16.8.2010

My kind of MAC

Noniin, tässä ois viikonlopun shoppailusaldoa niinku jo aikasemmin lupasin :) En saanu ketään kuvaamaan mua eikä oikeen huvittanu keikistellä kadulla tuntemattomien ottaessa musta kuvia joten vaatteiden osalta jää aika heikoks esittelyks, paremmin sit ku saan Paulan kotiin sieltä missä se sit ikinä onkaan...




Sieltä löytyis siis poskipuna sävyssä Springsheen, meikkivoide, peiteväri, Zaran fifties-farkut ja Svean sweat dress. Loveloveloveeeee, siinä missä jotku kohdistaa "mäkki"-rakkautensa tietokoneisiin ni mä keskityn pakkeloimaan feissiä.

Tiiättekö muuten, että mulla on oikeesti ihan helvetin rasittavia kavereita? Rumasti sanottu ehkä, mutta nyt on hajoomassa pää niin pahasti muutamaan että tekis mieli repiä hiukset päästä. Älä huoli, se et ole Sinä ellet tunne pistoa sydämessäsi. Tai no, itseasiassa saatat ollakin koska näillä kyseisillä henkilöillä on välillä hukassa kyky tajuta omaa veemäistä käytöstään. Jumaliude! Oon niin kyllästyny kuuntelemaan valitusta siitä läskistä, mitä sulla ei ole, niistä suunnitelmista, joita ei myöskään ole tai ainakaan ne ei toteudu koskaan, rehvastelua siitä mitä tänään/viime lauantaina/edellisenä viikonloppuna tapahtu, koska OIKEESTI - sori vaan - mua ei kiinnosta kuka julkkis sut tällä kertaa pokas. Siis sun sanojen mukaan. Come on oikeesti, naisilla ja miehillä ikää 20 ja vieläkin elää omassa pienessä satumaailmassa, jotain vikaa on kyllä siinä tapauksessa päässä.

Älkää nyt kukaan ottako tätä väärin mutta hitto vie, kyllä kaveritkin saa välillä ottaa kybällä päähän. Varsinkin jos ne kehtaa valittaa olemattomasta mahastaan mun seurassa ja sit vielä inistä kirkkain silmin, että no ethän sä oo läski, kun painan kuitenkin vähintään 15kg niitä enemmän. En tiiä mitään raivostuttavampaa ku tollanen huomiohuoraus, nyt lopetan tän tekstin kirjottamisen kyllä etten vahingossa tuu puhuneeks yhtään enempää...

Loppukaneetiksi vielä yksi voimakas kirosana, se veellä alkava. Just se, kyllä te tiedätte. Nyt kuvitelkaa se sana tähän loppuun kissankokosella punasella kursiivilla kirjotettuna, koska mä pyyhin sen jo pois. Valmiina?



NYT.

5 kommenttia:

  1. Hah mullakin oli/on yks just tollanen ystävä, joka kerjää ihan järkyttävän paljon kehuja omasta ulkonäöstään. Aina hirvee itsensä haukkuminen ja varsinkin hirvee puhe niistä läskeistä joita sillä ei oikeasti ole ikinä ollut, lisäks tyypin painoindeksi on vähäsen liian pikkuinen eli jo alipainon puolella. Tän lisäks sillä on tapana kehua kavereitaan kasvotusten maasta taivaisiin, mutta selän takana arvostelee jokaista pikku vikaa kuin viimeistä päivää.
    Mä en ymmärrä tollasta toimintaa ja mun oli pakko laittaa siihen välit poikki reiluks puoleks vuodeks paitsi näiden syiden takia niin myös eräiden muiden piirteiden takia esim. hirvee paskan puhuminen jokaisesta sen läheisestä mukaanlukien hänen oma poikaystävänsä.
    Nyt ollaan väleissä, mutta en todellakaan luota tähän ihmiseen enää niin, että voisin päästää sen lähelleni :D
    Joten I know what u r talking about!

