10.3.2011

No limits

Muistatteko sen mekon, mistä oon ohimennen maininnut parissa postauksessa? Se mekko, jonka takia oon muutaman viimesen viikon köyhäillyt oikein urakalla, että saisin rahat siihen kasaan?

Nyt loppu mun säästökuuri - lauantaina suuntaan Reykjavíkiin sushille, shoppailemaan ja bilettämään Margotin kanssa ja mulla on viimeinkin vaadittava summa (ja vähän ylimääräistä+vielä tän viikon taskuraha) kasassa! JEE! Kyseessä on siis Emami Limitless Dress ja se maksaa euroiks muunnettuna reilusti yli satasen, mutta en aio potea huonoa omaatuntoa koska kerrankin oon harkinnut ja säästänyt rahaa tällästä ostosta varten enkä vaan sännännyt suinpäin kassalle :)



Nii! Vähän ku laittais rahaa pankkiin, tossahan saa kuitenkin satasella yli 40 mekkoa... tai jotain. Nyt vaan toivon, että Emami on auki kun seikkailen sinne viikonloppuna. Islannissa kaupoilla on ihan kummalliset aukioloajat, kaikilla pikkuliikkeillä vielä kummallisemmat ja vaihtelee päivästä päivään. En edes jaksa opetella, onneks netti on keksitty!

Eilen olin (taas) salilla ja olin aika ylpeä itestäni kun jaksoin crossailla yhtä soittoa 35min. Ei ehkä himoliikkujille kuulosta kauheen paljolta, mutta mun sydän oli pakahtua ylpeydestä (ja ehkä vähän jostain muustakin :D)! Jos ostaisin uudet jumppakengät niin saattaisin viihtyä vielä pidempäänkin, noi nykyiset on ihan vähän liian pienet ja alkaa sattumaan varpaisiin aika nopeesti :( Lisäks haluisin dri-fit -housut ja topin sekä uudet sporttirintsikat, koska vastoin mun kaikkia ennakkoluuloja salilla käymiseenkin tarvii kunnon vehkeet eikä vanhoja reikäsiä toppeja ja leggingsejä jotka ui hiessä viiden minuutin jälkeen... Joku varmaan ilmottautuu vapaaehtoseks sponsoriks, sitä odotellessa.

Tänään meen sit tekemään lihaskunto-ohjelmaa ekaa kertaa yksin, muistan ainakin melkein mitä noi jutut tarkottaa ja Freyja tyyliin asuu siellä salilla, joten voin käydä kysäsemässä sit jos on jotain epäselvää. Teidän neuvoista viisastuneena päätin siis tehdä joka toinen päivä lihaskuntoa ja joka toinen päivä cardiota (miten sanotaan suomeks?), mutta en kyllä hirttäydy vaikken pääsis joka päivä menemään. Toivottavasti musta ei tuu sellasta himoliikkujaa joka ei pysty elämään ilman punttista, aika jännä kuitenkin huomata ettei liikunta ookkaan niin vitun perseestä ja hirveetä mitä luulin. Miksei kukaan kertonu aiemmin? ;) Vähän ahistaa kyllä nyt jo että mitä teen toukokuussa kun jäsenyys loppuu, toivottavasti voin ostaa pelkästään yhen kuukauden niin pääsen ihan loppuun asti sinne.

Ainiin, vielä loppuun yks ehdotus - olisko huhtikuussa ketään kiinnostuneita edes miniminimini-blogimiittiin Helsingissä? Mulla on 12pv aikaa tehdä lähes mitä vaan (no yhet ristiäiset ja yks työhaastattelu on jo sovittu!) ja olis kiva nähdä muitakin bloggaajia :)

5 kommenttia:

  1. JOOOOOOOOO! mua kiinnostaaa! :)

    ja liikunta on elämän suola, tai ainakin yks niistä, ainakin aina sillon kun pääsee vauhtiin ja innostuu <3 :D

    VastaaPoista
  2. haha, mä voin taas ilmottautua! :DD ainakin huhtikuun ensimmäinen viikonloppu ois näillä näkymin ok.

    ja apuaaaaa, oon menossa kanssa ehkä salille kun yksi kaveri houkutteli. en oo IKINÄ käynyt salilla. nyt tarpeeksi lupaavalta kuulosti kaverin perustelut "en mäkään oo siellä ikinä ollut, mullakin on huono itsekuri enkä tiiä kuinka jaksan". ok, siellä on siis ainakin joku muu yhtä hukassa kun minä! :D

    VastaaPoista
  3. oi että ku kuulostaa hienolta!

    ehkä mäkin nyt ryhdistäydyn ja lähden sinne au pairiksi :D en haluu menettää tällästä kokemusta!

    d

    VastaaPoista
  4. Mine&Ritu: Mä tuun Suomeen kyllä vasta 15.4., eli sen jälkeen joskus, jos tahdotte? :)

    Anonyymi: Kannattaa ehdottomasti, vaikka tuntuiskin vähän vaikealta se ajatus. Mullakin oli joka toinen päivä tosi mahtava fiilis lähdöstä ja joka toinen päivä halusin perua tän... Onneks en perunu :D

    VastaaPoista
  5. Anne, se on aerobista liikuntaa se cardio. ;) Ja meitsiki on imus miittiin, vaik en ookkaa puoleen vuoteen mitää kirjottanu! :P

    -Phoenixx aka river

    VastaaPoista