10.12.2010

Be careful what you wish for...

Te ootte joskus pyytäny lisää kuvia meikäläisestä - voi kuulkaa, te ette tiedä millaseen soppaan ootte ittenne keittäneet... HAHAA.

Mulla oli (on) tylsä perjantai-ilta ja testailin taas kameran asetuksia, kuvailtuani vähän aikaa huonetta eksyi kamera jostain syystä osoittamaan mun omaa pärstää ja tuloshan oli varsin viehättävä. Älkää kuitenkaan pelästykö, oon tietääkseni psyykkisesti ihan terve, mitä nyt välillä kuulen ääniä päässä :) Here goes nothing:


Kuvan saa klikattua isommaksi, jos joku uskaltaa katsoa lähempää ;D Ja Katalle sellaset terkut, että mä vien hamsterikisaa kuus-nolla joillain näistä kuvista! VARMASTI! :D

4 kommenttia:

  1. Äää kuolen, oot aivan liian söpö<3 :DD
    Mut joo mun pitää nyt alkaa kehitellä jotain vastaiskua tässä hamsterimittelössä..

    VastaaPoista
  2. Kiitos :D<3 Nää ei ees oo nee pahimmat hamsterikuvat, eli bring it on ;)

    VastaaPoista
  3. Heh, tajusin just et siskos Paula on mun kans samas lukios:D

    VastaaPoista
  4. Ilmeistäkö tunnistit? ;) Maailma on nykyään ihan liian pieni, apua :D

    VastaaPoista