4.8.2010

When I grow up

Kaikki on varmaan nähny kuvia julkkiksista pienenä? Miks niiden kuvat on aina niin onnistuneita ja ihania ja Demi Moore karseissa silmälaseissaan näyttää vaan suloselta kun taas kuka tahansa muu laittaisi kuvan epäonnistuneet -pinkkaan? Katkeruus... Mun lapsuudenkuvat on aika hiton mielenkiintosia, suurimassa osassa allekirjottanu seilaa perse paljaana hullunkiilto silmissä ja suu muikeessa virneessä :D

Katsokaa ja järkyttykää! Herkimpien mielenterveys saattaa olla vaarassa, just sayin'...


          Isin kanssa leikkimässä lentokonetta '91 ja omilla 2v-synttäreillä lokakuussa '92. I love my daddy<3


Nää saattaais kaikki olla vuosilta '94-'95, en oo varma mutta ainakin jotain sinnepäin. Toi pullee virnuileva blondi on siis Paula, enää se ei oo pehmonen eikä koskaan hymyilekään :( Aika on tehny tehtävänsä. Vikassa kuvassa ollaan meiän mummin ja ukin hevosen selässä, harmi etten koskaan päässy ihan aikuisten oikeesti ratsastaa sillä :/


Vuosi oli ysiseiska ja me näköjään otettiin kaikki ilo irti ysärin junttivaatteista :D Mä näytän ylemmässä kuvassa ihan joltain ylpeeltä maanviljelijältä. Mitä siis melkein olinkin kukallisessa takissani ja kirpparikumppareissa. Millonkohan toi muoti nousee pinnalle uudestaan?


Näissä kuvissa Paula näyttää mun mielestä mua isommalta, miten on mahollista?! :D Meillä on kuitenki se reilu vuosi ikäeroa, Pavelille on vissiin ruoka maistunu vielä tossa vaiheessa lapsuutta...


Sanoinko mä jo näistä nakupellenä poseeramisista? Vastaavia kuvia löytyy meistä varmaan sinne kymmeneen ikävuoteen asti, oltiin vähän nudisteja ja kirmailtiin mökkirannoilla nakkena. Ei yleisillä paikoilla sentään, muuten saattais hävettää. Ihan vähän vaan.

Tällästä, noita kuvia on lisää ihan s a i r a a s t i ja olisin joutunu istumaan koko illan skannerilla jos olisin halunnu ne koneelle, joten yritän vähän helpottaa mun duunia ja laittaa vaan vähän kerrallaan ettei kokonaan pala käpy :)

3 kommenttia:

  1. heiii, kysyit sillon keneltä voi tilata avoneita, niin ainakin täältä näköjään:
    http://591989.blogspot.com/search?updated-max=2010-07-26T00:38:00%2B03:00&max-results=7

    :)) kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Mä hajosin niiiiiiiin pahasti tolle vikalle kuvalle! Aivan ihana! :DDD Muutenkin supersulo postaus.
    Ja hei mun pitäs laittaa varmaan mun lapsuuskuvia myös esille. Musta ei oo lapsena varmaa yhtäkää vakavaa kuvaa, nauran kaikissa, mutta todellisia helmiä on ne kuvat joissa oon jotain 6-8vee ja näytän ihan Matti Nykäseltä :D

    VastaaPoista
  3. Mine: Tack! :)

    Kata: Haha joo mustaki on vastaava haarasensuroitu kuva mut viel ei anna ylpeys periks laittaa sitä tänne :D Ja joo eiköhän kaikilla 90-luvun lapsilla oo ollu ainaki samanlainen hiustyyli ku Matti Nykäsellä, karrrrseetaa...

    VastaaPoista