31.3.2011

Saturday Night Fever

Sain vihdoinki kuvia ja pari videota Marialta, eli valmistautukaa hyvin humalaisiin ilmeisiin ja kertakaikkiaan loistaviin kuvakulmiin... En oo aikasemmin tajunnu etta oon nain laski naamasta, ei kai sille mitaan mahda :D


Skumppalasillisia tassa vaiheessa nautittu yksi, suht normaalin nakonen naama viela :D


Ja kaks lasillista... silmat seisoo paassa. Tassa kuvassa siis Maria :) Ja Kata hei, ma vien meian hamsterikilpaa nailla kuvilla ihan kuus-nolla!


Margot ja meian tekema kakku :D En oo elaessani saanu aikaseks yhta rumaa tekeletta ja noita on kuitenkin muutama tullut vaannettya. No mutta, niinku sanoin niin oli se kuitenkin hyvaa. Yksinkertastettu ja halpa Sacher-tyylinen kakku, suklaapohja ja tayttena aprikoosimarmeladia ja kaupan pussista tehtya suklaamoussea. Just sopivan ei-liian-makea mun makuun :)


Tassa vaiheessa skumppaa oli uponnu kolmen lasillisen verran ja lisaks viela pari Cuba Librea, eli hymy oli herkassa :D Mut viela kerran HYI, mika mun naamaa vaivaa?! Pitais varmaan opetella varjostukset ja poskien korostukset mut plaaaah, oon liian laiska...



Naa on sit jo konsertista ja varsinkin alemmasta kuvasta huomaa hyvin etta keskityin sopojen indiepoikien pyllyjen kyylailyyn aika ison osan ajasta...


Sitten vikat julkasukelposet kuvat taksimatkalta keskustaan, mika siina on etta kun saavutan tietyn humalaisuuden vaiheen niin ainoo ilme jonka pystyn tekemaan on duckface? :D Pitaa yrittaa opetella tosta tavasta pois, en haluu paatya sille yhelle nettisivustolle jolle joku ystavallinen on koonnut sadoittain ankkanaama-kuvia.

Nyt on taas aika sanoa heipat, yritan palailla huomenna esittelemaan parit viimeaikaset ostokset ja in action -kuvan mun  tuunatuista kuulokkeista :) Sjáumst!

Short translation:


Finally got the pictures from Saturday night. I look like a fucking fat hamster to be honest :D The pictures are in order according to my state of drunkedness (if that's even a word...) and as you can see from the last picture the only expression I'm able to make towards the end of the evening is the duckface. Hope I won't end up here.

13 kommenttia:

  1. sulla mikään "läski" naama ole, oot tosi söppänä kaikissa! hihii :)

    VastaaPoista
  2. Pyhpah, etkä vie! Mä oon hamsumpi!

    P.S Oot aivan mielettömän kaunis näissä kuvissa, näytät ihan Disneyn Lumikilta mut vaan ilman kirkkaanpunasia huulia, ihana <3

    VastaaPoista
  3. Piti just tulla kommentoimaan että eihän täällä mikään läskinaama oo kun Lumikki! :D ja tuttu ilmiö tuo duckface täälläkin, SE VAAN TULEE JOSTAIN. tai joku muu yhtä ihana naaman vääntö.

    VastaaPoista
  4. Aww kiitos (taas) kaikille :D Itseasiassa mulla oli punainen huulipuna matkassa kun uskaltauduin ostamaan sellasen ensimmaista kertaa elamassani, mutta paatin sitten etta sekopainen ryyppyilta ei ehka oo se oikea paikka varikkaalle huulipunalle... Jos siis ei valttamatta halua nayttaa Jokerilta.

    VastaaPoista
  5. Samaa mieltä kuin edelliset, oot ihan älyttömän kaunis :)

    VastaaPoista
  6. voi oot tosi söpö!!

    VastaaPoista
  7. Tidy! Tidy!
    Have fun siellä sun täällä!
    See you soon TÄÄLLÄ!
    Love, auntie M

    VastaaPoista
  8. Hei! Kommentoin nyt tähän! Löysin sun blogin demi.fi:stä ja aloin lueskelemaan sun postauksia alusta asti. Oon menossa viime vuoden helmikuussa, kun sulla oli sen A:n kans meneillään jotain ja mulla itellä harvinaisen samanlainen tilanne nyt tässä menossa! En siis tiiä miten se päättyy, jatkan kohta lukemista, piti tulla vaan kommentoimaan. :D Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä! Niiin vielä, oon ite kans lähössä auppariksi! Luin ekaks nuo sun uusimmat Islanti-postaukset, mukavaa luettavaa! Ihana kuulla että sulla on menny kaikki paremmin ku hyvin siellä, toivottavasti mulla kävis samoin. Hyvää jatkoa! Tämmönen random-kommentti... :P

    VastaaPoista
  9. *Siis meinasin että miten sun ja A:n juttu päättyy :D Enkä kyllä miten tää mun omakaan...

    VastaaPoista
  10. Kiittikiittikiitti!<3

    Auntie M: ENAA REILU VIIKKO!!!

    Anonyymi: Toivottavasi paattyy teilla paremmin ku mulla :) Minne oot lahossa auppariks?

    VastaaPoista
  11. Toivotaaan! Mutta tuskinpa.. Haha :D Oon lähössä Guernseyhin, saarelle Englannin kanaaliin. :P

    VastaaPoista
  12. Hei siis mikä ihmeen "sun ja A:n juttu"??? En jaksa lukee noita aikasempia postauksia mutta haluisin tietää eli joku lyhyt tiivistelmä tähän siitä tai linkki postaukseen jossa siitä olis lisää! Kuulostaa niin jännältä :D Mutta siis alunperin piti tulla sitä tänne kysyy että millon uutta postausta, viime kerrasta on ikuisuus ja olis kiva lukee lisää!

    VastaaPoista
  13. Viittaa yhteen jarkyttavaan saatoon mita mulla oli yhen pojan kanssa vuoden 2010 alussa ja enemman tai vahemman se jatku kesan alkuun asti. Eli yksityiskohtasesti jos haluut lukee niin lahes jokaisessa postauksessa tammi2010-touko2010 on jotain selitysta siita :D

    Mulla on huomenna vapaapaiva niin julkaisen sit arvonnan voittajan ja muuta juttua :)

    VastaaPoista