6.10.2011

Cheer up

Kummallisesti noi paskahommat tuntuu aina kasautuvan yhdelle päivälle, tiistai oli ihan hirveä päivä ja vitutti pelkkä ajatuskin ruokakaupasta. Onneks kuitenki menin, ostin herkullisia kurpitsansiemensämpylöitä ja croissantteja sekä paljon hedelmiä ja aineksen linssipataan - ja päivä parani heti!

Tällä kertaa tein vähän erilaisen linssihommelin, siihen tuli juustoakin (ja herkkusieniä) ja oli ihan sikamaisen hyvää. Olis luultavasti ollu vielä parempaa, jos olisin muistanut laittaa edes vähän suolaa :D Sain vielä Tiinan ruokaseuraks, juoruttiin ja juotiin kahvia eikä päivän harmistukset harmittanu enää yhtään.
Eilen sit käytiin samassa ihastuttavassa seurassa Chicosissa syömässä ja se oli kyllä ihan KAMALAA. Ruoka siis, seura oli hyvää. Otin Nizza-kaipuun kourissa vuohenjuustosalaattia ja se juusto oli ihan hirveetä, yleensä syön oikeestaan ihan mitä vaan juustoja ja vähän halvempiakin (ei ne kuitenkaan niiiiiiin paljon huonompia voi olla...) mutta tää kyseinen oli aivan hirveetä kakkaa. Niin kamalaa, etten oikeesti pystynyt syömään sitä. Vähän harmitti maksaa pelkästä salaatista lopulta niin paljon, mutta minkäs mahtaa :D

Samalla Selloreissulla mukaan tarttui myös Julialle myöhäinen synttärilahja ja mulle sininen kynsilakka, kaarituettomat rintsikat (joiden antamaa tukea mä vähän epäilen, mutta hitto että on mukavat päällä...) sekä sit sellanen pieni koukku millä saa normaalitkin rintsikat takaa racer back -tyyliseksi. Ei vaan olla ihan vielä keksitty et miten se pitäis oikeaoppisesti asentaa paikoilleen niin että se myös pitää etuvarustuksen kasassa, selvästikin kyseessä on jonkunlainen älykkyystesti.

Lisäks piristää se, että oon huomannu mun aamujen olevan nykyään aika nopeita kun käyn suihkussa illalla, laitan hiukset hätänutturalle ja meikki koostuu ripsarista ja jos oikein reipas oon, niin sutaisen vähän poskipunaa lärviin. Ei ehkä kamalan kaunista, mutta eipä mua kukaan kyllä missään julkisilla paikoilla näe. Ja vaikka näkiskin, niin voi miten kurjaa - ei varmaan mee kuitenkaan päivä pilalle mun meikittömän naaman takia!

Ja vielä sekin on kivaa, että lauantaille on suunnitelmissa paitsi visiitti moikkaamaan mun lempparilapsia ja vähän muitakin Korialle, niin myös vähän laatuaikaa viinipullon ja pöydillä tanssimisen parissa Rymy-Eetussa Tiinan kanssa!

Sit sain vihdoin myös varattua mun CityDeal -lahjakortilla kampaaja-ajan, mutta meni marraskuun puoleenväliin asti sekin. Loistokasta. Kuulemma vaan kaks kampaajaa tekee siellä näitä diilejä, ja ainakin mulle sanottiin että vikat iltapäiväajat arkisin alkaa 15.45! Tosi tyhmää, jos tää olis mainittu diilin ehdoissa niin en välttämättä olis ostanut koska en tosiaan pysty lähtemään töistä pahimmillaan 2h etuajassa, että ehtisin kampaajalle. Tietysti oletin, että jos kampaamo on auki iltakasiin asti, niin ehkä niitä aikoja saa vielä vaikka viideks. Lopulta sain puhuttua itselleni ajan alkamaan sillon viideltä (jee) ja pääsen sinä päivänä töistäkin 16.30 eli ei tuu ku vähän kiire vaan. Eikä se nyt kamala kriisi olis ollu vaik oliski jääny käyttämättä tai olisin joutunu antaa sen lahjakortin pois, mutta silti... Olis ollu kiva jos tollasista spesiaaliajoista ois maininta diilin kuvauksessa.

Ja aah, sitten pirteimpään piristykseen, oon miettiny mitä ostaisin itelleni synttärilahjaks ja oon melkein päättänyt että se tulee olemaan laukku. Aluks harkitsin Mulberryn Bellaa, mutta reilusti yli mun kipurajan kohoava hinta mietityttää. Mitä te tekisitte, ostaisitteko mieluummin vähän halvemman (mutta hienon) vai käyttäisittekö tuplamäärän rahaa laukkuun jota ootte himoinnu paljon pidempään? Noista halvemmista vaihtoehdoista mitä oon katellu omimmilta tuntuu Marc By Marc Jacobsin Hillier Hobo tai Lil Ukita Satchel joista jälkimmäinen on itseasiassa Se Laukku minkä ostamista tuolla matkalla harkitsin :)

Tätä on onneks aikaa harkita, toinen vaihtoehto on tietysti säästää rahat ja lähteä vaikka johonkin pidemmälle reissuun keväällä kun mun työt loppuu, mikä ei sekään ihan huonolta suunnitelmalta kuulosta... Islannin kautta New Yorkiin, anyone?


Jeps, mä lähen tästä syömään ja kattelemaan halpoja lentoja, adjöö!

3 kommenttia:

  1. hihi, minäkin vietän usein aikaa haaveillen a) ulkomailla työskentelemisestä ja asumisesta b) työstä jossa pääsisi ainakin kerran kuussa matkustamaan c) pidemmästä lomasta (väh. 2kk) d) kiertelymatkasta joka vois koostua mm. saksa - italia - ranska - USA tms...

    Kyllähän niitä haaveita saa olla ;)

    VastaaPoista
  2. Toi Mulberryn laukku kyllä hipoo täydellisyyttä.. superupee!

    VastaaPoista
  3. Mine: Haaveilu on kivaa, jossain vaiheessa vaan alkaa harmittaa jos ei ne toteudu :D

    Elina: Ah, niinhän se kyllä on! Nyt vaan pitäis jostain löytää ylimääräset 700€ :D

    VastaaPoista