15.2.2010

Mitä muijat, mikä boogie?!

HYVÄÄÄÄÄÄÄÄ HUOMENTA :)


Aurinko paistaa, kello on kohta yheksän ja mä oon ollu hereillä jo _kaks_ tuntia ilman mitään pätevää syytä! No okei, heitin Paulan ja Suvin kouluun mut siis muuten... Kuuntelen tässä Mimmin ja Pepin radioshowta SpinFM:ltä ja fiilailen hyvää musaa! Kohta vois kipitellä suihkuun ja sit taas yhentoista jälkeen lounaallee mamitsun kanssa. Uus viikko ja kaikkee kivaa tapahtuu taas!

Torstaina on Paulan wanhat, missä vaiheessa siitä tuli niin iso :( Vastahan mä tanssin! Paulan tanssiaislook on täydellinen vastakohta mun parin vuoden takaselle, mulla oli tumma iltapukutyylinen ihana viritelmä ja Paulio on valkannut vaaleenturkoosin tylliunelman hopeisilla koristeilla. Siis sellasen puvun, jota en laittais päälleni vaikka maksettais :D





Vaikka lukio olikin muuten aika perseestä (tai on siis vieläkin), niin wanhat ja penkkarit oli pari kivointa päivää ikinä :) Varsinkin wanhojen jatkot!

 
 Hehee :D Voi niitä nuoruusvuosia... Tää siis wanhojen jatkoilta.


Penkkarit 2009



...ja abiristeily. Jostain kumman syystäen muista että tällästä kuvaa olis otettu ;)

Kaikenkaikkiaan vissiin tollaset kivat jutut ja lukion kamaluus kumoo toisensa aika tasan. Onneks silti muistan parhaiten kaikki kivat päivät ja hirveet koeviikot+Granin ilmapiiri jää taka-alalle...

Nyt PAKKO mennä suihkuun ja meikkaamaan ennen ku remonttireiska iskee taas tänne enkä saa hetken rauhaa! Ciao ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Voi Anne. Et uskokaan miten raivostuttava toi otsikon biisi on, viime vkl jouduin baarissakin kärsimään siitä kun Juuso ja sen kaveri päätti toivoa sitä turhan monta kertaa, kun olin avautunu sen kamaluudesta! :D
    Mutta joo, täällä vähän sama fiilis lukiosta kanssa (paitsi että wanhat skippasin). Abiristeily oli loooistava, vaikka itseni Lappeenrannan lukioon adoptoinkin (tai ehkä just siks :D)

    VastaaPoista
  2. Eikä ku se on ihan SIKAHYVÄ biisi :D Popittelin sitä täs aamulla ja tahjusin et heeeei tässä mun uus lemppari vähäks aikaa :D abiristeilyllä oli kyl tosi kivaa, olisin menny tänäki vuonna mut eäää en ois jaksanu ärsyttävii -91 lissuja =)

    VastaaPoista