5.4.2010

Make up your mind!

Pääsiäinen on mahdollisesti kyllä turhin pyhä koko vuodessa, mikään paikka ei oo auki (paitsi tietysti Makuuni...) ja ketään ei kiinnosta koko aihe YHTÄÄN. Pääsiäisessä hyvää on vain ja ainoastaan suklaamunat, ja niitäkään en oo saanu montaa, nyyh :( Onneks tänään on vika pyhäpäivä ja normaali elämä jatkuu taas huomenna näöntarkastuksen merkeissä!

Siivoilin tossa äsken vähän meikkipussia ja päätin kuvailla sen sisältöä tänne, kun kuvitus jää melkein aina vähän köyhäks. Siispä tervetuloa Annen meikkipussille!

Huulikiillot ja -punat:





Huulikiilloista mun all-time favourite on toi Sephoran nudekiilto tossa ekan kuvan keskellä. Niitä mulla onkin kolmin kappalein, ja kaikki jotka on lähössä jonnekin, missä on Sephora saa käskyn tuoda niitä lisää :D Huulipunista sitten... tykkään kyllä kaikista, mutta joku pieni ääni mun pään sisällä sanoo, ettei kirkkaat värit sovi mulle. Niimpä, niinku näkyykin, toi nude on noistakin eniten käytössä. Korallia ja pinkkiä käytän vaan tosi kevyesti antamaan väriä huulirasvan päällä :)

Meikkipohja:


Näillä siis mennään, koska oon laiska enkä tosiaan jaksa käyttää pohjustusaineita! Kesällä saatan vähän iskeä naamaan mattavoidetta, ettei meikkivoide lähde valumaan niin nopeasti pois, mutta aika harvassa nekin kerrat on. Kesällä sitäpaitsi käytetään meikkivoidetta vaan extremetapauksissa, muuten meen mineraalipuuterilla ja poskipunalla/aurinkopuuterilla :)

Poskipunat yms.:


Näistä käytän eniten tota Hennesin persikkaista punaa ja aurinkopuuteria, Lumenen poskipuna on mulle liian kirkas... tai jotain :D Anyway, se näyttää oudolta mun naamassa.

Silmät ja kulmat:



Ripsarikuvasta puuttuu Maybellinen Falsies, oon melkein satavarma että se on jossain Paulan hellässä huomassa... Ripsivärinä on 90% ajasta on L'Oréalin kaksipäinen, missä on sitä jotain seerumia tossa pohjustusaineessa. Ehkä kuvittelen vaan, mutta mun mielestä mun ripset on kasvanu ton käytön myötä :D Kulmakarvat muotoilen siveltimellä+Wet'n Wildin kulmakarvavärillä, sekotan noita kahta sävyä keskenään. Siihen päälle sit vielä H&M:n kulmakarvageeliä ja ne pysyy hienosti paikoillaan koko päivän! Jos jaksan tehdä rajaukset, niin yleensä käytän Lumenen eyelineria, ja jos OIKEIN haluun panostaa niin sit taistelen ton Smudgepotin ja siveltimen kanssa.

Tällänen on siis mun meikkipussin sisältö, ei siellä ollukkaan niin paljon turhaa ku ajattelin!

Sit ihan muihin asioihin taas, A:n juttu on nyt (taas!) selvä ja ollaan kavereita. Ei tuntunu ees pahalta, ehkä oon oikeesti jo pääsemässä yli siitä? :D JEE! Sen kunniaks on kahet treffit sovittuna, toiset ehkä huomenna ja toiset lauantaina. En voi sanoo, et odottaisin niitä ihan innosta pinkeenä, mutta kuitenkin mielenkiinnosta meen, koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu :) Sitäpaitsi onhan se kiva päästä taas deittailee, viime kerrasta on HIEMAN aikaa...

Nyt lähen tästä viimeistelemään meikkiä ja sit meen käymään Sannalla, löysin mun varastoista yhen leffan minkä se haluu ja vien sen sille. Lisäks voitais vähän suunnitella sen läksiäisiä, jotka on siis kahen viikon päästä perjantaina :( Tequilabileet tulossa!

5 kommenttia:

  1. Sitten päivitystä treffeistä tänne kiitos! :D

    Oon niin kateellinen sun ihosta, voi kun pystyisin selviimään oman ihoni (tai itsetuntoni) kanssa noin vähällä pohjustuksella... Ja nyt kun kateudenaiheisiin päästiin, niin osaatko sanoa helpoimman keinon millä saisin Shu Uemuran ripsentaivuttimet? Muistan kun kerroit niistä fb:n statuksessa ja jos ne on niin loistavat kun oon kuullu niin ne ois todella tervetulleet!

    Mitä muuten teet/missä meet vkl? Ollaan ilmeisesti tulossa Helsinkiin Juuson isälle viikonlopuks, tuli mieleen että saataisko vihdoin ees kahen hengen miniminiminimiitti kasaan (eihän sitä oo kun öööö 2-3v suunniteltu?) :D

    VastaaPoista
  2. No tiistaitreffeistä ei oo kuulunu mitään ja lauantain mieskin osottautu vähän yli-innokkaaks ja sai mut heti nousemaan varpailleen... joten treffitöntä viikkoa viettelen, taas :D

    Hmm no eBaysta kannattaa kattoa, halvin mitä löysin oli alle 5£ postareineen ja tulee Kiinasta, eli aitoudesta voi sit olla montaa mielstä :) http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=shu+uemura&_sacat=See-All-Categories tossa on linkki kaikkiin hakutuloksiin, eBaysta on toooosi helppo tilata kunhan vaan saa aikaseks PayPal tilin (seki tosi helppoo, hyvät ohjeet siel sivuilla).

    Hei JOO! Vklp oon menossa lauantaina varmaan Aleksin ja sen kavereiden kanssa baariin, saa tulla mukaan tai sit pistetään pystyyn kahvilamiitti :)

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti seuraavat ehdokkaat on sitten lupaavampaa treffiseuraa :D ja kiitti vinkeistä, pitää alkaa syventyä eBayn turmiolliseen maailmaan kunhan työt alkaa ja palkka tulee, sinne menee sitten nekin rahat...
    Kyselin äsken tossa ja ainakin perjantaina tullaan ja lähetään joko lauantaina tai sunnuntaina, baariin en pääse kun ei oo rahaa ja Juuson isukki ilmeisesti tykkää musta enemmän, jos vietetään aikaa rauhassa niiden kanssa. Eli kahvilamiitti kuulostais mahdollisemmalta, oisko perjantai vai lauantai päivä/iltapäivä vai mikä sopivin? Pitää kysellä mitä ohjelmaa siellä päässä on mietitty ja mille päivälle niin osaan sitten tarkemmin kertoo meidän aikatauluja :)

    VastaaPoista
  4. Mulle käy noinniinku periaatteessa kummatkin, lauantain päivällä ehkä vähän paremmin koska perjantaina on kaks matikankoetta reputettavana :D Mut hei, laitan sulle FB:ssä mun numeron tulee ni tekstaile tai soittele vaik niist aikatauluista sit!

    Hui ku jännää, iiiik :D

    VastaaPoista
  5. Eli todennäkösesti lauantaina nähdään! Ihanaa kun suunnitelmat muuttuu, just iskä soitteli ja voi olla että sitä nään perjantaina, eli tultaskin vasta perjantaina illalla sinne tai aikasin lauantaina ja ääää. Mutta mä ilmottelen sitten näistä! :)

    VastaaPoista