17.1.2012

London, baby!

Ylläriaika!

Ette arvaa miten vaikeeta oli pitää tällästä salaisuutta kolme viikkoa... En enää koskaan voi hommailla mitään tällästä, meinasin poksahtaa jännityksestä useamminkin ku kerran :D Mutta! Jos ei otsikosta jo selvinnyt niin maaliskuun lopussa mua ja tänään twenty-something -maailmaan siirtynyttä Paulaa (onnee<3) kutsuu Harrods, siideri, Prinssi Harry ja megamahtava määrä muutakin kivaa, koska me lähetään LONTOOSEEN! Paula oli kuulemma jo vähän arvaillu mitä tuleman pitää, mutta iloiselta se vaikutti siinäkin vaiheessa kun varmistin, että se tajuu lähtevänsä mun kanssa :D Täten siis julistan hillittömän säästökuurin alkaneeksi, nimittäin ainakin mun vakaana aikomuksena on tehoshopata kevään ja kesän vaatteet Oxford Streetiltä ja vähän muualtakin.

Viime reissusta Lontooseen on aikaa kohta 2,5v eli nyt on jo korkee aika palata takas, sillon oltiin Tiinan kanssa ti-pe eli kokonaisia päiviä jäi vaan kaks joka oli ihan liian vähän vaikka oltiin käytännössä katsoen koko ajan liikenteessä. Nyt mennään Paulion kanssa 26.3.-30.3. eli kolme kokonaista päivää, ei hirveesti enemmän siis mutta nyt ainakin tiedän vähän et mikä oli ihan plääh, minne kannattaa mennä uudestaan ja mitä tärkeetä jäi vielä näkemättä (se silta...). Ollaan samassa hostellissakin ja nyt kun tiedän lähimmän undergroundin niin ei tarvii edes kävellä niin pitkälle kuin me Tiinan kanssa seikkailtiin aamusin :D Siitä reissusta voi lukea lisää täältä, täältä ja täältä.


Whihihhiiii can't wait! Yks huolenaihe mulla on, ja se on se että palataanko reissusta a.) hengissä ja hyvissä sisaruksellisissa väleissä, b.) krapulassa vai c.) eri lennoilla eikä enää koskaan puhuta toisillemme. Peukut pystyyn ekan vaihtoehdon puolesta!

Sit taas vähän ihmissuhdekriiseilyä, en tajuu itteeni. Siis en todellakaan osaa sanoa mitä mun päässä liikkuu, tuskinpa mitään... Muistanette sen tyypin, jonka tapasin pari kertaa ja jonka kanssa ei ollut mansikoita, plaaplaaplaa. No. Mulle tuli tosi kummallinen fiilis viikonloppuna ja oon aika varma että sittenkin haluisin vielä nähä sen. Miksiiiiiiiii?! Siis ei siinä mitään pahaa oo, en vaan ymmärrä miten fiilis voi mennä näin laidasta laitaan näin nopeesti. Jos pääsette mun pään sisään niin otan kaikki selitykset, keittiöpsykologoinnit (??? :D) ja diagnoosit kiitollisena vastaan.

Mä meen nyt jatkamaan mun rankkaa työpäivää aamupalan (maustamatonta soijajugurttia, sokeroimatonta hilloa, chia-siemeniä ja pellavansiemenrouhetta, nam<3) kanssa, vi ses!

1 kommentti:

  1. Loistava yllätys! Ei paljoo parempaa synttärilahjaa voi kuvitella, ja vielä keväällä! Tulin just eilen Lontoosta takasin, voisin lähtee vaikka heti uudestaan. Meillä oli vaan kaks melkein kokonaista päivää aikaa seikkailla, paljon nähtiin mut paljon väi varmasti näkemättä. En ois uskonu että tykkäisin jostain kaupungista näääääin paljon, mut Lontoo <3

    VastaaPoista