7.4.2010

I got 99+1 problems but a bitch ain't one!

Lueskelin tossa (työ)aikani kuluks Minen blogia ja törmäsin kivaan ajankuluks sopivaan postaukseen! Here we go, 100 randomfaktaa Annesta :)

1. Mun toinen nimi on Karoliina
2. Mulla on kaks pikkusiskoa, Paula ja Suvi
3. ...mun vanhemmat on eronnu
4. ...koirakin löytyy, se asuu äidin luona ja joskus harvoin tottelee nimeä Sara :)
5. Käyn neljättä vuotta lukiota
6. Tillitiinulitiituska on ehkä ihanin ihminen jonka tunnen


7. Oon seurustellu kaks kertaa, jos niitä muutaman kuukauden yrityksiä nyt seurusteluks voi kutsua
8. ...pakotan itteni uskomaan, että kyllä voi, koska en aio myöntää ettei mulla koskaan oo ollu mitään SUPERvakavaa suhdetta :D
9. En suostu syömään verilettuja, mustaamakkaraa, en mitään mikä on tehty verestä tai sisältää verta.
10. Sen sijaan kaikki muu ruoka maistuu liiankin hyvin
11. Lemppareita on erilaiset salaatit, lasagne, kanawokki ja mummin tekemä karjalanpaisti
12. Oon kerran ollu vuoden karkkilakossa
13. ...enää en siinä onnistuis
14. Alotin säännöllisen polttamisen kun täytin 17, ja poltin enemmän tai vähemmän säännöllisesti 2,5v kunnes lopetin melkein kuukaus sitten
15. Nyt toivon että tää mun päätös pitää, tähän mennessä vaan pari kertaa on tehny mieli tupakalle
16. Join ekaa kertaa alkoholia kolme päivää ennen ku täytin 16, koska luin jostain että jos ei oo dokannu sitä ennen niin on LUUSEREISTA LUUSEREIN. Tyhmää, tiedän :D
17. ...sillonki join kyllä vaan kaks siideriä.
18. Ekan tupakan poltin koulun reissulla Hollannissa huhtikuussa 2007, eli kohta 3 vuotta sitten
19. Samaisella reissulla mulla oli juttua yhen sitemmin homoks paljastuneen pojan kanssa, haha
20. Koulun kanssa oon päässy reissailemaan Hollannin lisäks Italiassa ja Ruotsissa sekä käyny Turun Linnassa varmasti koko elämäni tarpeiks
21. INHOSIN kumpaakin mun vaihtoparia noissa kansainvälisissä jutuissa, Linda Hollannista oli ehkä karsein ämmä ikinä, Sara Italiasta oli muuten jees mutta ei puhunu mun kanssa oikeestaan yhtään
22. Kerran hostasin myös yhtä ruotsalaista tyttöä, kun nuorten Euroopan Parlamentti (tjsp.) kokoontu Helsingissä. Mona oli superkiva ja sen kanssa tultiinkin hyvin juttuun se pari päivää :)
23. Mun lempparikaupunki koko maailmassa on Lontoo. NYC hyvänä kakkosena, jaetulle kolmannelle sijalle tulee Charleston, Helsinki, Atlanta ja Firenze.


24. Törsäilen yli rajojeni :D Makuunin palkka on aivan liian pieni mun menoihin nähden...
25. ...koska niihin kuuluu vaatteet, bensa, baareilu, kahvittelu ja muu pieni kiva.
26. Ajelen pienellä söpöllä tummanvihreellä Focuksella, love it<3
27. Kyllästyn nopeesti mun hiuksiin, ihan sama onko ne millaset koska viimeistään kuukauden päästä mallinvaihdoksesta kiroon ne alimpaan helvettiin
28. Nehän on ollu pitkät...
29. ...pätkät...
30. ...blondit...


31. ...punaset...
32. ...ruskeat...
33. ...mustat...
34. ...mustat punasilla raidoilla...
35. ...ja mustat pinkeillä raidoilla.
36. Mulla on kielilävistys
37. ...ja napalävistys
38. En kato kauheesti leffoja
39. ...vaikka ehkä pitäis, koska oon Makuunissa töissä.
40. Eka leffa jonka muistan nähneeni on Leijonakuningas
41. Eka leffa jonka näin elokuvateatterissa oli Babe - Urhea Possu (? :D)
42. Rakastan huvipuistoja
43. ...tai oikeestaan vaan vuoristoratoja, kieppuvia ja kovaa ylösalasin meneviä laitteita
44. Ja hattaraa.
45. Haluun joskus mennä naimisiin, mielellään ennen ku täytän 30
46. Lapsia tahdon kolme, mielellään kaikki tyttöjä tai yks poika ja kaks tyttöä. Tai tyttö ja poika. Tai pelkkä tyttö.
47. Tyttö sen takia, että haluun olla sille samalla tavalla kaveri ku oon mun äidin kanssa :)
48. Pienet pojatkin on kyllä sulosia...
49. ...ainakin mun serkku 5v joka vähintäänkin rakastaa mua koska lellin sen piloille<3
50. En käytä kultakoruja koska ne ei sovi mulle
51. ...tän takia mun vihkisormuksen TÄYTYY olla joko hopeaa tai valkokultaa. Tai sit ei sormusta ollenkaan, mihin niitä tarvii.
52. Lempparisuklaa on tietysti Fazerin Sininen, Maraboun perussuklaa on kamalaa
53. En osannu kävellä korkkareilla vielä 3v sitten, nyt painelen menemään 12cm koroilla ja korkeemmat vois olla :D
54. En oo koskaan ihastunu etniseltä taustaltaan musta eroaviin poikiin
55. ...tajusin just että kuulostin edellisessä sekä rasistiselta että tärkeilevältä paskalta
56. ...MUT NE EI VAAN VETOA MUHUN :D Ei aasialaiset, ei afrikkalaiset, jostain syystä vaan länsimaalaiset pojat on hotimpia.
57. Mulla on ongelmia poikien pituuden suhteen, ottaisin mielellään sellasen jonka vieressä voin seisoa korkkareilla olematta pidempi
58. ...mutta jos sattuisin tapamaan maailman ihanimman pojan niin mua ei haittais hetkeekään vaikka se olis mun pitunen tai vaikka vähän lyhyempikin.
59. Mulla on oranssi hammasharja
60. ...punainen iPod
61. ...ja musta kännykkä.
62. Isona haluisin olla lukion enkun opettaja
63. ...sen takia haenkin tänä keväänä yliopistoon lukemaan Englantilaista filologiaa
64. Pääsykokeet lähestyy hurjaa vauhtia enkä oo vielä alottanu lukemista
65. ...en kyllä ota siitä mitään stressiä, koska lukio on nyt tärkeempi hoitaa pois alta.
66. Saan kylmiä väreitä jos asiakas ostaa karkkia ja grammamäärä on 666 tai hinta 6.55€ :D En tiiä miks, en usko mihinkään taikoihin tai muuhunkaan
67. ...edes jumalaan.
68. Halusin pienenä harrastaa balettia ja pianon soittoa, mutta en saanu alottaa koskaan.
69. Nyt isompana oon harrastanu sulkapalloa ja cheerleadingia
70. Cheerleadingia on välillä ikävä vieläkin, varsinkin kun miettii mitä oli voinu saavuttaa jos oisin jatkanu. Entiset jengikaverit on voittanu EM-mitaleja ja SM-kultaakin. Ja nyt ne on lähössä Floridaan MM-kisoihin. So unfair! :D
71. Jostain syystä mun on hirveen vaikee ääntää "orange juice" joten aina ku joudun tilaamaan juotavaa enkuks, otan joko vettä tai Cocista, hölmöä mutta en vaan pysty sanomaan sitä :D
72. ...en edes oikeestaan tykkää Cociksesta, paitsi Zerosta.
73. Oon käyttäny Erisanin puhdistusemulsiota meikinpoistoon kohta kymmenen vuotta, sitä ei voita Biothermit, Cliniquet tai mitkään muutkaan <3
74. Pelkään hämähäkkejä, tai siis pystyn kyllä kattoo niitä jossain terraariossa mutta kas, jos mun huoneessa vipeltää kaheksan jalkaa ja ällöttävä keskiruumis niin paniikki on hyvin lähellä.
75. Mun vaatekaapin vois inventoida (inventaarioida, invvavovi miten se sanotaan?) joka toinen kuukausi ja sieltä sais joka kerta kasaan ihan kivasti käyttämättömiä vaatteita.
76. ...suurin osa niistä vaatteista on harmaita, mustia ja tummansinisiä.
77. En voi sietää sulatejuustoviipaleita (esim. Aamupala). Jos on tosi hätäinen hätätapaus niin voin syödä, mutta en mielellään :D
78. Ruisleipä on parhainta leipää, varsinkin Ruispalat
79. Tilaan Trendiä ja Cosmoa
80. Mun unelmakengät jotka joskus aion vielä ostaa, on Christian Louboutinin Decolletet. One day...
81. Unelmien laukku on Chanelin 2.55, sekin tulee vielä joskus löytymään mun kaapista
82. Omistan Pleikka kolmosen ja osaan pelata sillä tasan Guitar Heroa ja SingStaria sekä tietty kattoa leffoja :D
83. Pienenä sanoin oravaa ovaraksi ja perunaa penuraksi
84. Mun lemppari alkoholipitoinen juoma on edesmenneestä Fabricista saatu Johnny Wilde, mutta jos sitä ei lasketa niin valitsen hyvin tehdyn jäähileisen Margaritan. Mansikkamargaritakin on njam<3


85. Inhoon mun polvia
86. Oon aina halunnu tietää miltä näytän sinisillä silmillä, varmaankin tyhmältä.
87. Luen paljon kirjoja ja mun lemppareita on liian monta laskettavaks. Yks niistä kuitenkin on Pikku Naisia johon ihastuin ala-asteella, ehkä kolmosella?
88. En oo käyny uimahallissa ikuisuuteen vaikka joskus harrastin uintiakin
89. Jos haluaa lahjoa mua kukilla, niin varmin valinta on neilikat, gerberat tai pienet ruusut. Kaikki mielellään valkoisena tai vaaleenpunasena :)
90. Mulla on suunnitelmissa ottaa tatuointi tässä kevään aikana vielä
91. ...ei kuitenkaan ennen ku oon luovuttanu verta, koska tatuoinnin ottaminen estää verenluovutuksen vissiin vuodeks.
92. Oon luovuttanu verta vaan kerran ja mulle tuli niin huono olo että oksensin siellä keskellä luovutustilaisuutta, hävettää vieläkin
93. ...häpeän outoja asioita :D
94. Mikään ei oo hauskempaa ku omille hassuille mokauksille ja kämmeille nauraminen, mua ei harmita ollenkaan vaikka mulle naurettais jos sille oikeesti on syy :)
95. Oon 166cm pitkä ainaki viimisempien mittusten mukaan
96. Vihaan hiusten harjaamista
97. En tosiaan voi lähteä ulos edes kauppaan jos en oo harjannu hampaita
98. ...ja ruoan jälkeen on aina pakko saada purkkaa
99. Oon aina halunnu vaihtariks, mutta mua ei koskaan päästetty
100. Mun vakaa suunnitelma on kuitenkin vielä jonain päivänä matkustaa maailman ympäri!

7 kommenttia:

  1. Yllätyin miten paljon listasta löyty samoja juttuja! Tosin mä oon alkanu jopa sietää kultasia yksityiskohtia joissain koruissa, vaikka ennen kulta ja kullan ja hopeen yhdistäminen oli pahin rikos ikinä :DDD

    VastaaPoista
  2. hihii, hyviä!! =) mä lopetin tupakoinnin joku 1,5v sitten, hyvin sä pärjäät jos päätät niin!
    ooo ja lyhyt tukka sopii sulle aikas hyviiin =)

    VastaaPoista
  3. Ritu: Joo mäki oon alkanu sietää ERITTÄIN HARVOJA kultasia yksityiskohtia _ruskettuneella_ iholla, mutten ehdoton ei :D

    Mine: Jee, hyvä me! :D Kyllä tää tästä vielä :)

    VastaaPoista
  4. haha oot kyl pirtee likka ja sulla on kiva blogi!

    VastaaPoista
  5. Oi, englantilaista filologiaa :) Kaimaseni! Ite oon yliopistossa pääaineena englannin kieli (filologia, kieli, samaa se on :D )
    Meinaatko hakee vaan Helsinkiin vai muuallekin? Tsemppiä, muita hakijoita meinaan riittää!

    VastaaPoista
  6. En hae muualle ku Helsinkiin, perhe ja kaverit on liimannu mut ihan liian paikalleen :D Kiitti tsempistä, yritys on kova mut oon jo vähän varautunu siihen että tälläsel hektisellä aikataululla lukemiset voi jäädä vähemmälle ja sisäänpääsy lykkääntyä. Ei se mitään, aikaa on ;D

    VastaaPoista