3.2.2010

Daddy's little girl

Lellipentu täällä moi!

Ikää kunnioitettavat 19 vee, ja silti isipappa on ihan mun pikkurillin ympärillä. Mikäs se hauskempaa :) Oon aina ollu vähän isin tyttö, pienestä asti. Tällä kertaa paps hemmotteli mua vähän kalliimmin, ja osti ikioman TELKKARIN mulle! Jee! Tulee vähän re-decorationia mun huoneeseen niiden kaappien takia, riippukeinutuoli saa luvan lähteä ainaki siks aikaa että saan sen korjattua (Tiina pieni pullero rikkoi sen...) ja siirrän nojatuolin takaisin omaan nurkkaansa. Tällänen selitys ei varmaan kauheesti avaa mun oikeeta suunnitelmaa, joten kuvamateriaalia peliin!


Kuva on otettu kesällä, oi ihanaa millon noi vihreet lehdet tulee takas... Huoneen järjestely ei oo kuitenkaan ton jälkeen muuttunut, joten en jaksa ottaa tuoreempaa kuvaa varsinkaan kun täällä on mun kaappien sisällöt levitelty ympäri lattioita!


Joo ja laatu kymppi, en tajuu mikä mun kameraa vaivaa kun se ottaa tollasia rakeisia kuvia vaikka siinä on ihan riittävän paljon megapikseleitä!

Huomenna heti aamusta kello 7.30 (!?!?!?!!) tulee kamala lasti kaappien osia, ja ajattelin hiippailla niiden tieltä pois. Minne, sitä en vielä tiedä. Bensaa ei oo joten kauheen pitkälle en pääse :D Toivottavasti perjantaina olis jo kaapit pystyssä, että pääsisin laittamaan tavaroita takas. Todella huolestuttavaa, että jopa MUA alkaa ahistaa tää sekasorto...

Noniin ja asiasta kolmanteen, testasin sitä uutta meikkivoidetta tänään ja se on TÄYDELLISTÄ. Ei kuivata ihoa, tosi hyvän värinen, ei niin peittävä että naama näyttäis elottomalta maskilta, mutta peittää kuitenkin kaikki pikkuvirheet hyvin. Ah<3

Nassu virneessä hyvän meikkivoideostoksen jälkeen lähdin Selloon lounaalle mamitsun kanssa ja törmättiin sattumalta mun kummisetään. Ei olla läheisiä, nähdään korkeintaan kerran vuodessa mun synttäreillä jos sitäkään. Oli vähän outo tunnelma :D Anyway, se on perheineen lähdössä Borneoon lomailemaan kahen viikon päästä, jealous much? Kelpais kyllä mullekkin... Lounaalla selitin suu vaahdossa A:n uusia tuulia äitille ja se oli liian omissa maailmoissaan kuuntelemaan tarkemmin, höh. Lounaan jälkeen juoksin Emotioniin ostamaan uutta kynsilakkaa ja teki mieli ottaa mukaan vaikka mitä, onneks tyhjä tili vähän hillitsi mua. Tiimarista hain vielä ystävänpäiväkortteihin askartelutarvikkeita, kerranki oon ajoissa! Yks kortti jo valmiina, montakohan mun pitää tehä? :D

Iltapäivällä laahustin vielä pappelsonin perässä Bauhausiin ja meiän kantis-elektroniikkakauppa Euronicsiin lamppu- ja telkkariostoksille. Euronicsissä meiät tunnetaan jo nimeltä, onkohan se hyvä vai huono juttu? :D Vuoden sisään sieltä on ostettu ainakin kaks tietokonetta, kännykkä, kolme telkkaria, PS3, Guitar Hero, astianpesukone, tulostin, navigaattori, kaiuttimet ja radio. En haluu edes muistaa mitä muuta pikkusälää sieltä on kotiutunu. Ja kyllä, oon vähän elektroniikkafriikki :)

P.S. ei toi kaikki kama tullu meille, osa meni siskoille!

P.P.S eikä Tilli OIKEESTI oo pullero! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti