27.12.2010

Ihana arki

Huhhuh.

Nyt on taas kerran selvitty joulusta, vaikka olikin mukavaa potenssiin miljoona niin on se kyllä ihanaa, että saa palata normaaliin päiväjärjestykseen! En kyllä kiellä, etteikö pari lisälomapäivää olis tullut tarpeeseen... Seuraavaks voikin sit alkaa odotella uuttavuotta joka mun tapauksessa meinaa jäätävänkokosta sushiplatteria, nakkeja, perunasalaattia ja karkkia :D Nam! Tänään potkastiinkin sitten käyntiin vika työviikko täällä puhelinvaihteessa, en voi käsittää... Sen suuremmitta puheitta vähän updatea joulusta!

Jouluaattona lähettiinkin sit liikeellee vähän erilaisella kokoonpanolla ku aluks oli suunniteltu, nimittäin autoon pakkautui pelkästään me tytöt ja äiti sekä kaks koiraa! Ihanaa, oli melkein paras joululahja ja fiiliksennostattaja ;) Mummilla sit syötiin ja jaettiin lahjat, jostain kumman syystä mä en tosiaan ahtanutkaan itseäni ähkyyn vaan söin itseasiassa LIIAN VÄHÄN, niin vähän että jo automatkalla kotiin oli kiljuva nälkä :D Suklaatakin vaan muutaman konvehdin?! Aattoiltana kävin vielä tädin luona moikkaamassa mummua ja vaaria, sieltä kun pääsin kotiin niin olin jo taas hyvää vauhtia matkalla ällöoloon, kiitos erilaisten katkarapu-cocktailien ja joulutorttujen...


Illalla juttelin vielä pari tuntia hostdadin kanssa ja ne on kuulemma selvittäny että niiden lähellä olevassa tanssikoulussa alkaa heti mun saapumista seuraavana maanantaina 20+ -vuotiaille tarkotettu kurssi jolle voisin mennä jos haluan! Se on kaks kertaa viikossa, kestää vissiinki kaheksan viikkoa ja maksaa 80€ eli ei paha ollenkaan. Yritin ottaa sen kurssin kuvauksesta selkoa Google Translatorin kanssa, sen mukaan tunti koostuu 40 minuutin pitusesta "dance related work-outista" joko kuminauhan kanssa tai ilman ja sit 15-20 minuuttia tanssitaan. Sopii mulle paremmin ku hyvin, en nimittäin oo mikään koreografien paras kaveri ja tanssien oppiminen on mulle ihan hiton vaikeeta :D Kuitenkin, mun mielestä kuulostaa ihan hyvältä tavalta tavata uusia kavereita ja hintakin tuntuu kohtuulliselta, joten kokeilen nyt ainakin ton yhen kurssin ajan ja jos tykkään niin otan vielä toisen heti perään :)

Joulupäivän aamuna lähettiin sitten isipapan kanssa takas mummille, oltiin perillä just sopivasti riisipuuron aikaan ja kun oltiin siitä selvitty niin olikin jo kinkkulounaan aika - päätin edellisen päivän vahingosta viisastuneena syödä vähän enemmän ja kyllä mulla olikin sopivan paha olo sit loppupäivästä :D Siellä olikin melkein koko porukka kasassa, ainoastaan äiti ja toinen serkuista puuttui, Julia oli kuitenkin in da haus ja vietettiinkin suurin osa päivästä ihastellen Jullen sanavarastoa (Anne, Paula, äiti, isi, uki, mummi, Paavo, Kara, lintu...) MIKSI LAPSET KASVAA NIIN NOPEASTI?! :(


 Hengailtiin mummilla about kuuteen asti ja lähettiin sit ajamaan kotiin. Alkuillan makasin sängyssä hirveessä ähkyssä ja katoin Black Swanin (ihan superhyvä, kannattaa kattoa!), kymmenen aikaan hain muutaman bissen kylmästä ja ajattelin viettää rauhallisen, lievästi humalaisen illan Sinkkuelämän parissa... Kunnes sitten tulin toisiin aatoksiin niiden bissejen jälkeen ja löysin itseni Tavastian lauantaidiskosta joskus puolenyön aikaan :D Seurana oli Aleksi ja yks toinen lukiokaveri, hengailin vähän aikaa myös mun vakkarisushipaikan myyjän kanssa jonka tunnistin vasta siinä vaiheessa kun se tuli sanomaan mulle että mun sushit on työn alla ja saan ne kyllä perjantaina :D Miten kukaan voi muistaa jotain yhtä asiakasta, vähänkö mulla on spesiaali olo nyt!

Hävettää vähän myöntää, mutta mun viinapää on huonontunu sen verran, että loppuilta on pelkkää mössöä eikä mulla oo mitään käsitystä siitä, miten oon päässy kotiin tai saanut piilarit pois silmistä sokeutumatta?! Heräsin puol kolmelta ekan kerran mutta olo oli niin heikko että jatkoin unia melkein viiteen asti, heräsin syömään nugetteja ja kattomaan Morsiamen Isää ja Täydellisiä Naisia jonka jälkeen nukahdin taas... ja heräsin puol neljä ihan pirteenä :D Jatkoin kuitenkin unia vielä puol seiskaan asti ja sit tuliki kiire töihin.

Tarinan opetus tällä kertaa: älkää vaan juoko Jallua, vaikka pojat miten väittäis että se on namia. Se ei ole hyvää ja siitä seuraava olo on kamalista kamalin :( Mua vähän harmittaa myös se fakta, että kävin vasta nyt ekaa kertaa Tavastialla kun lähtöön on reilu viikko - miksei kukaan kertonu mulle että siellä ne kaikki komeet miehet on ja että siellä ne hyvät musat soitetaan? Mun miesmakuhan on ruutupaita, kivat hiukset ja ihana hymy, kun taas suurin osa seduloissa pyörivistä kaksilahkeisista tippuu kategoriaan kauluspaita, sliipattu hair-do ja nahkakengät. Tai jotain vastaavaa, kyl te tiiätte... Enemmän Seth Cohen ja vähemmän Chuck Bass :D Tavastia oli taivas, mutta luulen vähän ettei kukaan mun kavereista oikein viihtyis siellä. Harmi, mutta sinne mä lähen vielä toisenkin kerran sit ku tuun takas maailmalta :>

Niin, ne joululahjat vielä... Sain vähän rahaa, teemukin+teetä ja tee"sihvilän", kylpytakin ja pyyhkeen, teknisen alusvaatekerraston, en tiedä tälle oikeeta nimeä mutta niitä mikrokuitukankaasta tehtyjä vaatteita jotka laitetaan ulkovaatteiden alle ja ne imee kosteutta tms., kuulemma tarpeellinen Islannissa :D sit parit iiiihanat lämpöset sukat, meikkipussin ja aurinkopuuterin sekä tämän <3


Sit Tiinuli lahjo mua vielä yhellä ihanalla hajuvedellä, jonka hankkimista oon miettiny KUUKAUSIKAUPALLA, mulla on maailman paras kaveri <3


Oon varmaan ollu siis tosi kiltti tänä vuonna, kun joulupukki oli noin antelias... :) Jatketaan samaan malliin! Ainiin - joku pyys kommenttiboksissa before/after kuvia Teint Miraclen kanssa, laitan vaikka huomenna ne kuvat tänne vaikka laatu ei kymppi ookkaan... Muuten joudun taas odottamaan viikonloppuun, että saan valosaan aikaan parempia kuvia :)

Mitä TE saitte lahjaksi?

2 kommenttia:

  1. Haha toi Tavastia-juttu on NIIN totta! :D Olin siellä ekaa kertaa heinäkuussa katsomassa Good Charlotten keikkaa ja kattelin vaan haltioissani ympärilleni ja ajattelin, että "täällähän nää kaikki mun miehet on" :D Siis just sellai tyyli jätkillä (ruutupaidat, tennarit etc.) iskee ja kovaa :p Mua kans vaan ällöttää noi "sedula dudet" sliipatuissa lookeissaan.. YÄK!

    VastaaPoista
  2. Ihana laukku!!!!
    ja toi bisse sinkkuelämää yhdistelmä kuulosti aika mielenkiintoselta! :D
    Mulla on kaveri joka tuijotaa niitä aina cosmo kädessä, mutta tossa koffin 3:sesssa on kyllä astetta enemmän asennetta!

    Ps. tavastian ihanuus on kyllä ymmärretty jo 3 vuotta sitten ;)
    lupaan lähteä sun kanssa sinne, kuhan palailet! :)
    pps. keikkapäivät on vielä diskoa parempia...

    VastaaPoista