12.8.2010

Käpy jäässä

Nojoo. Nyt vituttaa otsikon mukaisesti ku pientä oravaa kävyn jäätyessä, tänään on heräämisestä asti mennyt kaikki, siis AIVAN KAIKKI, päin sitä.



No ensinnäkin kun heräsin, oli jalkapohjia vastassa joku tuntematon esine joka ei tosiaan tuntunut kauheen kivalta painuessaan mun herkkiin tassuihin. Tässä vaiheessa olis jo pitäny tietää ettei mikään tuu onnistumaan tänään, mutta ehei, päätin vielä yrittää ja reipastua.

Suihkun jälkeen huomasin, että pyyhkeet oli pesty ja siellä sitä sitten oltiin, kylppärissä vettävaluvana ilman pyyhettä - ainoo mahollisuus sellasen saamiseen on kämpän läpi kvely vailla rihmankiertämää, kuten sanonta kuuluu. Toivottavasti naapurit nautti.

Kahvi oli pahaa ja sitä oli liian vähän. Aamupalaa en taaskaan ehtinyt syömään. Ajatukset siirty suklaakekseihin joita en oo muuten vieläkään syöny vaikka oon himoinnu sellasia koko viikon. Itkin sisäisesti.

Tässä vaiheessa aikaa lähtöön on about 40min ja mulla ei oo vaatteita valittuna, hiusten kuivaamisesta ja meikistä puhumattakaan. Vittusaatana mä vihaan tätä megakesää kun sopivat työvaatteet on jo aikoja sitten käytetty loppuun. HELVETTI. Mitä siis päälle kun pitää taas kerran varautua hikoilemaan toimistolla 8h? Hyvä kysymys. Ei mulla oo mitään kesää vastaan viikonloppusin kun voin heittää niskaan farkkushortsit ja topin, mutta tsiisus mikä homma on keksiä edes vähän asiallisempia ja viileitä kuteita duuniin. Kesä, lopu jo. Koska toinen vaihtoehto on duunien loppuminen ja siihen ei oo varaa.

Ja lähtöön aikaa 10min, mitä teet? Kuivaatko hiukset vai pesetkö hampaat? MOLEMMAT?!? Varaudu juoksemaan...

No ehin onneks bussiin mutta mun normaali paikka oli varattu jollekkin haisevalle naiselle, meikkis joutu istumaan selkä menosuuntaan ja syömättömyydestä johtuva huono olo ei ainakaan helpottanut.

Töihin päästessä työkaveri ilmotti heti kättelyssä että Facebook ei toimi.

Vannon yhden asian:

tässä vaiheessa olin melkein valmis tekemään kamaluuksia.

No onneksi on aina Suomi24, ei mitään hätää, ei hätääeihätääeihä...

EIKÄ SEKÄÄN TOIMI. Ei hääpalstaa, ei vihaisia au pair hosteja, ei ravintolaehdotuksia.


Päätin sitten järjestellä mun manuaalisen "puhelinluettelon" eli massiivisen pinkan post-iteja uuteen uskoon ja nyt näyttää näyttöjen reunat paljon siistimmiltä kun miljoonan lapun asiat on muutamalla paperilla. Jos joku miettii mun työnkuvaa niin tässä se on: vastaa puhelimeen, tee puhelintilaukset ja liittymähommelit, kyttää Facebookia ja muita kiinnostavia sivustoja 7,5h/pv. Valmis. Uskomattoman helppoa, mutta kuitenkin uusia haasteita mulle. Me likey<3

Tosiaan, siinä vaiheessa kun tää homma oli valmis niin toimi taas sekä FB että Suomi24, harmi että melkein kaikki mua kiinnostavatviestit on jo luettu ja naurettu läpi. Uusia tuulia odotellessa. Vielä on tätä päivää kuitenkin jäljellä melkein 10h, kattoo nyt millaseen nesteeseen vielä itteni hommaan...

Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti