17.12.2010

Elämä on yhtä juhlaa

Tai no, en nyt elämästä tiiä, mutta ainakin tää viikonloppu! Pääsen uskaltaudun nimittäin pitkästä aikaa juhlimaan kera ystävämme alkoholin, edellinen kerta oli siellä mun serkun häissä ja niistä pippaloista kärsinkin sitten päivätolkulla... Että kiitos vaan, punaviini. Tästäkin huolimatta aion ottaa härkää sarvista kiinni uudemman kerran ja maistella tänään glögiä tai sitä pahamaineista punkkua jota oon jostain syystä himoinnut monta viikkoa siitä kamalasta olosta huolimatta. Omituista kerrassaan. Lisäks otan tuhottavaks myös mun skumppavaraston ettei se jää Paulan juotavaks ;)

Evääks leivoin eilen joulutorttuja ja katsoin aiheelliseks pitää koemaistajaiset, vitsi et oli HYVÄÄ! Tein ihan tavallisia luumutorttuja ja sit sellasia missä oli omena-kanelimarmeladia ja ne oli ihania, melkein parempia ku luumutortut <3 Leipominen otti oman aikansa kyllä, koska jostain syystä mun mielestä oli Loistava Idea leipoa kerralla 1,5kg taikinaa normaalin 0,5kg:n sijaan. Pari kirosanaa saattoi päästä mutta ei onneks sen pahemmin menny hermot ;>

Ja se mikä sit ei oo niin kauheen juhlavaa on se, että just kun valitin rahattomuuttani niin eiköhän palkkaa tullut sitten reilu 200€ normaalia vähemmän. Fuck. Eipä sille mitään voi, lähes kaikki kilahti autokoulun tilipussiin eli olis paree olla sit ihan saatanan hyvää opetusta siellä radalla... :D Vähän jänskättää mennä sinne liukastelemaan toisten arvioitavaks, mutta pakko kai se on. Onneks ajokokemusta on ihan riittävästi, ainoo mikä saattaa vähän aiheuttaa sanomista on taloudellinen ajaminen. Tykkään joskus kiihdytellä liikennevaloissa kun vieressä polttaa kumia joku teinipoitsu isin Bemarissa, krhmm... Ne hämmentyneet ilmeet mitkä poikien naamalle venähtää on sen arvosia. Taksikuskit on vielä hauskempia kiusattavia >:D

we♥it
Älkää ottako musta esimerkkiä, vaan ajakaa rauhassa ja pelleilemättä, hyi mua. En vaan voi vastustaa kiusausta jos viereiseltä kaistalta joku munapää kattelee mua ja naureskelee _selvästi_ että haha nainen ratissa lol... Pitää antaa pieni opetus ;) No ei, oikeesti oon ihan hyvä ja turvallinen kuski eikä mun kyydissä tarvii pelätä. Ehkä.

No sitten, juhlavuudet jatkuu sunnuntaina kun meen Maran kanssa sushille Sushi Bariin. Oiii nam, en malta oottaa! Menu näyttää ihanalta ja aika paljon monipuolisemmalta ku sen paikan valikoima missä käydään Tiinan kanssa, mmm<3 Nyt kun kerta mainitsin Maran niin ihan USKOMATONTA että siitäkin on jo kolme vuotta ku tavattiin, mihin aika menee? :(

Nyt kuitenkin lounaalle ja vikat tunnit työviikosta käyntiin, enää reilu 3,5h ja pääsen kotiin valmistautumaan illan koitokseen! Jippii =)

4 kommenttia:

  1. Täällä ootellaan sua jo.. ja niitä skumppapulloja ehkä kans.. ;)

    VastaaPoista
  2. Mä oon yltiövarovainen kuski mut tähän mun on ihan pakko samaistuu:
    "Tykkään joskus kiihdytellä liikennevaloissa kun vieressä polttaa kumia joku teinipoitsu isin Bemarissa, krhmm... Ne hämmentyneet ilmeet mitkä poikien naamalle venähtää on sen arvosia. Taksikuskit on vielä hauskempia kiusattavia >:D"
    Mä muutenkin vihaan taksikuskeja ja junnupoikia kun ne on niin hiton ylimielisiä (mähän en siis itse missäännimessä ole)!

    VastaaPoista
  3. voisiksää tehä samanlaisen meikkipostauksen tosta teint miraclesta ku teit mineraalimeikiestä? olis kiva nähdä peittokykyy, eroo au naturel ja med meikki :) tosin sul on nii hyvä iho, et ei oo paljoo peitettävää.

    VastaaPoista
  4. Voin tehdä, mutta menee joulupyhille sen kuvaaminen että san hyvän valon niihin kuviin :)

    VastaaPoista