30.3.2011

You did it!

Yli meni etta hurahti! Kasassa on nyt 51 lukijaa, eli taidan laittaa arvonnan kayntiin heti :)

Eli, osallistutte Islanti-aiheisen palkinnon arvontaan kommentoimalla tahan postaukseen linkittamalla kaikkien aikojen suosikki kesabiisinne (koska haluan kesan hetinyt) ja kertomalla lyhyesti yhden hyvan muiston jonka se tuo mieleen :) Muistakaa keksia nimimerkki ja jattaa sahkopostiosoitteenne kommenttiin! Aikaa osallistumiseen on viikko, arvon voittajan ensi viikon torstaina eli 7.4.2011. Lycka till!

Yks mun omista suosikeimmista kesabiiseista on tama:



Tasta tulee mieleen kesa 2008 ja ihan megamonta onnellista hetkea silloisen poikaystavan kanssa. Olin nuori, korviani myoten ihastunut ja taa biisi saa vielakin hymyn nousemaan huulille vaikka tasta kaikesta on jo melkein kolme vuotta aikaa eika edes olla sen kyseisen pojan kanssa missaan tekemisissa. Silti. Olin niin happyhappyhappy sillon enka varmaan koskaan unohda sita kesaa :)

Teidan vuoro!

11 kommenttia:

  1. Mun lemppari kesäbiisi on Kymppilinjan Minä! Viime kesä oli vaan kokonaisuudessaan niin älyttömän hienoa, tosin myös tän aupair- jutun panikointia, mutta se biisi sai aina hymyilemään! :)


    ven.la@luukku.com

    VastaaPoista
  2. http://www.youtube.com/watch?v=MKfDwChOoHI eli Priscilla Ahn ja Dream. Tää ei nyt ole semmoinen perus ja iloinen ja kesäinenkään ehkä, mutta tää nyt oli ihan eka joka tuli ehdottomasti mieleen. Tulin viime kesänä takaisin Englannista missä olin viettänyt 10kk ja ikävä oli heti tosi kova. Juuri ennen lähtöäni tein videon kiitokseksi ja muistoksi mun ihanille opettajille jotka oli tosi tärkeitä tuon vuoden aikana mulle sekä muutamalle muulle tärkeälle ihmiselle. Siinä oli nimenomaan tuo biisi taustalla ja se päivä kun tein tota ja siitä seuranneet pari viikkoa oli ehkä uskomattominta aikaa mun elämässä. Niitä itken ja ikävöin vieläkin hymyssä suin. Joten siksi tämä.
    (tuon tekemäni videon voi halutessaan katsoa täällä: http://vimeo.com/12494493)

    ps: inspiroiduin noista sun edellisen postauksen helmikuulokkeista ihan tosi paljon, pitääpä ehkä väsätä omatkin tollaset, hamahelmiä kun löytyy ihan riittämiin.

    VastaaPoista
  3. HAAA, PELIMIES!!!
    Ei tarvinut miettiä sekuntiakaan!

    Vanha biisi mut se kesä, oliko se nyt 05 oli elämäni legendaarisin kesä tähän mennessä, oli aivan helvetin hyvä kesä, paljon uimarannalla makoilua isossa kaveri porukassa, rusketusta, uintia... ah <3

    http://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY

    en viitti laittaa tähän henk kohtasta postia mut blogiposti: minea.daydream@gmail.com

    VastaaPoista
  4. http://www.youtube.com/watch?v=SG_B8wO5Ij4

    Eli MIKÄ KESÄ! Tää on ehdottomasti kaikkien aikojen yksinkertaisin, mutta parhain kesäbiisi! Riparikesä 06 oli elämäni onnellisin tähän mennessä. Kunnon inkkarikesä, paljon kavereita ja ulkoilua, se nuoruuden jännitys kun kaikki oli uutta ja orastava ensirakkaus Matiaksen kanssa. Se kun ekaa kertaa tajuaa, että voi olla jonkun silmissä kaunis (vaikka olisi hamamsraudat, tukka ponnarilla, ei meikkiä ja täysin lapsen kroppa).
    Mulla on tolta kesältä enemmän hyviä muistoja kuin mun muulta elämältä yhteensä :)

    VastaaPoista
  5. http://www.youtube.com/watch?v=4r8kDmFaNVw

    Raappana - Ainoo. Tää on niiiiin viime kesän biisi mulle ja mun isosiskolle. Kuljettiin pyörillä pitkin Oulua, pidettiin olkapäällä meidän Philipsin alemankkaa ja se soitti reggaeta, mm. tätä Raappanan ihanaa biisiä. Tätä kuunnellessa lumet sulaa ja pyörä rullaa auringon laskiessa <3

    VastaaPoista
  6. Ainiin ja unohdimpa laittaa tohon mun sähköpostiosotteen, se on: emmesyys@gmail.com

    VastaaPoista
  7. http://www.youtube.com/watch?v=jRx5PrAlUdY

    O-Zone - Dragostea Din Tei
    Tuli tämä heti mieleen, lähinnä siksi, että se on oikeastaan ainoa kesäbiisi, josta tulee yksityiskohtaisemmin mieleen jotain muistoja, esim. ko. biisiin kyllästynyt kaveri laulamassa sitä vähän sinnepäin. :D

    pjaaryna@luukku.com

    VastaaPoista
  8. Ehdottomasti tämä viime kesältä:
    http://www.youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0

    Tää on vieläkin ihan huippu kappale. Tätä tuli kuunneltua navetassa työharjoittelussa ja rannalla ruskettuessa :)

    VastaaPoista
  9. Nii, ja innoissaan se spostikin jäi laittamatta, eli laretzki@hotmail.com

    VastaaPoista
  10. http://www.youtube.com/watch?v=7rhdhqwNTzY

    Eli ABBA - Dancing Queen, mutta joku tollanen club remix. Olin 2008 kesällä Englannissa hyvän ystävän luona kuukauden ja se oli ehdottomasti paras kesä mun elämässä! Niiiin paljon hyviä muistoja :) Sillon myös tuli Mamma Mia -leffa, jossa toi biisi (alkuperäisversiossaan tosin) on. Asiaan ei mitenkään tietysti vaikuta se, että 17-vuotiaana alaikäisenä olin silloin Englannissa baarissa tanssimassa ja sieltä alkaa soida "..I'm the dancing queen, young and sweet, only seventeen...." ;D

    netta91_2@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Sunrise Avenue - Bye Bye (One Night Kind)

    Biisist tulee mieleen, ku minä ja Onni oltii Onnin landel ihan jäätäväs jurris ja sit veneiltiin viel kovemmas jurris ja huudettii tota keskel järvee!

    -River

    VastaaPoista