25.10.2010

My name is fail, epic fail.

Noniin.

Olipa kerrassaa loistavat synttärit, hehHEH. Niin loistavat, että eilen vitutti siihen malliin että jäi postaus kirjottamatta.

Vielä eilen mietin, että onks vähän naurettavaa tulla vielä kakskymppisenä surulliseks siitä että synttärit menee ihan päin sitä yhtä kuuluisaa, ja päädyin siihen tulokseen että se on ihan OK. Tässä vaiheessa haluun vielä kiittää kaikkia jotka edes kävi moikkaamassa, oli ihanaa nähdä :)

Mutta... Kyllä mun on pakko myöntää että petyin ja ehkä vääääähän suutuinkin kun puoletkaan niistä jotka lupas tulla juhlimaan ei saapunutkaan paikalle tai edes ilmottanu ettei ookkaan tulossa. En jaksa kauheesti enempää vatvoa tätä, mutta mulla oli vähän kurja fiilis ja se ehkä sit näkyki, pääsinpähän ainakin ajoissa nukkumaan HEHEE :D Olin nimittäin peiton alla jo kahentoista jälkeen ja kämppäkin oli siinä vaiheessa siivottu, eli jokainen voi ihan itse päätellä mihin aikaan bileet loppu. Nojoo - ei aina voi voittaa. Ei edes joka kerta. Ens lauantaina tulee sit sukulaiset juhlimaan ja illalla mennään baariin, eilen mietittiin Aksun kanssa että vois ottaa suunnaks Tavastian kun mä en oo vielä koskaan käyny siellä! Käytiin eilen miettimässä syntyjä syviä ja tekemässä tulevaisuudensuunnitelmia, niistä tuli aika loistavia vaikka itse sanonkin :>

Sit vielä muutama kuva lauantailta :) Mulla ei omassa kamerassa ollu ku muutama, ja suurin osa niistä oli sellasia missä oli ihmisiä jotka ei välttämttä haluu tulla julkastuks täällä, joten köyhää kuvasatoa varsågooood :D Katotaan jos saan jossain vaiheessa vaikka Tiinalta lisää kuvia...

Getting ready! Tältä näytän kun herään aamusin, oi miten kaunista :D

Lahjojakin sain - pulloittain kuohuvaa (nam<3), Audrey Hepburn -taulun ja SUPERSÖPÖN huulikiillon Nannalta, kukkia jotka oli just eikä melkein mun makuun, Tiinalta mun maailmanvallotusta ajatellen kaks ihanaa matkalaukkutagia ja Tilliltä ja Ninskalta yhteiseks lahjaks mun kauan kaipaaman Nominationin, olin varmaan maailman viimenen ihminen joka sen sai/hankki, mutta mitä pienistä - mulla meni sitäpaitsi aika kauan että lämpenin kyseiselle korulle joten oon ehtiny himoita sitä vasta muutamia kuukausia :) Jee!

Bii tii dablejuu, Bileiden soittolista löytyy muuten täääääältä, jos kiinnostaa!

6 kommenttia:

  1. Voi ei, varmasti tuli paska fiilis :/ Törkeetä ettei viittitä edes ilmottaa jos ei vaivauduta tulemaan juhliin vaikka on luvattu! No, niiden häpee :)

    VastaaPoista
  2. Saa olla möks jos synttärit on pettymys! Mut hei mul on ollu yhdet (1!!) onnistuneet synttärit sen jälkeen kun täytin 10 eli tässä nyt on yhdeksät(-1) kehnot syndet sen jälkeen vietetty. Että ei kai synttärien kuulu olla ees kivoja vaikka kuinka niitä järjestelis, eihän? :D
    Harmi, että jotkut on noin itsekkäitä, että jättää tulematta vaikka luvattu on :/

    VastaaPoista
  3. No ainakin opin etten enää järkkää mitään synttäreitä vaan juhlin tästälähtien pienessä mutta sitäkin paremmassa porukassa :)

    Kaikista omituisinta kuitenkin on, että samat ihmiset jotka jätti tulematta kehtas loukkaantua siitä että sanoin et turha sit järjestää mitään läksiäisiäkään kun osaanottajamäärä on näinki hurja :D Huoh. Nojoo, eiköhän ne siitä tokene :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kurjaa tollanen :( Mulla on menny taas toisin päin: 20vee synttärit oli kivoimmat moneen vuoteen. Kahtena aikasempana vuotena olisin halunnu tehdä jotain kivaa, mutta kaikki kaverit vaan oli jossain ja niillä oli jotain tekemistä (= viettivät mieluummin aikansa poikaystäviensä kanssa, ainakin mun näkökulmasta se näytti siltä, buu!). Tosin viimesetkin synttärit lähti käsistä baariin mennessä, kun huonommalla viinapäällä varustettu kaveri heti baariin sisään päästyään (miten se sinnä pääsi SIINÄ KUNNOSSA) tanssi ensin peilikuvansa ja jonkun ruman randomin kanssa. Ja tästä pari minuuttia ja oltiinkin jo vahtimassa häntä vessassa varmaan tunti. Sieltä vessan lattialta makaamasta hänet haki joku järkälemäinen poke, ja pihalla odoteltiin ikuisuus, että neitiä tultais hakemaan ja siinä sivussa jäädyttiin pystyyn. Aina ei mee putkeen :D

    VastaaPoista
  5. Ritu: Kuulostaa just niin kivoilta synttäreiltä mitkä oisin itekki halunnu :D Ei auta muu ku ottaa tulevana lauantaina vahinko takas ja pitää ekstrakivaa! :)

    Ano: Voin tehdä, mutta mulla on niin yhksinkertanen huone ettei tässä paljoa kyllä oo esiteltävää :)

    VastaaPoista