched a Finnish movie called The Steam of Life (Góð er gufan in Icelandic, Miesten vuoro in Finnish) nd I tried my best to explain our crazy sauna addiction but failed miserably...

Loppuun viela yks kuva Fróðista kun sita ei oo nakyny moneen viikkoon! :D

4 kommenttia:

  1. Mun on pitänyt katsoa Miesten vuoro jo ties kuinka kauan, mutta aina se on jäänyt! Se oli joskus reilu vuosi sitten Tampereen filmifestareilla ensiesityksessään ja siinä on kuulemma joku orivesiläinenkin ollut juttelemassa, pitäääää nähdä :D
    Ja luulis islantilaisten ymmärtävän saunan ihanuuden, eihän sielläkään nyt liian lämmin ole! :D

    VastaaPoista
  2. Voi harmi ku postailet niin harvoin! :'(

    VastaaPoista
  3. Mihin olet kadonnut? Oothan vielä elossa kun ei ole kuulunut mitään? Kuitenkin oot tippunu johonkin kuumaan lähteeseen, joku jättiläishylje on syönyt sut, tulivuori on purkautunu sun päälle tai oot treenannu ittes kuoliaaks :( Islanti on vaarallinen maa.

    VastaaPoista
  4. Voi anne missä lienet :(

    VastaaPoista