18.10.2010

Alepubiruusu

Miten tässä nyt kävi taas näin... Viikonloppu on long gone ja mä vietin sen jälleen kerran sängyssä röhnöttäen, lauantaina podin jotain karseinta krapulaa ikinä ja sunnuntaina jatku sama olo. Vanhuus ei tule yksin.

Olin perjantaina ihan valmistautunu rauhalliseen koti-iltaan kun P:stä ei tosiaan ollu kuulunu mitään koko viikolla, ajattelin että se on unohtanu meiän suunnitelmat ja päätin käyttää tilaisuutta hyväkseni ja nukkua :D Harmi vaan, että se muisti kuin muistikin ne sitten kymmenen aikaan illalla, joten hain sen meille ja aloteltiin samalla kun mietittiin mihin jaksettais lähteä. Mä olin niin tylsällä päällä etten jaksanu raahautua edes suihkuun, saati sit pukeutua ja laittautua joten ensimmäistä kertaa elämässäni olin liikenteessä FARKUISSA ja TOPISSA!

Saatiin sit vielä P:n kaveri H mukaan, ollaan kaikki kolme siis oltu samassa koulussa mutta en ollu aikasemmin puunu tän H:n kanssa muutamaa sanaa enempää. Saatoin olla vähän ennakkoluulonen sen suhteen (Minä?! En ikinä...) mutta tultiinkin ihan hienosti toimeen ja se vaikutti tosi mukavalta! Tarinan opetus siis on, että koskaan ei saa tuomita ennen kuin tuntee. Tai jotain.

Anyway, koukattiin Granin kautta ja käveltiin junalle. Mua vedätettiin julmasti matkan pituuden ja maaston suhteen, joten laitoin korkkarit, arvata saa nauroko pojat mulle kippurassa kun yritin sitten pysyä siellä saatanan metsässä pystyssä niillä kengillä. Ja se matka oli pitkä, btw! Ainaki melkein kilometrin... Ja ne jotka meinaa mussuttaa tosta matkan pituudesta niin koittakaa ite kävellä se epämukavissa korkkareissa keskellä pilkkopimeetä metsää, KYLMÄSSÄ, pelkkä nahkatakki päällä koska vahingonilosesti hirnuvat pojat sano että ei tarvii kävellä melkein yhtään. Eikä hei ainakaan metsässä. Perkele.

Muutaman mutkan kautta päädyttiin sit yhen aikaan Aleen (hehe :D) ja loppuillasta oltiinkin taas ilosessa kondiksessa ja lähettiin meille jatkoille vähän ennen pilkkua. Jotenkin onnistuttiin maksamaan 25€:n taksimatkasta neljäkymppiä ihan omasta tahdostamme, voin kertoo et harmitti aamulla kun tajuttiin mitä oli tehty :( Aamuyöstä kannettiin vielä H:n kanssa P sohvalle nukkumaan ja höpöteltiin sit vielä jonkun aikaa niin henkeviä mihin siinä olotilassa pystyttiin. Varmasti todella fiksuja juttuja ollu.

Aamu olikin sit mallia kaoottinen kun P herätti meiät kello 11... Sen piti olla ysiltä töissä :D Ihan kamalaa, jos mulla ei ois ollu niin hiton huono olo niin olisin nauranu vaikka toi hirveetä onkin, mun pahin painajainen :P

Loppulauantai meniki sit kurjissa merkeissä, olo paheni mitä pidemmälle päivää päästiin. Mun piti mennä kattomaan jääkiekkoakin mutta katsoin parhaaks jättää väliin kun pään kääntäminenki tuntu pahalta :D Harmi sinäänsä, olisin halunnu nähä miten kaverit pärjää jäällä kun en oo vielä koskaan ollu niiden matsia kattomassa. Edellisestä liigapelistäkin on varmaan viis vuotta aikaa.

Ens lauantaina on sitten taas bilepäivä, nimittäin kolmen päivän päästä meikkis täyttää KAKSKYT VEE, ja se ahistus pitää parantaa jollain. Esimerkiks siiderillä ja boolilla. Pitäis vielä keksiä joku hyvä lahja itelleni, tarviin talvitakin ja -kengät, ihan Islantiakin ajatellen niiden pitää olla jotain muuta kuin aiempien vuosien villakangastakit ja feikkiuggit... Mun unelma olis lämmin parka ja punaset huopikkaat :)

AINIIN! Unohdin melkein mainita, että Selloon on avattu Inglot (käsittääkseni myös Jumbossa on liike, samoin sitten Turuuuuus niiku) ja oon ehkä lievästi addiktoitunu niiden meikkeihin. Tähän mennessä oon ostanu irtopuuterin, highlighterin, nuden kajalin, Gaga-ripset ja viimeisenä (muttei suinkaan vähäsimpänä) viiden värin Freedom System -paletin. Siihen sai siis valita ihan JÄTTIMÄISESTÄ kokoelmasta (pelkästään luomivärejä on 158 erilaista) viis värinappia - huulikiiltoja, luomivärejä, kulmavärejä, kulmageelejä, peitevärejä... Itse otin kolme luomiväriä, peitevoiteen ja kulmavärin :) Ja hei, niitä voi käyttää hyvällä omallatunnolla koska tuotteita ei ole testattu eläinkokein!

Vaikuttaa hyvälaatusilta noi kaikki sieltä ostetut meikit, ainoo vaan että se highlighter ei mun mielestä oo ihan tarpeeks näkyvä naamalla. Toisaalta valitsin kyllä aika turvallisen sävyn, eli en valita :) Saattaa olla, että esimerkiksi toisenlaisella siveltimellä tulisi erilaista jälkeä, nyt oon kokeillu tavallista poskipunasivellintä ja kabukia, mutta kumpikaan ei oikeen toimi ton kanssa :( Meikkiguruilta otetaan vinkkiä vastaan, oon miettiny M.A.C:in 150 ja 168 sivellintä mutta en oo oikeen varma onko kumpikaan hyvä. Plaah...




Adiiiiios amiiiiigooos, mä lähen odottelemaan lounasta! Ainaki 1,5h pitäis vielä jaksaa...

2 kommenttia:

  1. Hei paljon tollanen paletti maksoi? :)

    VastaaPoista
  2. Hmmm jos en ihan väärin muista ni 28€, kolmen värin paletti taas oli jtn 25 euron luokkaa eli kannattaa mun mielestä ottaa samantien viis :)

    VastaaPoista