18.10.2011

Kriisi

Voi ei.

Ihan ku en olis jo riittävästi kriiseilly synttäreistä, niin nyt tajusin vielä lisäks että mustahan tulee twenty-something. Eikä mee kauan että toikin vaihtuu thirty-somethingiksi ja sit peli onkin menetetty for good. Holy shit.

Eikä se pelkkä ikäkään haittaa, mutta aatelkaa mitä kaikkea multa odotetaan seuraavan vuosikymmenen aikana! Pitäis olla (korkea)koulutettu, töissä, naimisissa, äiti ja vaikka mitä muuta. Velkaa yhden espoolaisen omakotitalon ja farkku-Volvon verran, edessä elämysloma Teneriffalla jotta lapset ei vahingossakaan totu omituisiin ruokiin vaan saa lihapullia ja muusia ihan niinku kotonakin<3

Pari päivää sit Suvi aiheutti mulle pienen sydänkohtauksen muistuttaessaan, että mun mummi oli 21v kun äiti syntyi, että mä oon nyt vähän myöhässä kyllä tässä asiassa. Laskeskelin vähän ja tajusin onneks, että mummi oli 21v 10kk kun mamma putkahti maailmaan, eli mullahan on aikaa vaikka muille jakaa! ;D Tosiasiahan on kyllä se, että mä en hankkis lapsia seuraavaan neljään-viiteen vuoteen vaikka maksettais - en todellakaan oo valmis luopumaan mun suunnitelmasta reppureissata eteläisen pallonpuoliskon läpi tai haaveesta roadtripata New Yorkista Los Angelesiin. Lasten kanssa tuskin voi myöskään lähteä surffilomalle Balille tai sukeltelemaan Isolle Valliriutalle tai hakemaan adrenaliinihighta haihäkkiin/laskuvarjohyppäämään/vuorikiipeilemään/you name it.

Eihän mulla nyt aikuisten oikeesti oo koskaan aikaa tai rahaa toteuttaa näitä kaikkia, mutta musta on ihan kivaa pitää ovet kuitenkin auki tällästen mahdollisuuksien varalta, joten hitot sosiaalisista paineista ja surkastuvista munasoluista! 30 is the new 20, ja sovitaanko niin että sitku lähestyn neljääkymppiä niin 40 on uus kolkyt, eli siis täten se on myös uus 20. Menikö tarpeeks vaikeeks? ;)

Tänään meen ostamaan silmänympärysvoiteen ja hintavertailen pääkaupunkiseudun botoxit, ettei vaan pääse tulemaan ensimmäistäkään otsaryppyä. Oon kuulemma auttamattoman myöhäisherännäinen silmärasvojen kanssa, niitä olis kuulemma pitänyt alkaa käyttää sillon kun alotti meikkaamaan, eli mun tapauksessa joku viis vuotta sitten :( Ja Marie Clairessa oli haastateltu plastiikkakirurgeita, jotka absolutely recommended ekojen botoksien ja muiden siloitusten ottamista siinä 25-vuotiaana. KAKSKYTVIIS.

Joo. Että ei sitten muuta ku säästämään.



3 kommenttia:

  1. Onneks en ees tykkää lapsista erityisemmin, niin ei oo niistä paineita! :DD Multa puuttuu edelleen toi silmänympärysvoide, jotenkin tuntuu että jos ostasin sen, myöntäisin alkavani rupsahtaa heti nyt. Ja sehän ei käy! :D

    VastaaPoista
  2. Hahaa :D Mun on pakko ostaa etten saa enää toruja kosmetologeilta :|

    VastaaPoista
  3. meidän äiti aina hokee, että "kun minä olin 20 niin olin jo naimisissa" ja yrittää näin saada mua ymmärtämään aikuisuuttani ja kasvavaa vastuutani omasta elämästni.

    good for you, äiti.
    se vaan tuntuu aina unohtavan mainita, että kyseinen avioliittohan kesti vain 1,2 vuotta.

    että jospa ollaan vaan kakaroita niin pitkään ku huvittaa.

    VastaaPoista