3.1.2011

Kånkurssi

O-ou.

Tiedättekö sen tunteen, kun on oikeesti tehnyt jotain todella pahaa, mutta silti tuntuu hyvältä? Joo... Mulla on sellanen fiilis nyt.



Rahaa meni että hups vaan, nyt näyttää tili aikalailla sellasia lukemia että mihinkään ylimääräseen ei oo enään muutamaan kuukauteen varaa... Oon silti ihan luvattoman tyytyväinen itseeni vaikka omatunto vähän kolkutteleekin :D Kuitenkin, toi miniläppäri on ollut harkinnassa jo jonkun aikaa ja Fjällrävenin reppuakin oon himoinnu monta vuotta eli menkööt nyt tän kerran. Ostin Islantiin tuliaisetkin tänään, niistä en voi laittaa tänne kuvaa ettei mee ylläri pilalle ;)

Sain eilen mun vittumaisimman projektin tehtyä, siivosin mun vaatekaapit! Ennen -kuvaa ei oo, mutta jälkeenpäin näytti tältä:


Kuva on siis oikeasti kollaasi, siksi näyttää vähän hassulta :) Kuvitelkaa, että tollanen määrä mulle vielä jäi vaatteita sen jälkeen kun olin karsinut viis täyttä muovikassillista pois?! Nyt on mun New Year's resolutionin aika ja tällä kertaa lupaankin olla ostamatta yhtään vaatetta alennuksista, ellei se ole sellainen jonka ostamista olen harkinnut  jo normaalihintaisena. Samoin lupaan yrittää panostaa laatuun ja kiertää GinaTricotin ja Hennesin kaukaa. Katsotaan miten onnistuu :)

Aamulla kävin siellä arvioivassa ajossa, ja autokoulun setä oli oikein tyytyväinen mun ajoon, en saanut sen suurempia valituksia ;) tilannenopeus oli joissain paikoissa liian suuri, mutta "käsittelytaitoihin kun vertaa, niin ei mitään hätää". Musta on siis tullut kahdessa vuodessa ihan hyvä kuski vaikka ennen inssiä ajo-opettaja sanoikin mulle, että pelkää mun kyydissä... Vaikutin kuulemma sen verran epävarmalta. Heitetään nyt tähän loppuun vielä sellanen klisee, että eihän sitä ajamista siellä autokoulussa opi, vaan vasta sen jälkeen. Pitää hyvin paikkaansa ainakin mun kohdalla, ekat ajot itsenäisesti opetti mulle paljon enemmän kuin koko autokoulu yhteensä :D

Huomenna onkin sit vuorossa liukasajo ja kurssipäivä, suoraansanottuna en kyllä ymmärrä mihin tota liukasrataa tarvitaan kun ihan normaaleilla teillä on vähintään yhtä liukasta... Ja tää on mun kolmas talvi autoillen, jos joskus olisin enemmän opastusta jäällä ajoon tarvinnut niin se oli sillon inssiä ennen. Rahastusta :( Onneks on maksettu jo, muuten tulis kyllä itku. Tuun sit huomenna kertomaan miten meni, heipat siihen asti!

1 kommentti:

  1. no eihän noista ostoksista tarvi olla yhtään huonoa omaatuntoa!! ihana läppäri!!! muaki himottais vähän miniläppärin hommaaminen, ku sit sais koneen mukaan aina paljon iisimmin kun tällasen 17,5 tuumasen jättiläisen :/ oon muuten tosi innoissani sun puolesta kun pääset lähtemään Islantiin ja koet kaikkea uutta ja jännää! :) postaa sit ahkerasti sieltä ja kerro millaista elämä on siellä! :D
    KOHTA SÄ OOT JO SIELLÄ, HUI!

    VastaaPoista