8.3.2010

And the winner is...

MEITSI!

Mä oon NIIN tän päivän kunkku! Hoidin A:n kanssa jutun loppuun loistavalla menestyksellä vaikka ite sanonki :) Eli kerroin mitä mieltä oon asiasta (että sillä ei näytä olevan aikaa eikä kiinnostusta plaaplaa) ja ehdotin, että ollaan vaan kavereita. Sanoin myös että on semi loukkaavaa kun se ei voinu sanoa asiaa suoraan ku onn sitä monesti kyselly ja läpytilää. Hyvin se näytti sen ottavan ja oltiin ihan samaa mieltä asiasta. Silti MULLA on voittajafiilis koska tää on about eka kerta kun kokoon itteni tällä tavalla :D

Noniin, se siitä siis. Nyt uutta miestä kehiin että saan jotain eloa taas sillekin rintamalle!

Eilen olin Sannan kuskina kun sen silmätulehdus oli päässy niin pahaksi, että se lähetettiin Jorvista Meilahteen :( Onneks oli helppo ja lyhyt keissi vaik vähän etittiinkin oikeeta paikkaa siellä sairaala-alueella :D Nyt on homma hanskassa ja lääkkeet kanssa! Sen jälkeen lähin vielä akatemialle moikkaamaan Nannaa ja pelaamaan yhen erän Aliasta. Vietiin T:n kanssa se peli ihan kuus-nolla, hehe ;)

Tänään oonki sit vaan lagaillu, kattonu telkkaria ja tossa äsken käytiin Tillin ja Ninskan kanssa ABC:llä ja Mäkkärissä. Nyt on vähän huono olo ja yhhhh... Oscar-gaala pyörii taustalla ja noi puvut vähän häiritsee mun keskittymistä tähän kirjottamiseen, ooh SJP oli UPEE, J.Lo taas aika järkky, hyi. Maggie Gyllenhaal ja Vera Farmiga oli myös upeita vähän erikoisemmissa puvuissaan :) Muita en oo vielä ehtiny näkemään!

Nyt vois melkein lähteä nukkumaan tai sit vaihtoehtosesti katella vähän lisää mekkoja! Hyviä Oscar-valvojaisia kaikille :)

2 kommenttia:

  1. hyvä homma, että saitte asian selvitettyä ja sulla on ainakin asenne kohdallaan!! :)

    VastaaPoista
  2. Yepppp! Ei tässä voi muuta sanoa, ku että tosi helpottunu ja jollain kierolla tavalla tyytyväinen fiilis :D Tuntuu jotenki tosi omituiselta kun ekan kerran melkein vuoteen ei oo sellanen pelonsekanen ja epätietonen olo. Ihanaa!

    VastaaPoista