30.12.2011

Otsikointi on perseestä

Heippade!

Se oli sit siinä, tätä vuotta on jäljellä vähän reilu 38h ja mä oon jollain konstilla onnistunut selviämään ilman sen suurempia mokia, suruja ja vammoja. Saa taputtaa. Toteutin unelmia, harjoittelin kärsivällisyyttä välillä hammasta purren ja - pakko sanoa - oon hemmetin ylpeä siitä, etten heittänyt hanskoja tiskiin niinä aika monena kertana kun sitä harkitsin. Vietin nimittäin oikeasti ehkä elämäni ankeimman kesän eikä Islannissakaan aina ollut kivaa, toivottavasti niistä on joskus tulevaisuudessa hyötyä koska muuten harmittaa :D Uuden vuoden aion aloittaa tyytyväisenä elämään ja mun virallinen lupaus vuodelle 2012 on tehdä mahdollisimman paljon sellasia asioita joista tuun onnelliseks. Ei muuta. Ehkä tuun onnelliseks suklaalevystä, ehkä lenkkeilystä - en vielä tiiä, mut aion nauttia elämästä. Suosittelen muillekin :)

Joulukin meni (taas), en jaksa siitä sen enempää kirjottaa mutta kinkku oli hyvää ja tunnelma kiva, joskaan ei kovin jouluinen kun vettä tuli taivaan täydeltä ja lämpöasteita oli aattona kotona lähdettäessä +6. Olin ollu vissiin aika kiltti tyttö, sain tontuilta kivoja lahjoja ja munkin Joulupukkeilut onnistu vissiin ihan kivasti :) Oltiin Paulan kanssa varauduttu ruokailuun ja pitkään aatoiltaan kahen punkkupullon voimin, mutta loppujenlopuks saatiin juotua kokonaista puoli pulloa :D Veikkaan että jos olisin saanu sitä viiniä mitä etin neljästä Alkosta koko edeltävän viikon niin menekki olis ollu parempi, nyt jouduttiin tyytymään kahteen arpapelillä valittuun pulloon. Elämä on kurjaa.

Se mistä mun oikeesti piti kertoa on se, että mulla on tänään toiset treffit... Toiset. Säälittävyyden huippu, mutta en muista onks mulla koskaan ollu toisia treffejä, luultavasti ei. Keskiviikkona oltiin kahvilla ja tänään mennään sen luo ottamaan pari siideriä, mikä nyt jo itsessään on aikamoinen ou mai gaad -situation, eikä tätä yhtään helpota se että hermostuneena mun huulet lopettaa yhteistyön aivojen kanssa ja kun yritän syödä/juoda jotain niin näytän enemmän kuolaavalta, kehitysvammaselta apinalta kuin sivistyneeltä ja coolilta naisihmiseltä. Ooämgee todellakin. Luulen myös että mun vaalentuneet hiukset on laskenu mun älykkyysosamäärää, keskiviikkona nimittäin about kaikki mitä suustani päästelin oli sellasta paskaa että oksat pois.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti