21.10.2010

Tell mommy I'm sorry, this life is a party, I'm never growing up

Hmm.

Olo on ihan samanlainen kuin illalla nukkumaan mennessä, ehkä vähän vähemmän flunssainen. Silti jokin on nyt ihan toisin... Aamulla tuli pienoinen paniikki, kun kaapista ei löytynyt jakkupukua tai Sloggin nudeja granny pantseja, nimittäin:

                  HYVÄÄ 20V-SYNTTÄRIPÄIVÄÄ MINÄ!

Kuten näkyy, tän kuvan aikaan olin KYMMENEN KERTAA nuorempi ku tänään!
Se on siinä nyt. Mun teini-ikä. JONKA AIKANA EN EHTINY TEHÄ MITÄÄN MERKITTÄVÄÄ. Kamala totuus iskee kohta, kun tajuun että tästä eteenpäin vaan rupsahdan enkä suinkaan kaunistu (hehe), niinku viimeset kakskyt vuotta on tapahtunu... Oh god. Mä oon niin vanha, että muistan A-Teensin. Se jos mikä on kamalaa.

Mun aamu alkoi söpösti ennen kuutta (rakastan mun duunia<3) ja ihan vaan synttäreiden kunniaks söin aamupalaks kana-caesarsalaattia, NAM! Pakko kyllä myöntää, että söin sen vaan siks ettei jääkaapissa ollu mitään muuta edes aamupalan tapasta... Hyvää se silti oli :) Nyt sit istun duunissa ja yritän saada wanhusfiiliksiä talteen, mutta epäonnistun aika surkeesti koska tää postaus on nyt ollu tekeillä yli tunnin ja oon päässy tähän vaiheeseen. Syy mun hitaaseen etenemiseen on Marke, joka on au pairina rapakon ja vielä sen jälkeen mantereenkin toisella puolella, nimittäin Kaliforniassa. Ja mä en vaan pysty lopettaa niiden juttujen lukemista, joten eksyn sinne aina välillä pitämään taukoa tän oman tekeleen päivittämisestä... Au paireilusta puheenollen, tj78 til Ìslands! Tuntuu niiin, niiiiiiiiiiiiiiiiiin lyhyeltä ajalta ja nopeestihan toi meneekin - kohta oon jo siellä leikkimässä isosiskoa ja lastenvahtia Freyjalle ja Fróðille. Niin ja tosiaan, 78 päivää aikaa oppia lausumaan toi jälkimmäinen nimi :D

Eilen kävin kaupungilla ostamassa lauantaiks mekon, pyörähdin myös Stockan Herkussa hakemassa mulle ja Tillille leffaeväät (ihanaa pizzaa ja sitä caesarsalaattia) ja hitsivie miten perseestä se reissu oli. Vihaan, siis vihaaaaaan vaatekauppoja syksyllä/talvella, kun niissä on lämmitys täysillä ja meikkis hikoilee talvitakissa ku pieni sika. Stockasta ei varmaan tarvii erikseen kertoa... Mummot tönii toisiaan ja porvarivauvat huutaa suoraa kurkkua. Not for me. Pääsin kuitenkin kotiin junalla ja Tiinan kyydillä ja katottiin maailman huonoimpiin leffoihin lukeutuva Valehtelemisen sietämätön keveys. Pari hyvää vitsiä ja siinä se.

Tänään illalla sit ohjelmassa kakkua perheen kanssa (ja Tiinan, mutta se nyt oikeestaan kuuluu perheeseen niin mitä sitä erittelemään), huomenna onkin sit taas perjantai ja pääsen käyttää mun vanhuutta hyväks Alkossa kun käyn ostamassa Hauskan Illan Ainekset lauantaiks heheheeeee >:) Palaillaan viimeistään Sunnuntaina krapulaisten kuulumisien kera, heipparallaa siihen asti!

EDIT: Katoin mun kävijätilastoja ja hätäännyin hetkellisesti, kun huomasin että tänne oli tultu Facebook-linkin kautta... Kuka myöntää? :D

6 kommenttia:

  1. ei tällä viestillä oo mitään yhteistä esim. kirjoittamas tekstin kans (btw, hyvää synttäriä), mutta piti tulla vähän ilmaisemaan mielipiteitä. Luin Marken blogista et oot lähdössä Islantiin auppariks ja damn oon kade! Itse lähdin alunperin auppariks Kreikkaan, mutta kaikki meni siellä päässä ihan päin helvettiä (perheen isä ei esim tienny mun tulosta mitään ja avioero oli käynnissä), joten lensin kadulle viikossa ja sen jälkeen päätin ettei koko homma ees ole mua varten. No, kuitenkin, alunperin oli mullaki suunnitelmana Kreikan jälkeen lähtee Islantiin, koska siellä oon kavereideni kans kerran ollu ja sinne on ikävä. Ikävä islantilaista huumorintajua. Ikävä islantilaista puuroa. Ikävä islantilaisia.

    Ihan vaan, että otappa sitten kaikki irti ku sinne meet.
    Minunkin edestäni.

    VastaaPoista
  2. Huuui, kuulostaa kauheelta :o Ihan hirvee painajainen, miten voi tollasta ees sattua :(

    Mä en oo koskaan käyny Islannissa, mutta innolla odottelen :) Oon kyllä jo vähän sitä mieltä, että rakastun siihen ihan lopullisesti.

    VastaaPoista
  3. SYNTTÄRIÄ SYNTTÄRIÄ! 8) Julipas sitten kunnolla!

    Mahtavat nimet lapsilla, ei niinku mitään hajua miten nuo pitäis lausua :DD

    VastaaPoista
  4. Oooikein isot synttärionnittelut! Kyllä nyt kelpaa juhlia :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos kaikille onnitteluista, mun wanhaolo alkaa jo hellittää ja onhan tää tasavuosien täyttäminen ihan kivaa! JEE :)

    VastaaPoista