26.10.2010

Big (apple) dreams

Eksyin ihan sattumalta vailla minkäänlaisia taka-ajatuksia yhdelle halpoja lentoja myyvälle sivustolle ja ennen ku kerkesin edes ajatella, olin naputellut hakuun Keflavík-New York ja kas - yhdensuuntanen lento tolle välille irtoaa niinkin halvalla kuin 186€!

SIIS MITÄ!? Yes please!

Takasin Helsinkiin pääsee alle kolmella sadalla (Islannin kautta) joten toi vois olla ihan varteenotettava lopetus sit mun au pair ajalle ens kesänä. Mun täytyy vielä tehdä hieman tutkimusta ja selvittää esimerkiks sellasia pieniä asioita kuin halpa majoitus ja miten helvetissä mulla on varaa elää päivääkään New Yorkissa au pairin palkalla :D Säästäminenhän ei sitten tuu kysymykseenkään... Krhmmm...


Who knows tuleeko tää suunnitelma ikinä tapahtumaan, mutta jos saan rahat kasaan matkalippuihin niin todennäköisesti ostan ne ja mietin sitten myöhemmin sitä pärjäämistä siellä paikanpäällä... Eihän se olis ku viikko, kai nyt sen kestää missä tahansa torakkaisessa hostellissa :D Nyt (tai no ens kesäkuussa) olis vaan niin hyvä tilaisuus kun lentoliputkin on noin halpoja ja mulla on karmee ikävä New Yorkia! Rakastan Islantia jo valmiiks mutta mun viime reissusta rapakon taa tulee kesällä 2011 kuluneeks neljä kokonaista vuotta ja sehän nyt ei käy päinsä sitten ollenkaan :)

Tää nyt on kuitenkin vaan idea ja unelma tässä vaiheessa, eli en ota mitään vastuuta suunnitelman peruuntumisesta sit ens kesänä :D Nimimerkillä joku, jonka piti vielä kolme kuukautta sitten olla lähdössä Ausseihin. Suunnitelmat muuttuu, unelmat muuttuu, elämän suunta muuttuu... That's the beauty of being young! Tässä vaiheessa voin tehä vielä mitä vaan, opiskella kerkeen myöhemminkin. Mulla on koko elämä aikaa, miksen vois hakee kouluun vasta parin vuoden päästä? Sori mama&papa, mutta mä haluun nähdä maailmaa :)

Kuva, kuva, kuva, kuva.

2 kommenttia:

  1. Aah toi viimenen kappale kuvaa niin mun ideologiaa! Hemmetin hienosti sanottu ;)

    VastaaPoista
  2. Mun vanhemmat saattaa olla hieman eri mieltä tästä aiheesta, mutta ihan OIKEESTI - sit ku meen kouluun niin ei mulla olis enää mahdollisuutta tälläseen! Ja koulun jälkeen alkaa olemaan jo siinä iässä että alkaa miettimään lapsia ja ihan sama miten kivaa on matkustella "koko perhe yhdessä" - se ei kuitnkaan oo sama asia ku vaan pakata rinkka ja lähteä mihin huvittaa, millon huvittaa. Maailma on nykyisin niin auki, että olis vähän sääli jättää nää muutama "vapaa" vuosi käyttämättä sen tutkailuun :)

    VastaaPoista