26.2.2010

Rappioreissu länsinaapuriin

Oh GOD.

Voin ihan hyvillä mielein sanoa, että siitä on aika hiton kauan aikaa kun oon viimeks potenu tällästä kestokrapulaa. Sitä se teettää kun lähtee kavereiden kanssa risteilemään kera omien eväiden.

Keskiviikkona suunnattiin siis satamaan ja hypeltiin onnessamme laivaan valvojaparkamme seuratessa perässä. Jostain kumman syystä sen naama valahti vähän kalpeaksi kun se tajus, ettei ollakkaan kilttejä heppatyttöjä vaan noh, vaarallisia seksipetoja heheheee...


Siinä sitä virnuillaan ku viimistä päivää! Seuraavana aamuna oli kyllä hyytyneitä hymyjä yhdellä jos toisella. Itsehän tietenkin olin mehulinjalla. Saatto sinne ehkä eksyä reilu kolmasosa litran eväspullosta, mutta ei siitä sen enempää... Keskiviikko-ilta meni mun osalta kyllä oikeesti hyvin, Sansibaari tipahti ysin aikaan ja nukkui koko yön, Tinsu taasen poti kyllä huonoa oloa mutta lähti urheasti mun seurassa humppabaariin.


 No siellähän ei tehtykään Virtasia sitten Fabricin reseptillä vaan vähän miehekkäämmillä suhteilla, jonka seurauksena myös allekirjoittanut päätyi untenmaille (tai -merille, haha) jo puolenyön jälkeen. Me Sannan kanssa herättiin reippaina shoppailupäivään jo kuuden aikaan, Tilliä ei näkynyt missään. Lopulta ysin jälkeen hyttiin rämpi räjähtänyt ja väsynyt haisuli joka teki darrapeseytymisen maailmanennätyksen ja oltiinkin laivasta ulos jo heti kympin aikaan!

Fiilailtiin siinä sitten edellistä iltaa ja Sannan synttäreitä (20v ikäloppu mursu<3) ja saatiin paheksuvia katseita osaksemme kun naureskeltiin yöllisille edesottamuksille. Siitäkin on kuvia, mutta on kyllä todella karua ja aika oksettavaakin katseltavaa paikka paikoin joten ehkä jätän ne julkasematta että saan pitää hiukset päässä eikä Sanna ja Tiina tapa mua paljain kätösin :)



Tukholma tiivistettynä: löydettiin Burger King, TopShop, BikBok, Weekday ja pari muuta kivaa kauppaa, mutta SÄÄLITTÄVYYDEN HUIPPU: mä ostin vaan YHDEN mekon ja YHDET ballerinat ja sitten kiukuttelin kun en ehtinyt etsiä esim. Monkia tai American Apparelia ja sieltä himoittuja vaatteita. Oi ei. Nojaa, oon tyytyväinen mun kerrankin pieneen ja sievään shoppailusaldoon, ehkä tosiaan en tarvitse mitään kun TopShopistakaan en löytäny yhtäkään love, want, need... -vaatetta. Tax Freestä ostin kyllä vielä Escadan uusimman kausituoksun eli Marine Grooven, tykkään siitä niiiiiiin paljon ja se on suloisen makea kesätuoksu :)


                                                           Tälläsessä boksissa kengät tuli... 
                                                                   ...tällästä sieltä löyty...

                                                                            ...TADAA!

May I present to you, the original folding shoe. Kyseessä on Redfootin ballerinat jotka saa taitettua niin pieneks, että ne menee iltalaukkuun sisään. Ja kuinka mukavat ne onkaan jalassa, ah<3 Taidan joutua hankkimaan lisää noita, sen verran kivalta tuntu jalassa.

Lisäks Denim For Girls -kaupasta löyty tosi hyvällä alennuksella Nümphin mekko jota olin jo aikasemmin himoillut mutta en viittinyt maksaa siitä niin paljoa.

 

Se on IHANA<3 Sanna lupas vähän lyhentää sitä mulle, kun valitettavasti s loppuu mun tynkäjaloissa just siihen kohtaan joka saa mut näyttämään läskiltä apinalta. Tiina osti muuten samanlaisen, kaupan myyjät siinä naureskeli että mentäis ihan siskoksista... SILMÄ KÄTEEN.

Tokana iltana piti ottaa ihan rauhassa, mutta eihän se oikeen onnistunut. Eväitäkin oli vielä jäljellä. Kutsuttiin sit meidän uudet kaverit alottelemaan hyttiin numero 5103 ja saatiinkin oikein kiva pieni pihne aikaan! Hävettää tunnustaa, mutta saatoin ehkä vähän kokeilla jotain sellasta mitä mun ei ikinä pitäny tehä ja hyi että oli ällöä, vannon kautta kiven ja kannon etten koskaan koske nuuskaan enää. IKINÄ. Hyi :(

Tietysti kun meistä on kyse niin draamaa saatiin aikaseks, mut juttu on sovittu eikä siitä tarvii sen enempää enää ikinä puhua. Onnistunu reissu oli, uudestaankin voisin lähteä mutta vasta kun tää krapula on selvitty. Siihen saattaa ihan hetki mennä!

Kuvat täältä ja täältä!

2 kommenttia:

  1. Jostain syystä noi ballerinat kutsuu mua. Tulee heti mieleen useampiakin reissuja, joiden loppu ois ollu paaaaljon inhimillisempi tuollaisten kanssa! Meiltä kun on keskustaan melkein 5km ja se ei oo mukava matka kävellä loppusyksystä paljain jaloin, kun korot on tappanu jalat ja bussilla ei voida mennä koska meneillään on sen luokan riita että lennettäis saman tien ulos :D Silloin nuo olisivat parantaneet elämää PALJON, ei olis tullu mukavia paleltumia jalkoihin..

    VastaaPoista
  2. Siis ihan oikeesti jos joskus oon jotain vaatetta tai asustetta suositellu ni NYT!! Noiden kenkien kanssa on ku kävlis sukkasillaan mut viel paljon paljon mukavempaa. Jos haluut johonki tuhlata rahaa ni noihin, tulee luultavasti olemaan mun kevään, kesän ja syksyn baarireissujen vakivaruste :D

    VastaaPoista