11.10.2011

Dilemma

Mulla on ongelma.

Tai se ei varmaan varsinaisesti olis ongelma jos en taas tekis siitä sellasta.

Nimittäin yks mun teinivuosien lempparibändeistä, Kaiser Chiefs, esiintyy The Circuksessa perjantaina ja mun tekis hirveesti mieli mennä. Liputkaan ei maksa kamalasti.


Toisaalta taas haluisin mennä tätä seuraavana perjantaina eli mun synttäripäivänä kattomaan Kummanki kaata ja sen jälkeen ehkämahdollisesti baariin (koska viimekerralla meni niin kivasti). Jos olisin oma tyhmä itseni niin menisin tietysti molempiin, mutta en millään haluis käyttää peräkkäisinä viikonloppuina hirmusummia viihteeseen, niille rahoille kun varmaan tulee olemaan muutakin käyttöä tässä lähitulevaisuudessa. Eli jompikumpi tai ei kumpikaan, joista jälkimmäinen vaihtoehto olis kyllä ihan mua :D Jättää kumpikin kiva juttu väliin kun en osaa päättää että kumpi.


Toinen juttu on sit ne laukut. Ajattelin tällä viikolla ehkä torstaina tai lauantaina käydä Mulberryn liikkeessä ja Luxbagissa Kämp Galleriassa hipelöimässä muutamaa laukkua, jos vaikka mun päätös helpottuis kun saan sormituntumaa niihin. Tällä hetkellä mielessä on pyörinyt aika paljon Mulberryn Bella (ja pari muuta...), vaikka se hinta saakin posket punottamaan ja järki huutaa että oletko sä ihan helvetin tyhmä, nainen?!

Taidan mä vähän olla sekasin kyllä, mutta Tiinaki sano että tuun varmaan joka tapauksessa haluumaan sen kalliimmaan laukun, eli miksen ostais samantien tota kalliimpaa nyt kun tilanne on vielä ainakin toistaiseksi se, etten kuole nälkään tai joudu jättämään vuokranmaksua väliin vaikka tili näyttäiskin kamalia lukemia kuukauden tai pari. Mulle tollanen investointi tällä hetkellä tarkottaa kahvittelujen ja ravintolasyömisten lopettamista vähäks aikaa ja niiden (vähienkin) vaateostosten ja baarikeikkojen jäädyttämistä hetkeksi. Ei siis mikään kamala kriisi. On se silti niin iso ostos, että haluun olla ihan satavarma rakkauden kestävyydestä. Jos en ihan väärin muista niin mun tähän mennessä kallein laukku makso jotain 80£ (syvästi rakastettu ja paljon käytetty ostohetkestä nykyisyyteen asti) ja senkin ostamista mietin aika rankasti, eli voitte vaan kuvitella millasta päänvaivaa tää aiheuttaa mulle...

Samalla hipellysreissulla pitää käydä Marimekossa hakemassa mulle uus kalenteri. Tai jos ihan rehellisiä ollaan niin mun ensimmäinen aikuiskalenteri. Mulla ei koskaan oo ollut muuta kalenteria kuin sellanen, mitä jaettiin lukiossa lukuvuoden alussa ja joka oli täynnä alennuslipukkeita, mainoksia ja ruotsin epäsäännöllisiä verbejä. Nyt kuitenkin mun uus duuni on sellanen, että tuun joka päivä eri vuoroon ja mun pää vuotaa niin pahasti et mun on pakko saada joku läpyskä mihin voin kirjotella kaikki tarpeelliset aikataulut, kahvittelut ja synttärit ylös :) Oon jo kattonu tota kalenteria parissakin paikassa, mutta ajatellut aina että on se kyllä kallis (joo, ihan loogista miettiä ostavansa törkyhintasta laukkua ja pitää 20€:n kalenteria kalliina :D). Totesin hiljaa itsekseni, että nevermind I'll find someone like you, mutta en kyllä löytänyt. En yhtäkään niin nättiä ja söpöä ja sopivankokoista kalenteria. Sitten vielä tajusin, että ne kannethan on kuitenkin re-usable niin mun ei tarvii ostaa kun uudet sisukset siihen joka vuosi.

Tarviin myös uuden talvitakin, tiedä ihan tasantarkkaan millasen (puolireiteen ulottuva vaalea untuvatoppis ihanan muhkealla naisellisella kauluksella), mutta en vaan tiedä mistä lähtisin tollasta ettimään ja millasiin hitnoihin pitäis varautua. Vinkkejä? :)

(Apua, mulle tuli äsken puhelu ruotsiks ja jäädyin täydellisesti :D En edes muistanut mikä on "kyllä" på svenska. Puhumattakaan sitten siitä että olisin tajunnut sellaisen fraasin kuin "ett ögönblick". Olis varmaan joku ruotsikurssi paikallaan, på plats niinku :D)

Mun tän illan supersosiaalisiin toimintoihin kuuluis esimerkiks pikkuläppärin tyhjentäminen kaikista tiedostoista että voin antaa sen eteenpäin, suklaa, HIMYM ja mahdollisesti kukkisparsis -gratiini omasta päästä kehitellyllä ohjeella. Ei siitä voi tulla pahaa jos siihen laittaa juustoa, ei vaan voi.

Sitä ennen kuitenkin vielä pari tuntia töitä. Osaatteko muuten kuvitella mitään ärsyttävämpää ääntä kuin pillillä jonkun smoothiepurkin tyhjäksi ryystämisen ja siinä samalla porkkanan rouskuttamisen? Säälikää mua :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti