28.3.2011

I'm too old for this shit

Taas on maanantai taalla, toitotan tata varmaan jokaisessa postauksessa mutta ma en kasita mihin aika haviaa! Alle kolme viikkoa mun Suomivisiittiin, siita kolme viikkoa siihen etta mami lennahtaa Islantiin muutamaks paivaks ja sen jalkeen pari viikkoa jaljella. Hirveeta. Vastahan ma tulin tanne?

Nyt viikonloppuna kuitenkin unohdettiin taas kaikki murhet ja lahdettiin au pair -porukalla bilettamaan Margotin kakskymppisia! Ilta alkoi pizzalla, skumpalla ja kakulla, jatkui EVE Online -pelitapahtuman loppukonsertissa jossa esiintyi FM Belfast ja Booka Shade, ja sen jalkeen lahdettiin viela keskustaan jatkoille. Nain niinku tiivistettyna.

Synttarisankari ja vinosilmainen hamsteri


Oli kaks kakkua...
...mun tekema ja mun ja Marian koristelema tietysti superkaunis. Onneks ees maistu hyvalta :D
 Konsertti oli ihan jees, FM Belfast kylla veti mun mielesta paremman keikan kuin Booka Shade, jonka musiikki on viela FM Belfastiakin kauempana mun suosimista genreista. Hauskaa oli anyways, ja vessajonossa tapahtui ehka vuoden omituisin sattuma :D Valitin siina kavereille, etta mulla on niiiiiiiiin ikava Suomea ja suomen puhumista, yhyy. Takana jonossa oleva tytto sitten kaannahti muhun pain ja kysy etta mita sanoin Suomesta, "ma oon Kuopiosta". MITA HITTOA?! Vaihdettiin siina sit muutama (vaivaantunut) sana ja sovitiin ehka tapaavamme viel jossain vaiheessa mut pitaa nyt kattoa.

Jatkoille paadyttiin (taas) Laugavegurin lihatiskille eli Cafe Oliveriin ja mulla oli ihan hauskaa niin kauan etta Margot paatti etsia kasiinsa toissaviikonloppuisen tuttavuuden Belgiasta. Taa kyseinen poika paatti sitten hyvin kohteliaasti ilmoittaa, etta oon rumempi kuin han muisti. Ihan kiva. Eihan siina auttanut sitte muu ku otaa pari drinkkia lisaa, niiden jalkeen olinkin jo ihan hyvassa nosteessa ja soiteltiin Styrmirin kanssa pari hyvin humalaista puhelua joiden tuloksena lahdin sitten Styrmirin ja sen kaverin kanssa seuraavaan baariin. Oli ihan huippukivaa vaikka mut koitettiinkin juottaa umpihumalaan shoteilla ja kaljalla :D Yhden pojan onnistuin hatistamaan kimpustani kun pienessa sievassa sopersin Styrmirin olevan mun isa... Hyvin hammentynyt ilme kasvoillaan tama humalainen herrasmies sitten taapersi seuraavan uhrinsa luokse.

No, Margot paatti lahtea tapaamansa ranskalaispojan matkaan (okei, me saatettiin vahan rohkaista sita) ja me oltiin Marian kanssa yhta yopaikkaa koyhempia. Onneks Styrmir pelasti meidat kylmalta Reykjavikin yolta ja paastiin sinne sen kaverin luokse myos. Aamuyo sujui sitten pizzan ja Youtuben seurassa, ja muhun iski vahan koti-ikava ja lauleskelin Youtuben tahtiin Maamme -laulua. Kuulosti varmaan ihan alyttoman hyvalta. Tata seurasi sitten Finlandiahymni ja sen jalkeen Rammsteinin Pussy, vekkailtiin Sibeliuksen kaantyilevan haudassaan mutta jatkettiin silti. Nukkumaan selvittiin hieman ennen seiskaa, oli varmaan sanomattakin selvaa etta aamulla kampasta loytyi nelja superfreshia naamaa hehe :D Niinku tuli taas todettua iltapaivalla, I'm way too old for this shit...

Huonosta olosta huolimatta selviydyttiin Margotille hakemaan kamat ja sielta ostoskeskuksen kautta kotiin. Illalla oli taas helppo babysitting ku Lillý ja Styrmir laittoi lapset nukkumaan ja mun homma oli vaan kuulostella niita heraamisen varalta :) O.C. ja krapulasuklaalevy seuranani ilta meni tosi nopeesti, tallasia lisaa!

P.S. Nyt nopeesti 50 lukijaa kasaan, haluun saada palkinnot postiin! :)
P.P.S. Lisaa kuvia lauantailta heti kun kaverit saa koottua itsensa ja lahetettya mulle kuvia. Prkl.

5 kommenttia:

  1. Voi ei, mäkin haluun hauskoja illanviettoja kun ei hetkeen oo ollut. ja mulle sit tietty se palkinto. arvonnathan on ihan pyllystä.

    VastaaPoista
  2. hahaha mulla tuli ton vessakohtausjutun kohdalla mieleen oma kokemus; oltiin mun suomalaisen kaverin kans Primarkin kassajonossa ja hypetettiin jotain tosi tyttömäistä ja typerää. Yhtäkkiäm eidän luo tulee joku poika ja sanoo et "Sori mut mä kuulin et te puhutte suomee, oli pakko tulla moikkaan!" :D

    VastaaPoista
  3. komppaan katri y:tä, oot niiiin nätti :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kehuista taas, ootte ihania :)<3

    Ja Sanna, joo puhuttiinkin jonkun kanssa etta suomalaiset luottaa liikaa siihen ettei kukaan ymmarra meita... Pari kertaa taa on johtanut kiusallisiin tilanteisiin :D

    VastaaPoista