21.10.2011

Statistics show that the people who have the most birthdays live the longest

Jaajaa.

Vähän stressaa ja ryppyrasvat huus aamulla mun nimeä, mutta ei paskempi fiilis noinniinku muuten. Ihan aikuinen olo kun tietää, ettei Ruotsinlaivalle tarvii enää esiliinaa.

Tänään ohjelmassa cookie popsien pyörittelyä, juustokakun leipomista ja sushia. Taannuin keskiviikkona tilausta tehdessäni teiniyteen kun takeltelin ja etsiskelin sanoja samalla kun kyttäsin sen söpöä huulikorua, paljoa lutusemmaksi ei voi enää sushimyyjä mennä :) Toivottavasti se olis siis taas kerran piristämässä mun päivää siellä... Jos ei, niin saanpahan ainakin herkullista synttäriruokaa! Huomenna tulee sit muutama sukulainen käymään ja mun ilta jatkuu joko kotona kakkurääppiäisissä tai Rymy-Eetussa pöydillä danssaamassa, vähän toivoisin tota jälkimmäistä mut en kyllä pistä vastaan ekallekaan vaihtoehdolle ;>

Eilen kuvittelin vahingossa olevani älykäs ja otin koeajoon mun ekan älypuhelimen, Nokian E7, koska haluisin ehkä mahdollisesti iPhonen ja meinasin vähän testailla miten mun hermot jaksaa kosketusnäyttöä ja kaikkia monimutkasia toimintoja. Tälleen 12 tunnin kokemuksen perusteella sanoisin, että aika huonosti kestää. Oon meinannu heittää puhelinparan seinään jo varmaan kymmenen kertaa, en vaan kertakaikkiaan ymmärrä noita kaikkia hienouksia ja näppäimistölläkin on hankala kirjottaa yhyy :D Pitänee siis hieman miettiä olisko toi tarveperänen hankinta, mun nettiselailut kun rajottuu aikalailla tietokoneelle enkä kauheen hienoja ominaisuuksia puhelimelta vaadi. Katellaan.

Mä lähen nyt perehtymään mun synttärilahjaan (ostin eilen itelleni David Nichollsin One Dayn) ja syömään savukalasalaattia, päivän vinkkinä usutan teistä ihan jokaisen kokeilemaan noita mun mainitsemia popseja, mutta muistakaahan lapset tämä - ei makeaa mahan täydeltä. Ei vaikka ne olis kuinka hyviä (ne on). Eilen tein valmiiks mansikanmakusen satsin ja tänään vuorossa minttukeksikokeilu, luulenpa vähän että ne on aikas hyviä... ;)

1 kommentti:

  1. ahahha onnee nyt sit niinku vielä.
    biologinen kello tikittää tiktik.

    VastaaPoista