8.12.2010

Dear Santa...

...olen ollut tosi kiltti koko vuoden, päässyt ylioppilaaksi ja kaikkea! Siksipä tänä vuonna toivoisin lahjaksi piilolinssit ja paljon suklaata (että voin ottaa sen Islantiin mukaan ja itkeä ikävääni Fazerin blöön parissa). Kylpytakki tai Greyn Anatomian viides tuotantokausikaan ei olis ihan kamalaa. Kaikista eniten toivon kuitenkin paljon hyvää ruokaa ja sitä, että tietyt sukulaiset sais sovittua kinansa eikä joulu olis kamala katastrofi, sitten jos siihen vois heittää vielä extra-annoksen rakkautta niin olis aika jees. Niin ja sit toivoisin kanssa ihan supermukavaa, täydellisen onnistunutta au pair -aikaa. Takk, kiitos, thanks!

Se hyvä puoli tässä mukamas-aikuisuudessa kyllä on, että pääsee mukaan lahjaostoksille. Jopa niitä omia lahjoja valkkaamaan, joskaan tänä vuonna en ihan oikeasti tarvitse/halua muuta ku noi piilarit ja kaikki muu on kivaa plussaa. Piilarit siks, että ne on TAJUTTOMAN kalliit! Joku varmaan tietää paljon piilarit maksaa, ja mua ahdistaa suunnattomasti edes ajatella sen summan maksamista kahdesti vuodessa :D Pitää alkaa säästämään laserleikkaukseen.

Omat ostoksetkin pitäis hoitaa tässä pian, ongelma on vaan siinä että mulle pamahti maksettavaks II-vaihe (400€) ja olis kiva säästää rahnukkaa myös reissuun - mun lahjat toisille ei siis tuu olemaan mitään huippuluokkaa. Mut ajatus on tärkein, kai :D Sorry guys...

Viikonloppu meni oikein kivasti, lauantaina olin ekaks kaupungilla mamin kanssa ja käytiin syömässä italialaista ennenku menin pariks tunniks leikkimään Jullen kanssa - Joolsilla tuli kyllä äitiä ikävä siinä vaiheessa kun se tajus ettei ne tuukkaan heti takas ja minä sitten Maijapoppasena lahjoin lapsen hiljaseks rusinoilla ja leivällä :D Siihen syliin se sit nukahti leipäpala suussa ja toinen kädessä ja heräs vasta kun isi ja äiti käveli sisään, en oo ikinä nähny onnellisempaa lasta! Sen jälkeen rääkättiin Sannan kanssa sitä vielä vähän lisää kun käytiin nopeilla lateilla mBarissa, sieltä suuntasin sit leffaan. Yksin. Lauantai-iltana. Keräsin muutaman säälivän katseen, mut ei se mitään koska Harry Potter oli loistava! Niin loistava, että saatoin vähän ehkä nieleskellä palaa kurkusta aika ajoin :)

Sunnuntaina söin sushia (taas) ja kävin äitin kanssa kaupoilla (taas). Illalla paistettiin isukin kanssa kinkku, joka syötiin sit itsenäisyyspäivänä kun sukulaiset tuli käymään. Oli aika hyvää, onneks enää reilu kaks viikkoa niin saa sitä taas!

Töissä onki sit menny taas ihan normaalisti tai ainaki sinnepäin, en osaa sanoo että mikä täällä on menny vikaan mut mul on sellanen tunne et joku on vinossa. Nojaa. Mulla on kolme työviikkoa jäljellä eli en kyllä jaksa sen suurempaa stressiä ottaa - kai se tästä vielä selviintyy.

Puhuin tossa päivänä eräänä mun tulevan hostäidin kanssa ekaa kertaa, lyhyesti kyllä mutta silti :D Vaikutti mukavalta tapaukselta ja odottaa mua innokkaasti, jee! Kohtahan mä jo oon siellä, tänään on lähtöön tasan 30 päivää, whiiiii :) Viikonloppuna näin myös kuvia hostien perheestä ja kavereista, kaikki tuntu kertoman perusteella tosi mukavilta enkä malta odottaa että pääsen tapaamaan kaikki. Mua alkaa kyllä jännittää päivä päivältä enemmän, isoimpana juttuna varmaan se ettei lasten kanssa oo yhteistä kieltä ja entä jos mun onneton mielikuvitus ei riitä mihinkään leikkeihin ja oon ihan pasCa... Nyyh. Tsemppiä tarvitaan, anyone?

Eilen leikin taas kameran kanssa ja yritin saada hienoja lumimyrskykuvia keskellä yötä, ei onnistunu kauheen hienosti :D Haluisin jalustan tolle kameralle niin voisin paremmin leikkiä valotusaikojen ja shutter speedin kanssa, nyt tulee niin tärähtäneitä kuvia pimeessä ja salama pilaa sitten sen öisen fiiliksen.


 Mut nyt lähen tästä tiinulin kanssa kattomaan kaverin taikurikeikkaa Helsinkiin, vi ses!

7 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  2. Missä oot töissä? :)

    VastaaPoista
  3. Eihän piilarit nyt mitenkään erityisen kalliita ole, netistä saa todella halpaan hintaan tilattua :) nim. Kohta neljä vuotta piilareita käyttänyt =)

    VastaaPoista
  4. Ano1: Puhelinvaihteessa :)

    Ano2: No eipä ne kai ihan superkalliita oikeesti oo, tuntuu vaan siltä :D Yhen paketin hinnalla kun saa jo vaikka Specsaversilta silmälasit ja niitä voi käyttää vuosia... Onks sulla jotain vakkarinettikauppaa mistä ostat?

    VastaaPoista
  5. Piilarinet on ainakin mun vakkaripaikka, tilaan sieltä aina värilliset piilarit. 6 kpl kuukausilinssejä on jotain alle 50e, ei paha. Eikä varmaan noi peruslinssitkää oo kovin kalliita!

    http://www.piilari.fi/

    VastaaPoista
  6. No voi vitsi, olin ihan varma et näin sut sellon parkkipaikalla yks aamu, mut se tyyppi meni jonkun siivousfirman autoon, ni ihan hyvä etten menny juttelee :D t: Ano1

    VastaaPoista
  7. No höh :D Harmi, olis kiva tavata joskus lukijoitakin kun tähän mennessä vasta yks on tullu tunnustamaan että lukee tätä :)

    VastaaPoista