1.4.2010

Kevätfiilistelyä feat.nettishoppaus

Aah! En voi sanoinkuvailla miten IHANAA tälläselle kesäihmiselle on herätä aamulla auringonpaisteeseen ja sen jälkeen tajusta, ettö siellä on ekaa kertaa KUUKAUSIIN +8 astetta lämmintä! Oih<3

Ihan sen kunniaks näpyttelin äsken Nellyn tilauksen menemään, siellä on sellanen kampanja että tilaa nyt ja maksa vasta kesäkuussa. Krhm. saatoin vähän innostua ja ajatella että kyllä kesäkuussa on pakko olla rahaa, joten aika kallis lasti on tulossa tänne päin... Puolustaudun sillä seikalla, että tilasin uuden nahkatakin koska vanha on liian teini ja lupasin sen jo pikkusiskolle joka haluaa sen palavasti :) Tällänen on mun tuleva rakkain takki:




Tilaukseen lähti myös tunika/mekko/paita/whatever mun kevään lempisävyssä :D Viimeaikoina mun vaatekaappiin on mustien, harmaiden ja tummansinisten vaatteiden rinnalle muuttanut asumaan puuterin värisiä ja hennon roosia (miten taipuu? :D) vaatteita.


Aika söpö, eiks vaan? :) Voin jo kuvitella miten istun toi päällä jonain lämpimänä kesäiltana juomassa siideriä auringonlaskun aikaan, aah<3

Tultiin äsken mun sedän 50v synttäreiltä, miten tylsää voi olla? Koko suku oli paikalla, huhhuh. Huomenna sit toisten eli äidin puoleisten sukulaisten luo viettämään pitkäperjantaita :) Lähetään kolmistaan Paulan ja Suvin kanssa ja mun pitäis vielä leipoa joku juustokakun tapanen sinne. Kiinnostuskiikarit päähän ja menoks!

P.S. Silmäkin on jo parantumaan päin, kävin lääkärillä ja sain silmätippoja. KALLIITA silmätippoja :D Nyt ei enää oo kipee koko naama, silmää vähän kirvelee mut kyllä tää tästä.

Ja loppuun surullinen ilmoitus niille jotka ei oo jo kuullu: Fabric lopettaa :( Oi kyllä. Mä lähes itkin ku kuulin tosta, paras paikka I-K-I-N-Ä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti