7.1.2011

Lentokentällä

Nyt se on menoa sit. Istun lentokentän Robertsissa ihailemassa mun taxfree -ostoksia (meikinpoistoainetta ja rasvaa) ja mietin, mihin soppaan oon taas itteni keittänyt... Tuun kertomaan ekoja tunnelmia Islannista heti kun on mahdollista, olkoot se sitten tänään illalla (tuskin) tai vasta maanantaina :) Alkaa jännittää pikkusen, mut kyllä tää tästä! Matkalaukunkin sain loppujenlopulta pakattua ja painorajotus ylitty vaan viidellä kilolla, eli mulla on matkassa 25kg rakkaimpia vaatteita ja repussa vielä varmaan kymmenen kiloa :D Kohta alkaa boarding, pusuja kaikille ja pitäkää mulle peukkuja!!


5 kommenttia:

  1. peukut ja varpaat pystyssä :) hyvin se menee ja innolla odotan kuulumisia! :)

    VastaaPoista
  2. Kovasti tsemppiä matkaan täältä Saksan puolelta! Löysin blogisi Suomi24:n keskustelusivulta, itse kun vietän nyt alkavaa kahdeksatta kuukauttani au pairina. Toivottavasti selviät siitä (jokaiselle) iskevästä alkujärkytyksesta nopeaan ja kaikki lähtee hyvin käyntiin. :) Käyn aika välillä vilkaisemassa että miten sinulla menee!

    VastaaPoista
  3. Suukkoja ja tsemppiä, innolla odotan ensireaktioita Islannista! :))

    VastaaPoista
  4. Oot kyllä tosi rohkea kun tolleen vaan läkset maailmalle :) Tsemppiä alkujännityksiin täältäkin!

    VastaaPoista
  5. Kiitos miljoonasti kaikille tsempeistä, mä raportoin tunnelmia aina ku kerkeeen <3

    VastaaPoista