30.3.2010

Eye got a little problem...

Oon heti aamusta niin tulessa noiden sanaleikkien kanssa, että ihmetyttää ihan :D

Oli mulla pointtikin tohon otsikkoon, nimittäin pari päivää jatkunut inhottava silmäsärky sai eilen syyn kun tutkailin silmiä vähän tarkemmin. Toinen, kipeämpi yksilö, vastaa oireiltaan ihan yks yhteen sarveiskalvon tulehduksen oireita ja toinen vaikuttaa ainakin vielä vähän terveemmältä. Sen siitä saa ku käyttää piilareita. Pitäis kuulemma mennä lääkäriin ASAP, mutta milläs meet kun aikoja voi varata vaan 13.30-14.00 :( Muuten en olis näin innokkaasti menossa lääkärille, mutta silmät on sellanen juttu jonka kanssa en ala leikkimään koska uskokaa tai älkää, haluaisin nähdä vielä tulevaisuudessakin! Kaikki silmäsairaudet on aina yhtä pelottavia sen takia, että liioittelen ihan hirveästi niitä seuraamuksia joita siitä saattaa tulla. Merkittävää näön heikkenemistä, no thanks.

Nyt siis oon silmälasien uhri seuraavat päivät, kamalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ei laseissa oo mitään vikaa, mutta ne mun omistamat sattuu olee muutaman vuoden vanhat ja oranssit väriltää, en voi sietää niitä... Eilen onneks käytiin Specsaversilla kattomassa mulle uudet kehykset, sellaset klassiset mustat sihteerilasit :) Saan ne sitten kunhan oon käyny näöntarkastuksessa ja muuta! En malta ooottaaaaaaaaaa, ne on ihanat ja sit voin taas ruveta käyttämään enemmän laseja!
Tälläset ne taitaa aika tarkkaan olla. Love<3 Nyt käy suunta jääkaapille päin ja sit alkaa stressi tosta lääkäriajan saamisesta, elämä on hankalaa...

1 kommentti:

  1. Kiva blogi sulla:) Käy kattomassa mun ispiraatioblogi:)
    http://inmyhead-shit.blogspot.com/

    VastaaPoista