30.3.2011

Pimp my iPod

Ehdin jo parille kaverille intoilla tasta, nyt on pakko esitella teillekin mun (taman viikon) kekseliain keksinto!

Nortti kun olen, niin vietan paljon aikaa internetissa ja paadyn valilla mita ihmeellisimmille sivustoille. Muutama paiva sitten kuitenkin loysin jostain (enka tietenkaan muista mista) kuvan ihan supermakeesti tuunatusta iPodista ja no, mulla on vahan liikaa aikaa kasissani ilmeisesti. Saanko esitella, tulevan kesan ehdottomasti kuumimmat kuulottimet:


Tassa kuvassa ei viela nay ihan lopullinen versio, lisailin viela noita sinisia helmia tonne pitkan punasen patkan sekaan. Taa oli tosi helppo mutta aarimmaisen turhauttava toteutettava, hommaan tarvitaan Hamahelmia, terava (pieni) veitsi ja pitkat kynnet seka tietysti pimpattavat kuulottimet. Tai kuulokkeet, niinku mulle ystavallisesti huomautettiin... Eli helmet auki yhdella viillolla ja sitten vaan pujottelemaan niita johtoihin! Ajattelin tehda viela toisetkin, pitaa vaan miettia milla vareilla :)

Tallanen lyhyt juttu talla kertaa, mulla ei vielakaan ole lauantain kuvia eli yritan palailla sit niiden merkeissa. Paitsi jos saadaan 50 lukijaa tayteen (yks puuttuu!) niin tuun kertomaan miten voitte osallistua arvontaan :)

1 kommentti: