13.4.2010

When life gives you lemons...

...ask for salt and tequila, ditch the lemons and drink the tequila.

Tänään on ollu ihan superhuono päivä, työjuttu on saanu ihan mahottomat mittasuhteet ja mua syytetään vaikka mistä epäreilusta ja VÄÄRÄSTÄ. Kun jo tässä vaiheessa tuntuu siltä, että on tän koko homman kanssa ihan loppu ja rikki niin miten ihmeessä saan jutun hoidettuu loppuun asti? Pitää vissiin vaan kerätä kaikki raivo ja energia mitä on jäljellä ja yrittää pinnistää vika duunivuoro. Harmittaa ihan hirveesti, koska tähän asti mulla oli 99% ajasta ihan superkivaa duunissa ja nyt tän piti loppua näin huonoissa merkeissä :( Perseiden perse. Tekee mieli tupakkaa ja vähintäänkin kolmea tequilashottia, sen lisäksi voisin vaikka vähän itkeä ja luovuttaa ihan kaiken suhteen. Harmi ettei luonne anna periks, tää viedään loppuun asti, NII :D

Aamulla käytiin vaihdattamassa vauvalle kesärenkaat alle, tuli kallis keissi ku pitiki ostaa sit uudet renkaat. Voivoi. Sen jälkeen oonki vaan nukkunu ja murehtinu elämää, kattonu Gossip Girliä ja muuta yhtä tuotteliasta. Illemmalla mennään Tiinan ja M:n kanssa ABC:lle, niille voinki sit valittaa mun kurjuudesta ihan kympillä.

Tällästä tänää, adiooos!

3 kommenttia:

  1. Mitä siellä töissä tapahtu? :o

    VastaaPoista
  2. Vähän tyhmiä juttuja, mua syytettiin valehtelemisesta ihan syyttä esimerkiks. En viitti netissä puhua niistä yhtään enempää ettei tää levähdä käsiin ihan lopullisesti :)

    VastaaPoista
  3. hahhaa mä oon kyl ihan kyllästyny mansikkapusuihin! xDD just hullujen päivien takii. hmm itekki ajattelin ostaa noi tigit, mut toisaalta ei ne oo normihintasinakaan kovin kalliita et..

    VastaaPoista