    VastaaPoista
  2. Ah, niin tuttua :D Ei vaan mullakaan hermo riitä noihin loputtomiin, aika pitkälle pärjää hammasten kiristelyllä ja yksinäisillä raivonpurkauksilla, mutta hei, liika on liikaa. Joskus vielä napautan takas että niin ootki läski ja ruma ämmä :D Eniten vituttaa se, että sit ihmetellään miten pyörryttää, veriarvot kusee, hiukset tippuu ja iho on huonona kun nekin vähäiset kalorit mitä syödään tulee ravintoköyhästä "safkasta", eli suklaasta, kekseistä ja hyvällä tuurilla pari kertaa viikossa Mäkkäristä. Joo. Pitäis vissiin näille järjenjättiläisille esitellä käsite "laiha läski" ja käskeä lisäksi vielä lukemaan keripukista, osteoporoosista ja muista vittumaisista puutostiloista.

    Kohta pääsen taas vauhtiin eli kandeis varmaan ennen lopullista räjähdystä lopettaa avautuminen :P

    VastaaPoista
  3. Tiedän kans mistä puhut, vaikka mulla ei ihan sama olekkaan niin ärsyttävät kaverit on muuten vaan riesana: Petetään lupauksia; parhaan kaverin kanssa SOVITTIIN monta kertaa menevämme katsomaan "sisko tahtoisin jäädä", kunnes sain seuraavana päivänä tietää facebookista kuinka tämä kaveri meni katsomaan leffan poikaystävänsä kanssa. Ei oteta yhteyttä tai ei voida nähdä koska ollaan 24/7 poikaystävän kanssa. Käytetään hyväksi, pompotellaan ja määräillään; "voisitko soittaa mulle?", mulla on kaveri joka lähettelee aina tollasia viestejä, sitten kilttinä tyttönä soitan ja kuuntelen hänen jaaritteluaan omaan laskuuni. Tämä kaverini myös määräilee ja ohjaa mua esim. kun hän on kyydissä autossani, tyyliin "käytä vilkkua" :D Samaiselta kaveriltani saan aina kuulla "tyhmä" ja "blondi"-kuittailuja. Lisäksi toimin joidenkin kavereideni terapeuttina, kaverina jolle puretaan kaikki paska ja sitten multa ei edes kysytä mitä kuuluu tai miten menee. AMEN! Pakko oli vuodattaa kun ärsyttävistä kavereista oli puhe :D

    VastaaPoista
  4. Voi voi :/ On kyllä tosi ärsyttävän kuulosta tollanen ku petetään lupauksia, myönnän että itekin välillä oikeesti unohdan jotain sovittuja menoja mutta pyrin kyllä aina "korvaamaan" ne jotenkin ja vähintäänkin pyydän ihan täydestä sydämestäni anteeksi :)

    Lisäks vingun kavereille ihan kaikesta ja voi sitä häpeän tunnetta mikä iskee kun tajuun, että oon käyttäny niitä ilmasina terapeutteina ja vaan valittanu monta tuntia/päivää/viikkoa :P Tämä tosin toimii molempiin suuntiin ja sillon on mun mielestä ok, jos tavallaan palauttaa palveluksen. Vaikka eihän se nyt mikään palvelus oo hyvän ystävän huolia kuunnella, kuhan tosiaan molemmat kuuntelee sitten toisiaan ettei mee ihan yksipuoliseks. Kinkkinen juttu.

    Ja joillekin kavereille tulee kyllä heitettyä jotain tasokasta läppää, vaikka just nyt blondia ja urpoa ja Tiinalle jopa vitun kusipäätä ja huorrrrrraaaa, MUT niin kauan ku se pysyy leikkimielisenä (ja se sanaton sopimus, että homma on ok, on voimassa) niin who cares. Toisaalta hyvän kaverin pitää kyllä pystyä lukemaan naamasta ja elekielestä millon on menny liian pitkälle ja sillon kanssa pyydetään anteeks eikä vaan jäädä hihittelemään että mitä se tolleen herkistelee.

    Ja mitä tohon ajamisen kommentoimiseen tulee - RAIVOSTUTTAVAA! Sen suhteen mulla ei kestä hermo yhtään, varsinkaan jos joku kaveri neuvoo. Vanhemmilta vielä kestän neuvot, ne on kuitenkin ajanu niin pitkään ja oikeesti tietääkin mihin puuttuu. Kavereiden on paras pitää päänsä kiinni kun ajan, ellei sit halua päätyä lähimmälle bussipysäkille odottamaan uutta kyytiä... Tässäkin poikkeuksena vieraassa paikassa ajo ja esim. kaistanvaihdon neuvominen.

    In a nutshell: kyllä, osaan itsekin olla ärsyttävä ja paska kaveri, mutta en koskaan tarkoituksella. Sillon ku huomaan että oon ollu vittupää niin pyydän anteeksi ja yritän parhaani että saan tilanteen korjattua. Tää ei silti poista sitä faktaa, että joku käytös vaan on väärin ja joku saattaa oikeesti loukkaantua siitä läpästä mitä oon heittäny. Sillon on vähän huono homma, jos ei saa suutaan auki ja kerro mikä on vialla, koska sillon en mäkään voi tietää miten pahasti oon loukannu.

    Suosittelisin, että sanoisit kaverille ihan tiukkaan (mut ystävälliseen) sävyyn, että kuules nyt. Tollanen peli ei vetele, ja jos kaverisi ei sitä ymmärrä niin kurja juttu :( En kuitenkaan silti pistäis välejä kokonaan poikki vaan pitäisin etäisyyttä vähän aikaa, jos vaikka kaveri tajuis että tarvitaan vähän aloitekykyä kerrankin hänen puoleltaan. Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  5. Olen kyllä samaa mieltä kaikesta mitä sanoit :) Täytyy myöntää että tuleehan sitä itsekkin vuodatettua omia murheita. Mutta kuten sanoit, silloin se homma toimii molempuun suuntiin :) Joidenkin kavereiden kanssa ei vaan toimi, jotkut on sellasia että tuntuu että häiritsen niitä, jos kerron omista asioistani tai kuulostaa siltä että kaveria ei vain kiinnosta. Aina oon tottunu siihen kuunteluun ja tunnen itse puhuvani liikaa jos kerron omista jutuista. Ihme selitykset :D

    Oon myös samaa mieltä tosta "nimittelystä", toi sun tilanne kuulostaa oikeesti sellaselta harmittomalta, ei mitenkään pahalla tarkoitetulta. Mutta mun kaveri jaksaa AINA muistuttaa mun "tyhmyydestä" ja "blondiudesta" jos en jotain asiaa tajua. Ehkä hän tarkoittaa sen läpällä, mutta jatkuvasti hoettuna se alkaa kyrsimään.

    Ja jep, mulla palaa kans käpy VÄLITTÖÄSTI jos mua neuvotaan ajaessa. Oikeesti, ei luoja! Tää kaveri esim. kritisoi mun reittivalintoja. Tai sit kerran menin "väärälle" kaistalle ku olis pitäny jatkaa suoraan niin "mitä mä sanoin!". Ja jos mulla oli parkkilappu jäänyt siihen ratin eteen kojelaudalle, niin tää kaveri käskytti et "ota toi tuolta pois". Mitä helvettiä se lappu sitä häiritsee :D Ja kerran tää kaveri neuvo et "käänny tästä vasemmalle" ja olin onnessani kun sain näpäyttää että kyseinen katu oli yksisuuntainen eikä sinne saanut kääntyä. Oi sitä mielihyvän määrää :D

    Joo, täytys varmaan sanoo tolle kaverille joskus suoraan, oon vaan jotenkin todella huono siinä :D Kerran kyllä sanoinkin loukkaantuneeni, kun kaveri kritisoi jotain mun mieskuvioita, että olen "pettäjä" kun pussasin yhtä jätkää, vaikka olin TAPAILLUT toista miekkosta vähän aikaa ja sanoi että "pitikö sun hölmöillä" ja että en ansaitsisi sitä jätkää jota tapailen.

    Kiitos tsempeistä :) Ihme avautuminen tämäkin, varmaan todella kiinnostavaa :D Mutta tosiaan, kyllähän sitä itsessäkin on niitä ns. huonoja puolia kaverina, mutta kuten sanoit, kun huomaa tehneensä väärin, sitä tulee aina pyydettyä anteeksi ja korjattua tilanne :)

    VastaaPoista